Facebook - konwersja
Darmowy fragment

Branding. Krótkie Wprowadzenie 29 - ebook

Tłumacz:
Format:
PDF
Data wydania:
1 stycznia 2021
31,90
3190 pkt
punktów Virtualo

Branding. Krótkie Wprowadzenie 29 - ebook

KRÓTKIE WPROWADZENIE

- książki, które zmieniają sposób myślenia!

Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak działa branding i w jaki sposób wpływa na społeczeństwo. Zastanawia się również nad przyszłością marek.

Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć. W atrakcyjny sposób prezentuje najważniejsze zagadnienia XXI w. – od kultury, religii, historii przez nauki przyrodnicze po technikę. To publikacje popularnonaukowe, które w formule przystępnej, dalekiej od akademickiego wykładu, prezentują wybrane kwestie.

Książki idealne zarówno jako wprowadzenie do nowych tematów, jak i uzupełnienie wiedzy o tym, co nas pasjonuje. Najnowsze fakty, analizy ekspertów, błyskotliwe interpretacje.

Opiekę merytoryczną nad polską edycją serii sprawują naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego: prof. Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka, prof. Piotr Stalmaszczyk.

Spis treści

 

Podziękowania 9

Spis ilustracji 11

Wprowadzenie 13

Rozdział 1. Triumf brandingu 15

Rozdział 2. Czym jest „branding”? 29

Rozdział 3. Historia brandingu 41

Rozdział 4. Jak działa branding 59

Rozdział 5. Branding jako biznes 79

Rozdział 6. Projekty brandingowe 97

Rozdział 7. Etyka brandingu 115

Rozdział 8. Przyszłość brandingu? 127

Bibliografia 143

Rekomendowana lektura 147

Indeks 149

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8142-821-7
Rozmiar pliku: 4,0 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij