Facebook - konwersja
Pobierz fragment

C++20. Laboratorium - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
15 marca 2022
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
67,00

C++20. Laboratorium - ebook

Wydajny i niezależny od platformy język wysokopoziomowy? To C++!

  • Poznaj konstrukcje składniowe języka C++
  • Naucz się je stosować w praktyce
  • Napisz swoje pierwsze programy

Programowanie to w dużym uproszczeniu wydawanie komputerowi odpowiednich poleceń. Aby jednak móc to robić, trzeba opanować trudną sztukę komunikacji z maszyną, co w praktyce sprowadza się do posługiwania się zrozumiałym dla niej językiem. Obecnie niemal nikt nie musi się już uczyć języków niskopoziomowych, które są minimalistyczne i niezawodne, ale trudne do nauki i zastosowania w przypadku złożonych projektów. Z pomocą przychodzą tu języki wysokopoziomowe, a zwłaszcza łączący dużą wydajność z potężnymi możliwościami C++.

Jeśli chcesz go poznać lub odświeżyć swoją wiedzę, rusz w drogę z tym przewodnikiem! Odbędziesz dzięki niemu podróż po składni C++, zapoznasz się z jego instrukcjami i nauczysz się czytać kod. Dowiesz się, jak stosować podstawowe i złożone typy danych, odkryjesz sposoby użycia pętli, wkroczysz w świat funkcji i programowania obiektowego, a także opanujesz sztukę obsługi wyjątków. Poznasz też najważniejsze elementy standardu C++20, takie jak wymagania nazwane (ang. concepts), koprocedury (ang. coroutines), trójdrożny operator porównania <=> (tzw. statek kosmiczny), atrybuty [[nodiscard\\ z komunikatem, [[likely\\ i [[unlikely\\, a także typ znakowy char8_t.

Prosto do celu i na praktycznych przykładach - z tą książką szybko rozgryziesz język, dzięki któremu kariera w IT stanie przed Tobą otworem. Nie zwlekaj, chwyć C++ za rogi!

  • Podstawy algorytmiki
  • Składnia i konstrukcje języka C++
  • Budowanie i uruchamianie projektów
  • Typy podstawowe i złożone
  • Rzutowanie i konwersja typów
  • Instrukcje warunkowe i pętle
  • Operatory i funkcje
  • Tablice i wskaźniki
  • Klasy i obiekty
  • Obsługa wyjątków
  • Zastosowanie szablonów
  • Aplikacje WinRT

Naucz się programować jak prawdziwy haker!

Spis treści

  • Słowem wstępu (11)

CZĘŚĆ 1. WPROWADZENIE

  • Rozdział 1. Schemat blokowy i pseudokod (15)
    • 1.1. Infekcja plików przez wirusy komputerowe (15)
  • Rozdział 2. Kod źródłowy programu i kompilacja (19)

CZĘŚĆ 2. C++, CZYLI POZNAJ JĘZYK HAKERÓW

  • Rozdział 3. NOT-A-VIRUS.Viral. Hello.MSVC++ (23)
  • Rozdział 4. Budowanie i uruchamianie projektu (27)
  • Rozdział 5. Komentarze w języku C++ (38)
  • Rozdział 6. Typy danych, zmienne i stałe (40)
    • 6.1. Zmienne (41)
    • 6.2. Stałe (45)
    • 6.3. Zakresy zmiennych (46)
  • Rozdział 7. Typy podstawowe (50)
    • 7.1. Inicjalizacja (50)
    • 7.2. Typy całkowitoliczbowe (52)
    • 7.3. Typy zmiennoprzecinkowe (56)
    • 7.4. Typy znakowe (59)
    • 7.5. Typ logiczny (62)
    • 7.6. Typ wyliczeniowy (63)
    • 7.7. Typ void (65)
  • Rozdział 8. Definiowanie własnych nazw typów (66)
  • Rozdział 9. Dedukcja typu (68)
  • Rozdział 10. Rzutowanie i konwersja typów (71)
    • 10.1. static_cast (75)
    • 10.2. const_cast (76)
    • 10.3. dynamic_cast (78)
    • 10.4. reinterpret_cast (79)
  • Rozdział 11. Napisy (82)
    • 11.1. Surowe napisy (85)
  • Rozdział 12. Struktury (86)
    • 12.1. Pola bitowe (89)
  • Rozdział 13. Unie (91)
  • Rozdział 14. Instrukcje sterujące przepływem (94)
    • 14.1. Instrukcja warunkowa if (94)
    • 14.2. Instrukcja warunkowa switch (99)
    • 14.3. Grupowanie warunków (101)
  • Rozdział 15. Pętle (104)
    • 15.1. Instrukcja for (104)
    • 15.2. Instrukcja while (107)
    • 15.3. Instrukcja do-while (110)
    • 15.4. Instrukcje break i continue (111)
    • 15.5. Instrukcja goto (112)
  • Rozdział 16. Operatory (115)
    • 16.1. Operatory logiczne i bitowe (117)
    • 16.2. Inkrementacja i dekrementacja (119)
    • 16.3. Operator ternarny (121)
    • 16.4. Priorytety operatorów (122)
    • 16.5. Przeciążanie operatorów (127)
  • Rozdział 17. Tablice i wskaźniki (130)
    • 17.1. Tablice w stylu języka C (130)
    • 17.2. Kontener std::array (132)
    • 17.3. Wskaźniki do tablic (134)
    • 17.4. Wskaźniki void oraz nullptr (137)
    • 17.5. Referencje (odwołania) (138)
    • 17.6. Inteligentne wskaźniki (142)
  • Rozdział 18. Funkcje (150)
    • 18.1. Definiowanie funkcji (151)
    • 18.2. Argumenty i zwracanie wartości (157)
    • 18.3. Argumenty domyślne (164)
    • 18.4. Przeciążanie funkcji (167)
    • 18.5. Funkcje i zmienne inline (168)
    • 18.6. Wskaźnik na funkcję (173)
    • 18.7. Funkcje ze zmienną liczbą argumentów (177)
    • 18.8. Wyrażenia lambda (180)
    • 18.9. Koprocedury (ang. coroutines) (183)
  • Rozdział 19. Klasy i obiekty (188)
    • 19.1. Klasy i obiekty (189)
    • 19.2. Operator dostępu (191)
    • 19.3. Modyfikatory dostępu (193)
    • 19.4. Słowo kluczowe this (195)
    • 19.5. Składowe statyczne (196)
    • 19.6. Konstruktor i destruktor (198)
    • 19.7. Klasy pochodne i zagnieżdżone (204)
    • 19.8. Elementy stałe, zmienne i ulotne (208)
    • 19.9. Jawne usuwanie funkcji (209)
    • 19.10. Przeciążanie operatorów w klasach oraz trójdrożny operator porównania (&#60=&#62) (210)
    • 19.11. Przyjaciele (213)
    • 19.12. Funkcje wirtualne (213)
    • 19.13. Klasy abstrakcyjne (217)
  • Rozdział 20. Przestrzenie nazw (220)
    • 20.1. Tworzenie przestrzeni nazw (220)
    • 20.2. Dyrektywa using (222)
    • 20.3. Aliasy przestrzeni nazw (223)
  • Rozdział 21. Szablony (224)
    • 21.1. Szablony zmiennych (224)
    • 21.2. Szablony klas (226)
    • 21.3. Szablony funkcji (229)
    • 21.4. Szablony w wyrażeniach lambda (229)
    • 21.5. Wymagania nazwane (słowo kluczowe "concept") (229)
  • Rozdział 22. Obsługa wyjątków (236)
    • 22.1. Blok try-catch (236)
    • 22.2. Rzucanie wyjątku (238)

CZĘŚĆ 3. PRZYKŁADOWA APLIKACJA W C++/WINRT DLA UNIVERSAL WINDOWS PLATFORM

  • Rozdział 23. Witaj, świecie C++/WinRT! (243)
    • 23.1. MainPage.xaml (244)
    • 23.2. MainPage.cpp (246)
    • 23.3. Uruchomienie rozwiązania (248)
  • Rozdział 24. Nauka C++, co dalej? (251)

DODATKI

  • Dodatek 1. Visual Studio - wybór wersji standardu ISO języka C++ dla projektu (255)
  • Dodatek 2. Definicja czy deklaracja? (C++) (257)
  • Dodatek 3. Gra komputerowa (259)

  • Bibliografia (260)
Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-9274-8
Rozmiar pliku: 38 MB

BESTSELLERY

Kategorie: