Facebook - konwersja

C++. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
26 sierpnia 2011
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
29,00

C++. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III - ebook

  • Poznaj nowoczesny warsztat pracy programisty
  • Naucz się tworzyć funkcje i używać typów danych
  • Dowiedz się, na czym polega programowanie obiektowe w C++

Przekonaj się, że programowanie w C++ to nic trudnego!

C++ stanowi obecnie najbardziej rozpowszechniony język programowania. Choć nie każdy o tym wie, dał on początek wielu innym, wyspecjalizowanym językom, zaś dla tysięcy studentów kierunków informatycznych niezmiennie pozostaje jednym z najważniejszych przedmiotów na studiach. Napisane w nim aplikacje można spotkać dosłownie na każdym kroku i w każdym systemie operacyjnym, a sprawnie posługujący się nim programiści mogą liczyć na dobre oferty pracy. Mimo upływu lat C++ wciąż jest językiem bardzo nowoczesnym, a dzięki długiej historii stanowi narzędzie bardzo dojrzałe i doskonale sprawdzone. Jedynym problemem wydaje się to, że tak wiele osób uważa go za język skomplikowany i trudny do opanowania.

O tym, że wcale tak być nie musi, możesz przekonać się dzięki książce "C++. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III ". Zgromadzone w niej informacje i ćwiczenia w prosty i niezwykle pragmatyczny sposób wprowadzą Cię w podstawy "tajemnej" wiedzy programistycznej. Dowiesz się między innymi, jak posługiwać się plikami źródłowymi tworzącymi program C++, zapewniać sobie dostęp do bibliotek i używać funkcji standardowych, wykonywać operacje wejścia-wyjścia, korzystać z różnych instrukcji warunkowych oraz deklarować czy definiować własne funkcje. Poznasz też standardowe typy danych dostępne w języku C++, nauczysz się deklarować zmienne i przeprowadzać na nich rozmaite operacje. Zrozumiesz, jak tworzyć własne typy danych i do czego może Ci się to przydać.

  • Warsztat programisty C++
  • Podstawowe informacje o języku i narzędziach
  • Organizacja plików źródłowych
  • Obsługa strumieni wejścia i wyjścia
  • Dołączanie bibliotek i korzystanie z funkcji bibliotecznych
  • Implementowanie algorytmów przy użyciu instrukcji warunkowych
  • Deklarowanie i definiowanie własnych funkcji
  • Tworzenie i używanie zmiennych różnych typów
  • Definiowanie własnych typów danych w postaci klas
  • Podstawowe informacje o kontenerach

Przećwicz C++ w praktyce!

Spis treści

Wprowadzenie (7)

Rozdział 1. Nasz programistyczny warsztat (11)

Rozdział 2. Nasz pierwszy program (15)

  • Czy to działa? (15)
  • Sposób na znikanie okienka konsoli (18)
  • Podsumowanie (22)

Rozdział 3. Pliki źródłowe w języku C++ (23)

  • Pliki jako nośniki programów (23)
  • Nośniki programów w C++ (24)
  • Dyrektywa #include i scalanie plików cpp i h (25)
  • Podsumowanie (29)

Rozdział 4. Więcej o strumieniach cin i cout (31)

  • Standardowe strumienie wejścia i wyjścia (31)
  • Kaskadowe posługiwanie się strumieniami (34)
  • Odrobina formatowania (36)
  • Odrobina koloru w konsoli (41)
  • Dźwięk w konsoli (42)
  • Podsumowanie (42)

Rozdział 5. Przestrzeń na Twoje algorytmy (45)

  • Początek - najlepsze miejsce na dyrektywy #include (45)
  • Po nagłówkach - dostęp do biblioteki standardowej (47)
  • Po bibliotece standardowej - nasze własne deklaracje (48)
  • Funkcja main() - centrum programu (50)
  • Po funkcji main() - definicje innych funkcji (53)
  • Podsumowanie (54)

Rozdział 6. Algorytmy (57)

  • Zwrotnica if() ... else ... (57)
  • Zwrotnica switch{...} (63)
  • Pętla for( ...; ...; ...) (69)
  • Pętla while(...) (75)
  • Pętla do {...} while(...) (78)
  • Instrukcje break i continue (80)
  • Podsumowanie (85)

Rozdział 7. Funkcje (87)

  • Deklarowanie funkcji (87)
  • Definiowanie funkcji (88)
  • Argumenty funkcji i referencja (96)
  • Trochę zabawy z dźwiękiem (101)
  • Podsumowanie (102)

Rozdział 8. Dane (103)

  • Typy danych (103)
  • Deklarowanie oraz inicjowanie prostych danych (106)
  • Deklarowanie oraz inicjowanie danych tablicowych (108)
  • Deklarowanie oraz inicjowanie danych wskaźnikowych (113)
  • Operacje na danych (119)
  • Podsumowanie (126)

Rozdział 9. Klasy i obiekty (127)

  • Klasa jako nowy typ danych (127)
  • Wewnętrzny ustrój klasy - dane (129)
  • Wewnętrzny ustrój klasy - algorytmy (133)
  • Pewien specjalny algorytm, zwany konstruktorem (137)
  • Podsumowanie (145)

Rozdział 10. Kontenery na dane (147)

  • Podsumowanie (157)

Zakończenie (159)

Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-3730-0
Rozmiar pliku: 3,5 MB

BESTSELLERY

Kategorie: