Budowanie relacji z klientem biura rachunkowego - ebook
Wydawnictwo:
Data wydania:
27 września 2024
Format ebooka:
PDF
Format
PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz
laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony,
jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania
czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla
oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym
laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym
programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe
Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny
program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią
niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy
każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną
aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego,
który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire
dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
Pobierz fragment
Pobierz fragment w jednym z dostępnych formatów
Budowanie relacji z klientem biura rachunkowego - ebook
Wieloletnia współpraca z klientem wymaga czegoś więcej niż tylko profesjonalnych umiejętności technicznych. Kluczowe znaczenie mają również umiejętności interpersonalne – takie jak komunikacja, asertywność oraz zrozumienie psychologicznych mechanizmów, które wpływają na relacje międzyludzkie.
Poradnik „Budowanie relacji z klientem biura rachunkowego” uczy nie tylko, jak nawiązywać pierwsze kontakty z klientem, lecz także jak budować i pielęgnować długotrwałe relacje, które przetrwają próby czasu, a ponadto jak w sposób profesjonalny zakończyć współpracę, gdy stanie się to konieczne.
Całość została podzielona na cztery rozdziały, a w każdym z nich skoncentrowano się na innym aspekcie relacji biznesowych – począwszy od podstaw, przez strategiczny rozwój, aż po kluczowe kwestie związane z asertywnością i skuteczną komunikacją. Opracowanie zawiera zarówno informacje o charakterze teoretycznym, jak i praktyczne wskazówki, które mogą być bezpośrednio zastosowane w codziennej pracy zawodowej. Jest to kompendium wiedzy, które pozwoli Czytelnikom lepiej zrozumieć mechanizmy rządzące relacjami z klientami oraz wprowadzić skuteczne strategie do działań biznesowych.
Publikacja jest skierowana do właścicieli biur rachunkowych, księgowych, doradców podatkowych oraz wszystkich, którzy w swojej pracy na co dzień mają kontakt z klientami. Przedstawione w niej treści mogą być również pomocne dla osób zarządzających zespołami w branży finansowej, które chcą zwiększyć efektywność swoich działań przez rozwój relacji z klientami.
O AUTORCE:
Dr Nelli Artienwicz – trenerka i badaczka w obszarze rachunkowości behawioralnej, która wprowadziła psychologię do polskiej rachunkowości. Wykładowca akademicki, księgowa, mentorka, autorka książek. Jest certyfikowaną trenerką FRIS®, konsultantką odporności psychicznej MTQPlus®, certyfikowanym coachem kognitywnym, trenerką neuromedytacji oraz facylitatorką medytacji aktywnych Osho®, a przy tym doktorem nauk ekonomicznych. Ma ponad 25-letnie doświadczenie trenerskie, a także w pracy księgowo-podatkowej – zarówno etatowej, jak i B2B.
Poradnik „Budowanie relacji z klientem biura rachunkowego” uczy nie tylko, jak nawiązywać pierwsze kontakty z klientem, lecz także jak budować i pielęgnować długotrwałe relacje, które przetrwają próby czasu, a ponadto jak w sposób profesjonalny zakończyć współpracę, gdy stanie się to konieczne.
Całość została podzielona na cztery rozdziały, a w każdym z nich skoncentrowano się na innym aspekcie relacji biznesowych – począwszy od podstaw, przez strategiczny rozwój, aż po kluczowe kwestie związane z asertywnością i skuteczną komunikacją. Opracowanie zawiera zarówno informacje o charakterze teoretycznym, jak i praktyczne wskazówki, które mogą być bezpośrednio zastosowane w codziennej pracy zawodowej. Jest to kompendium wiedzy, które pozwoli Czytelnikom lepiej zrozumieć mechanizmy rządzące relacjami z klientami oraz wprowadzić skuteczne strategie do działań biznesowych.
Publikacja jest skierowana do właścicieli biur rachunkowych, księgowych, doradców podatkowych oraz wszystkich, którzy w swojej pracy na co dzień mają kontakt z klientami. Przedstawione w niej treści mogą być również pomocne dla osób zarządzających zespołami w branży finansowej, które chcą zwiększyć efektywność swoich działań przez rozwój relacji z klientami.
O AUTORCE:
Dr Nelli Artienwicz – trenerka i badaczka w obszarze rachunkowości behawioralnej, która wprowadziła psychologię do polskiej rachunkowości. Wykładowca akademicki, księgowa, mentorka, autorka książek. Jest certyfikowaną trenerką FRIS®, konsultantką odporności psychicznej MTQPlus®, certyfikowanym coachem kognitywnym, trenerką neuromedytacji oraz facylitatorką medytacji aktywnych Osho®, a przy tym doktorem nauk ekonomicznych. Ma ponad 25-letnie doświadczenie trenerskie, a także w pracy księgowo-podatkowej – zarówno etatowej, jak i B2B.
Kategoria: | Inne |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8268-664-7 |
Rozmiar pliku: | 1,4 MB |