Facebook - konwersja

C++. Podróż po języku dla zaawansowanych. Wydanie II - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
28 maja 2019
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
69,00

C++. Podróż po języku dla zaawansowanych. Wydanie II - ebook

Żadnego programisty nie trzeba przekonywać o zaletach C++. To język dojrzały, wszechstronny, pozwalający uzyskiwać maksymalną wydajność kodu. Do tego wciąż konsekwentnie rozwijany - współczesny C++ wygląda zupełnie inaczej niż dwadzieścia lat temu. Oznacza to, że profesjonalny programista, który chce w pełni wykorzystać zalety nowoczesnego C++, musi bardzo dobrze orientować się w nowościach przynoszonych przez kolejne specyfikacje języka. Warto również wiedzieć, jak zmieniają się dostępne narzędzia językowe i biblioteki, a także które paradygmaty programowania są przez nie wspierane i w jakim zakresie.

Ta książka jest idealnym wyborem dla programisty C lub C++, który chce lepiej zapoznać się z nowościami w języku C++. Jest to zwięzły i dokładny przewodnik po najważniejszych elementach języka i komponentach biblioteki standardowej z uwzględnieniem niedawno wprowadzonych udoskonaleń i udogodnień. Znalazły się tu również liczne przykłady i praktyczne wskazówki, które szczególnie istotne okażą się w kontekście paradygmatów programowania, takich jak programowanie generyczne i zorientowane obiektowo. Poza dość podstawowymi zagadnieniami omówiono tu tematykę semantyki przenoszenia, jednolitej inicjalizacji, wyrażeń lambda, kontenerów i współbieżności. Książka kończy się interesującym opisem projektu i ewolucji języka C++.

Najciekawsze zagadnienia:

  • podstawy działania kodu C++
  • operacje standardowe oraz operacje wejścia-wyjścia
  • szablony, w tym szablony funkcji i szablony zmienne
  • algorytmy w C++ i narzędzia pomocnicze
  • zadania, wątki, komunikacja między procesami
  • niektóre nowości planowane dla przyszłych implementacji C++

Na pewno znasz C++. Ale czy sprawnie się nim posługujesz?

Spis treści


Wstęp 7

1. Podstawy 11

  • 1.1. Wprowadzenie 11
  • 1.2. Programy 12
  • 1.3. Funkcje 14
  • 1.4. Typy, zmienne i arytmetyka 15
  • 1.5. Zakres i cykl istnienia 19
  • 1.6. Stałe 20
  • 1.7. Wskaźniki, tablice i referencje 21
  • 1.8. Testy 24
  • 1.9. Mapowanie sprzętowe 27
  • 1.10. Porady 29

2. Typy zdefiniowane przez użytkownika 31

  • 2.1. Wprowadzenie 31
  • 2.2. Struktury 32
  • 2.3. Klasy 33
  • 2.4. Unie 35
  • 2.5. Wyliczenia 36
  • 2.6. Porady 38

3. Moduły 39

  • 3.1. Wprowadzenie 39
  • 3.2. Kompilacja rozdzielna 40
  • 3.3. Moduły (C++20) 42
  • 3.4. Przestrzenie nazw 44
  • 3.5. Obsługa błędów 45
  • 3.6. Argumenty i wartości zwrotne funkcji 52
  • 3.7. Porady 56

4. Klasy 59

  • 4.1. Wprowadzenie 59
  • 4.2. Typy konkretne 60
  • 4.3. Typy abstrakcyjne 66
  • 4.4. Funkcje wirtualne 69
  • 4.5. Hierarchie klas 70
  • 4.6. Porady 76

5. Operacje podstawowe 79

  • 5.1. Wprowadzenie 79
  • 5.2. Kopiowanie i przenoszenie 82
  • 5.3. Zarządzanie zasobami 87
  • 5.4. Operacje standardowe 88
  • 5.5. Porady 92

6. Szablony 93

  • 6.1. Wprowadzenie 93
  • 6.2. Typy parametryzowane 94
  • 6.3. Operacje parametryzowane 98
  • 6.4. Mechanizmy szablonów 103
  • 6.5. Porady 106

7. Koncepcje i programowanie generyczne 107

  • 7.1. Wprowadzenie 107
  • 7.2. Koncepcje (C++20) 108
  • 7.3. Programowanie generyczne 113
  • 7.4. Szablony zmienne 116
  • 7.5. Model kompilacji szablonów 119
  • 7.6. Porady 120

8. Podstawowe informacje o bibliotece 121

  • 8.1. Wprowadzenie 121
  • 8.2. Komponenty biblioteki standardowej 122
  • 8.3. Nagłówki i przestrzeń nazw biblioteki standardowej 123
  • 8.4. Porady 124

9. Łańcuchy i wyrażenia regularne 127

  • 9.1. Wprowadzenie 127
  • 9.2. Łańcuchy 128
  • 9.3. Widoki łańcuchów 130
  • 9.4. Wyrażenia regularne 132
  • 9.5. Porady 139

10. Wejście i wyjście 141

  • 10.1. Wprowadzenie 141
  • 10.2. Wyjście 142
  • 10.3. Wejście 143
  • 10.4. Stan wejścia i wyjścia 145
  • 10.5. Wejście i wyjście typów zdefiniowanych przez użytkownika 146
  • 10.6. Formatowanie 147
  • 10.7. Strumienie plikowe 148
  • 10.8. Strumienie łańcuchowe 149
  • 10.9. Wejście i wyjście w stylu języka C 150
  • 10.10. System plików 150
  • 10.11. Porady 154

11. Kontenery 157

  • 11.1. Wprowadzenie 157
  • 11.2. Typ vector 158
  • 11.3. Listy 162
  • 11.4. Słowniki 164
  • 11.5. Słowniki nieuporządkowane 165
  • 11.6. Przegląd kontenerów 167
  • 11.7. Porady 169

12. Algorytmy 171

  • 12.1. Wprowadzenie 171
  • 12.2. Zastosowania iteratorów 173
  • 12.3. Typy iteratorów 175
  • 12.4. Iteratory strumieni 176
  • 12.5. Predykaty 178
  • 12.6. Przegląd algorytmów 178
  • 12.7. Koncepcje (C++20) 179
  • 12.8. Algorytmy kontenerów 183
  • 12.9. Algorytmy równoległe 184
  • 12.10. Porady 185

13. Narzędzia pomocnicze 187

  • 13.1. Wprowadzenie 187
  • 13.2. Zarządzanie zasobami 188
  • 13.3. Sprawdzanie zakresu - gsl::span 193
  • 13.4. Kontenery specjalne 194
  • 13.5. Alternatywy 199
  • 13.6. Alokatory 203
  • 13.7. Czas 204
  • 13.8. Adaptacja funkcji 205
  • 13.9. Funkcje typów 206
  • 13.10. Porady 210

14. Liczby 213

  • 14.1. Wprowadzenie 213
  • 14.2. Funkcje matematyczne 214
  • 14.3. Algorytmy numeryczne 215
  • 14.4. Liczby zespolone 216
  • 14.5. Liczby losowe 217
  • 14.6. Arytmetyka wektorowa 219
  • 14.7. Granice numeryczne 219
  • 14.8. Porady 220

15. Współbieżność 221

  • 15.1. Wprowadzenie 221
  • 15.2. Zadania i wątki 222
  • 15.3. Przekazywanie argumentów 223
  • 15.4. Zwracanie wyników 224
  • 15.5. Wspólne używanie danych 225
  • 15.6. Oczekiwanie na zdarzenia 227
  • 15.7. Komunikacja między zadaniami 228
  • 15.8. Porady 232

16. Historia i zgodność 235

  • 16.1. Historia 235
  • 16.2. Ewolucja funkcjonalności C++ 244
  • 16.3. Zgodność C i C++ 248
  • 16.4. Bibliografia 252
  • 16.5. Porady 255

Indeks 257

Skorowidz 259

Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-5425-8
Rozmiar pliku: 3,7 MB

BESTSELLERY

Kategorie: