Facebook - konwersja

C++. Podróż po języku dla zaawansowanych - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
11 lipca 2023
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
79,00

C++. Podróż po języku dla zaawansowanych - ebook

C++ zmienił się nie do poznania: jest nowocześniejszy, bardziej precyzyjny, pozwala też na pisanie zwięzłego i efektywnego kodu. Programista ma dokładniejszą kontrolę nad działaniem programu, co przekłada się na szybkość pracy i lepsze wykorzystywanie zasobów sprzętowych. Dodatkowo ekosystem C++ oferuje mnóstwo bibliotek, narzędzi czy środowisk programistycznych. Aby jednak pisać w nim dobry kod, trzeba sprawnie poruszać się po świecie C++.

To drugie wydanie zwięzłego przewodnika po C++ dla doświadczonych programistów, zaktualizowane do standardu C++20. Dzięki niemu zaznajomisz się z najważniejszymi elementami języka i biblioteki standardowej, koniecznymi do efektywnej pracy w takich stylach programowania jak programowanie zorientowane obiektowo czy generyczne. W tym wydaniu opisano wiele nowych elementów dodanych w C++20, w tym moduły, koncepcje, współprocedury i zakresy. Omówiono też wybrane komponenty biblioteki, które pojawią się dopiero w standardzie C++23.

Jeśli jesteś programistą C lub C++ i zależy Ci, by lepiej poznać najnowsze możliwości języka C++, albo biegle posługujesz się innym językiem programowania i chcesz ogólnie zaznajomić się z zaletami nowoczesnego C++ ... nie znajdziesz bardziej zwięzłego i prostszego przewodnika niż ten.

W książce między innymi:

  • nowe możliwości języka w standardzie C++20
  • moduły, klasy i obsługa błędów
  • operacje, zarządzanie zasobami i wejście-wyjście
  • generatory, potoki, kontenery
  • współbieżność i wielozadaniowość

Oto nowoczesny C++: poznaj jego ukryte możliwości!

Spis treści

Wstęp

1. Podstawy

  • 1.1 Wprowadzenie
  • 1.2 Programy
  • 1.3 Funkcje
  • 1.4 Typy, zmienne i arytmetyka
  • 1.5 Zakres i cykl istnienia
  • 1.6 Stałe
  • 1.7 Wskaźniki, tablice i referencje
  • 1.8 Testy
  • 1.9 Mapowanie sprzętowe
  • 1.10 Porady

2. Typy zdefiniowane przez użytkownika

  • 2.1 Wprowadzenie
  • 2.2 Struktury
  • 2.3 Klasy
  • 2.4 Wyliczenia
  • 2.5 Unie
  • 2.6 Porady

3. Moduły

  • 3.1 Wprowadzenie
  • 3.2 Kompilacja rozdzielna
  • 3.3 Przestrzenie nazw
  • 3.4 Argumenty i wartości zwrotne funkcji
  • 3.5 Porady

4. Obsługa błędów

  • 4.1 Wprowadzenie
  • 4.2 Wyjątki
  • 4.3 Niezmienniki
  • 4.4 Różne sposoby obsługi błędów
  • 4.5 Asercje
  • 4.6 Porady

5. Klasy

  • 5.1 Wprowadzenie
  • 5.2 Typy konkretne
  • 5.3 Typy abstrakcyjne
  • 5.4 Funkcje wirtualne
  • 5.5 Hierarchie klas
  • 5.6 Porady

6. Operacje podstawowe

  • 6.1 Wprowadzenie
  • 6.2 Kopiowanie i przenoszenie
  • 6.3 Zarządzanie zasobami
  • 6.4 Przeciążanie operatorów
  • 6.5 Operacje standardowe
  • 6.6 Literały zdefiniowane przez użytkownika
  • 6.7 Porady

7. Szablony

  • 7.1 Wprowadzenie
  • 7.2 Typy parametryzowane
  • 7.3 Operacje parametryzowane
  • 7.4 Mechanizmy szablonów
  • 7.5 Porady

8. Koncepcje i programowanie generyczne

  • 8.1 Wprowadznie
  • 8.2 Koncepcje
  • 8.3 Programowanie generyczne
  • 8.4 Szablony zmienne
  • 8.5 Model kompilacji szablonów
  • 8.6 Porady

9. Podstawowe informacje o bibliotece

  • 9.1 Wprowadzenie
  • 9.2 Komponenty biblioteki standardowej
  • 9.3 Organizacja biblioteki standardowej
  • 9.4 Porady

10. Łańcuchy i wyrażenia regularne

  • 10.1 Wprowadzenie
  • 10.2 Łańcuchy
  • 10.3 Widoki łańcuchów
  • 10.4 Wyrażenia regularne
  • 10.5 Porady

11. Wejście i wyjście

  • 11.1 Wprowadzenie
  • 11.2 Wyjście
  • 11.3 Wejście
  • 11.4 Stan wejścia i wyjścia
  • 11.5 Wejście i wyjście typów zdefiniowanych przez użytkownika
  • 11.6 Formatowanie wyjścia
  • 11.7 Strumienie
  • 11.8 Wejście i wyjście w stylu języka C
  • 11.9 System plików
  • 11.10 Porady

12. Kontenery

  • 12.1 Wprowadzenie
  • 12.2 Typ vector
  • 12.3 Listy
  • 12.4 forward_list
  • 12.5 Słowniki
  • 12.6 Słowniki nieuporządkowane
  • 12.7 Alokatory
  • 12.8 Przegląd kontenerów
  • 12.9 Porady

13. Algorytmy

  • 13.1 Wprowadzenie
  • 13.2 Zastosowania iteratorów
  • 13.3 Typy iteratorów
  • 13.4 Predykaty
  • 13.5 Przegląd algorytmów
  • 13.6 Algorytmy równoległe
  • 13.7 Porady

14. Zakresy

  • 14.1 Wprowadzenie
  • 14.2 Widoki
  • 14.3 Generatory
  • 14.4 Potoki
  • 14.5 Koncepcje - informacje ogólne
  • 14.6 Porady

15. Wskaźniki i kontenery

  • 15.1 Wprowadzenie
  • 15.2 Wskaźniki
  • 15.3 Kontenery
  • 15.4 Alternatywy
  • 15.5 Porady

16. Narzędzia pomocnicze

  • 16.1 Wprowadzenie
  • 16.2 Czas
  • 16.3 Adaptacja funkcji
  • 16.4 Funkcje typów
  • 16.5 source_location
  • 16.6 move() i forward()
  • 16.7 Manipulowanie bitami
  • 16.8 Zamykanie programu
  • 16.9 Porady

17. Liczby

  • 17.1 Wprowadzenie
  • 17.2 Funkcje matematyczne
  • 17.3 Algorytmy numeryczne
  • 17.4 Liczby zespolone
  • 17.5 Liczby losowe
  • 17.6 Arytmetyka wektorowa
  • 17.7 Granice numeryczne
  • 17.8 Aliasy typów
  • 17.9 Stałe matematyczne
  • 17.10 Porady

18. Współbieżność

  • 18.1 Wprowadzenie
  • 18.2 Zadania i wątki
  • 18.3 Wspólne używanie danych
  • 18.4 Oczekiwanie na zdarzenia
  • 18.5 Komunikacja między zadaniami
  • 18.6 Współprocedury
  • 18.7 Porady

19. Historia i zgodność

  • 19.1 Historia
  • 19.2 Ewolucja funkcjonalności C++
  • 19.3 Zgodność C i C++
  • 19.4 Bibliografia
  • 19.5 Porady

A. Moduł std

  • A.1 Wprowadzenie
  • A.2 Używaj tego, co masz w implementacji
  • A.3 Używaj nagłówków
  • A.4 Stwórz własny moduł std
  • A.5 Porady

Skorowidz

Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8322-526-5
Rozmiar pliku: 3,9 MB

BESTSELLERY

Kategorie: