Facebook - konwersja
Czytaj fragment
Pobierz fragment

  • Empik Go W empik go

Budowanie wizerunku - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
1 czerwca 2016
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Czytaj fragment
Pobierz fragment

Budowanie wizerunku - ebook

„Budowanie wizerunku w oparciu o współpracę” jest praktycznym przewodnikiem po dobrej współpracy, która ma znaczący wpływ na budowanie wizerunku. To podstawy do tworzenia efektywnych zespołów i utrzymania w nich odpowiednich relacji. Przewodnik jest połączeniem praktycznej wiedzy z zakresu team-buildingu i psychologii osobowości, oraz przekazu w lekkiej, przystępnej dla każdego nie-akademickiej formie.

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8104-042-6
Rozmiar pliku: 3,0 MB

FRAGMENT KSIĄŻKI

© Aleksandra Jarmużek, 2016

© Adriana Armknecht, 2016

„Budowanie wizerunku w oparciu o współpracę” jest praktycznym przewodnikiem po dobrej współpracy, która ma znaczący wpływ na budowanie wizerunku. To podstawy do tworzenia efektywnych zespołów i utrzymania w nich odpowiednich relacji. Przewodnik jest połączeniem praktycznej wiedzy z zakresu team-buildingu i psychologii osobowości, oraz przekazu w lekkiej, przystępnej dla każdego nie-akademickiej formie.

Książka powstała w inteligentnym systemie wydawniczym RideroTożsamość, reputacja, wizerunek?

Trzy pojęcia związane z firmą, biznesem — często ze sobą utożsamiane, a jednak wykazujące pewne różnice, jednocześnie mające wpływ na siebie wzajemnie. Czym są i w jaki sposób je rozróżnić?

TOŻSAMOŚĆ — powstaje na początku budowania marki. Związana jest z elementami widzialnymi takimi jak identyfikacja wizualna, oprawa graficzna, rozciągająca się — szczególnie w większych firmach dalej: na strój pracowników, charakterystyczny wystrój wnętrz, oraz tymi niewidzialnymi jak np. kultura organizacyjna, czy sposób obsługi Klienta. Tożsamość to cała indywidualna osobowość i idea firmy mające na celu wyróżnić ją spośród konkurencji.

REPUTACJA — społeczny wymiar oceny działań firmy, opinia o niej, jej renoma. To efekt wszystkiego tego, co firma na rynku w rzeczywistości robi.

WIZERUNEK — najprościej ujmując jest obraz firmy powstający w umyśle Klienta lub odbiorcy w momencie, kiedy styka się on z marką, doświadcza jej. Zarówno bezpośrednio, samodzielnie, jak i za pośrednictwem innych osób, które są już “użytkownikami” marki. Wizerunek jest o tyle specyficzny, że kreuje się nie tylko na podstawie doświadczeń, faktów i informacji, ale także na podstawie emocji, doznań i skojarzeń. Różne osoby mogą patrzeć na określoną markę — w sposób świadomy bądź nieświadomy — zupełnie inaczej. A wynikać to może także z różnic w systemach wartości i potrzebach. Wobec tego nie można samemu bezpośrednio kreować wizerunku, jednak można starać się na ten wizerunek oddziaływać. Przy tym warto zauważyć, że wizerunek ma charakter indywidualny, często niepowtarzalny.

Myśląc o wprowadzeniu do WSPÓŁPRACY, która wiązać się będzie z budowaniem i wpływaniem na wizerunek postanowiłam sięgnąć do “źródła” — do Wikipedii. I co? I znalazłam w niej definicję, która odpowiada mi najbardziej ze wszystkich tych, z którymi spotkałam się wcześniej. I lepiej bym tego ująć nie mogła, a mianowicie:

„Współpraca — zdolność tworzenia więzi i współdziałania z innymi, umiejętność pracy w grupie na rzecz osiągania wspólnych celów, umiejętność zespołowego wykonywania zadań i wspólnego rozwiązywania problemów. Zdolność tą zalicza się do kompetencji EMOCJONALNYCH: umiejętność ta stanowi jeden z wyróżników kompetencji społecznych, które warunkują jakość relacji z innymi ludźmi. Współpraca i współdziałanie prowadzą do tworzenia wewnętrznych więzi wśród członków grupy, jak też rodzą ich poczucie tożsamości z zespołem, co zapewnia trwanie i sprawne funkcjonowanie tego zespołu na rzecz osiągania wspólnych celów jego członków”

Darmowy fragment
mniej..

BESTSELLERY

Kategorie: