Facebook - konwersja

  • Empik Go W empik go

Bulletstorm - poradnik do gry - ebook

Wydawnictwo:
Format:
EPUB
Data wydania:
1 stycznia 2011
8,90
890 pkt
punktów Virtualo

Bulletstorm - poradnik do gry - ebook

Poradnik do gry Bulletstorm zawiera szczegółowy opis przejścia gry, wzbogacony licznymi zdjęciami oraz komentarzami na temat efektownego eksterminowania napotkanych oponentów.

Bulletstorm - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Superstrzały (1)
  • Akt VII - Rozdział 1 (2) (Opis przejścia)
  • Akt VII - Rozdział 2 (2) (Opis przejścia)
  • Akt I - Rozdział 1 (Opis przejścia)
  • Akt VI - Rozdział 1 (Opis przejścia)
  • Inforoboty (1) (Sekrety)
  • Prolog (1) (Opis przejścia)
  • Akt III - Rozdział 2 (Opis przejścia)
  • Akt IV - Rozdział 2 (2) (Opis przejścia)
  • Akt IV - Rozdział 3 (1) (Opis przejścia)

Informacja o grze

Zwariowana strzelanka pierwszoosobowa stworzona przez polskie studio People Can Fly. Bohater gry, kosmiczny pirat i były członek elitarnej jednostki militarnej, trafia na planetę rekreacyjną, opanowaną przez hordy dzikich plemion i mięsożerną roślinność. Głównym elementem rozgrywki są „skillshoty”, czyli szczególnie widowiskowe sposoby na eliminowanie wrogów, za które otrzymujemy punkty.

Gra Bulletstorm, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Spis treści

-Wprowadzenie
-Bulletstorm - poradnik do gry
-Opis przejścia
-Prolog (1) | Opis przejścia
-Prolog (2) | Opis przejścia
-Akt I - Rozdział 1 | Opis przejścia
-Akt I - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia
-Akt I - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia
-Akt I - Rozdział 3 | Opis przejścia
-Akt II - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia
-Akt II - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia
-Akt II - Rozdział 2 | Opis przejścia
-Akt III - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia
-Akt III - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia
-Akt III - Rozdział 2 | Opis przejścia
-Akt IV - Rozdział 1 | Opis przejścia
-Akt IV - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia
-Akt IV - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia
-Akt IV - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia
-Akt IV - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia
-Akt V - Rozdział 1 | Opis przejścia
-Akt V - Rozdział 2 | Opis przejścia
-Akt V - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia
-Akt V - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia
-Akt VI - Rozdział 1 | Opis przejścia
-Akt VI - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia
-Akt VI - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia
-Akt VI - Rozdział 3 (1) | Opis przejścia
-Akt VI - Rozdział 3 (2) | Opis przejścia
-Akt VII - Rozdział 1 (1) | Opis przejścia
-Akt VII - Rozdział 1 (2) | Opis przejścia
-Akt VII - Rozdział 2 (1) | Opis przejścia
-Akt VII - Rozdział 2 (2) | Opis przejścia
-Sekrety
-Inforoboty (1) | Sekrety
-Inforoboty (2) | Sekrety
-Elektromuchy | Sekrety
-Butelki (1) | Sekrety
-Butelki (2) | Sekrety
-Superstrzały
-Superstrzały (1) | Superstrzały
-Superstrzały (2) | Superstrzały

Kategoria: Akcja i strzelanki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8055-100-8
Rozmiar pliku: 10 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij