Facebook - konwersja
  • promocja

C#. Tworzenie aplikacji sieciowych. Gotowe projekty - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
14 marca 2012
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

C#. Tworzenie aplikacji sieciowych. Gotowe projekty - ebook

Wykorzystaj rewolucję sieciową i twórz nowatorskie aplikacje!

  • Najlepsze narzędzia projektowania aplikacji sieciowych, czyli język C# i platforma .NET
  • Praktyczne programowanie sieciowe, czyli 61 odsłon projektów do szybkiego wykorzystania
  • ASP.NET i ADO.NET, czyli dwie bardzo przydatne technologie

Całkiem duża część współczesnego życia na stałe przeniosła się do Internetu. Nikt dziś nie wyobraża już sobie świata, w którym nie można sprawdzić pogody, zrobić zakupów czy szybko znaleźć potrzebnych informacji - właśnie w sieci. A skoro tak, wciąż rośnie zapotrzebowanie na programistów mogących zaspokoić rosnące oczekiwania rzeszy klientów oraz dostarczyć im wygodnych, świetnie działających aplikacji sieciowych, skrojonych na potrzeby konkretnych użytkowników. To właśnie było źródłem niezwykłej popularności pierwszego wydania niniejszej książki, w praktyczny sposób przekazującej wiedzę na temat sposobów tworzenia takich aplikacji i spełniania różnych warunków związanych ze specyfiką określonych projektów programistycznych.

"C#. Tworzenie aplikacji sieciowych. Gotowe projekty" to podręcznik przeznaczony dla osób z choćby pobieżną znajomością zasad programowania, które chcą rozwinąć i wykorzystać w praktyce swoje umiejętności. Jej autor tłumaczy, dlaczego wybrał język C#, a także wskazuje możliwości i zalety platformy .NET oraz środowiska Visual Studio. Następnie skupia się na projektach obejmujących wszystkie aspekty komunikacji internetowej, od wykorzystania różnych protokołów sieciowych, przez budowę interfejsu, wysyłanie e-maili, obsługę FTP, komunikatorów, czatów, aż po kontaktowanie się z bazami danych, tworzenie wielojęzycznych serwerów i udostępnianie usługi. Jeśli chcesz szybko i bez kłopotu podszkolić się w zakresie aplikacji sieciowych, by w krótkim czasie osiągnąć spektakularne efekty, nie znajdziesz nic lepszego!

  • Język C# i platforma .NET
  • Visual C# 2010 Express Edition. Opis środowiska
  • Visual Web Developer 2010 Express Edition. Opis środowiska
  • Programowanie sieciowe
  • Aplikacje TCP i UDP
  • Remoting
  • ASP.NET i ADO.NET
  • Web Services
  • WCF - ponad transportem

Aplikacje sieciowe - wykorzystaj potencjał Internetu!


Spis treści

Wstęp (7)

Rozdział 1. Język C# i platforma .NET (9)

  • Technologia .NET. Krótki wstęp (9)
  • Elementy języka C# i programowanie zorientowane obiektowo (11)
    • Przestrzenie nazw (15)
    • Kolekcje (16)
    • Zdarzenia i metody zdarzeniowe (17)
    • Delegacje (17)
    • Wyjątki (17)
    • Interfejsy (19)

Rozdział 2. Visual C# 2010 Express Edition. Opis środowiska (21)

  • Projekt 1. Budujemy interfejs pierwszej aplikacji. Projekt Windows Forms (22)
  • Projekt 2. Poznajemy pliki projektu pierwszej aplikacji (25)
  • Projekt 3. Interakcja aplikacji z użytkownikiem. Metody zdarzeniowe (29)

Rozdział 3. Visual Web Developer 2010 Express Edition. Opis środowiska (33)

  • Projekt 4. Pierwsza strona ASP.NET. Tworzymy interfejs (33)
  • Projekt 5. Pierwsza strona ASP.NET. Poznajemy pliki projektu (37)
  • Projekt 6. Pierwsza strona ASP.NET. Metody zdarzeniowe (40)

Rozdział 4. Programowanie sieciowe (43)

  • Sieci komputerowe (43)
  • Protokoły TCP i UDP (46)
  • Protokół IP i adresy MAC (48)
  • Programowanie klient-serwer i peer-to-peer (49)
  • Popularne protokoły sieciowe (50)
    • Protokół ICMP (50)
    • Protokół HTTP (51)
    • Protokół FTP (51)
    • Protokół POP3 (52)

Rozdział 5. Aplikacje TCP i UDP (53)

  • Projekt 7. Połączenie TCP. Klient (53)
  • Projekt 8. Połączenie TCP. Serwer (56)
  • Projekt 9. Odczytanie adresu IP przyłączonego hosta (60)
  • Projekt 10. Połączenie UDP. Klient (61)
  • Projekt 11. Połączenie UDP. Serwer (62)
  • Projekt 12. Asynchroniczne połączenie TCP (64)
  • Projekt 13. Prosty skaner otwartych portów hosta zdalnego (67)
  • Projekt 14. Skaner otwartych portów lokalnego hosta (68)
  • Projekt 15. Sprawdzenie adresu IP naszego komputera (69)
  • Projekt 16. Komplet informacji na temat połączeń sieciowych (72)
  • Projekt 17. Ping (74)
  • Projekt 18. Ping. Przeciwdziałanie zablokowaniu interfejsu (77)
  • Projekt 19. NetDetect. Sprawdzanie dostępnych komputerów w sieci (79)
  • Projekt 20. Traceroute. Śledzenie drogi pakietu ICMP (81)
  • Projekt 21. Protokół HTTP. Sprawdzanie dostępnych uaktualnień (85)
  • Projekt 22. Pobieranie pliku z użyciem protokołu HTTP (86)
  • Projekt 23. Pobranie źródła strony z serwera WWW (88)
  • Projekt 24. Przeglądarka WWW (89)
  • Projekt 25. Edytor HTML. Budowanie interfejsu (91)
  • Projekt 26. Edytor HTML. Obsługa plików tekstowych (92)
  • Projekt 27. Edytor HTML. Współpraca ze schowkiem (95)
  • Projekt 28. Edytor HTML. Wprowadzanie tagów (95)
  • Projekt 29. Edytor HTML. Podgląd bieżącej strony (98)
  • Projekt 30. Wysyłanie wiadomości e-mail bez uwierzytelniania (99)
  • Projekt 31. Wysyłanie sformatowanej wiadomości e-mail z załącznikami (102)
  • Projekt 32. Wysyłanie poczty za pomocą serwera wymagającego uwierzytelnienia (105)
  • Projekt 33. Masowe wysyłanie wiadomości e-mail (106)
  • Projekt 34. Klient FTP. Interfejs aplikacji (110)
  • Projekt 35. Klient FTP. Definiowanie pól i własności klasy FTPClient (112)
  • Projekt 36. Klient FTP. Listowanie katalogów serwera FTP (116)
  • Projekt 37. Klient FTP. Zmiana katalogu (119)
  • Projekt 38. Klient FTP. Metoda pobierająca plik asynchronicznie (122)
  • Projekt 39. Klient FTP. Wywołanie metody pobierającej plik asynchronicznie (125)
  • Projekt 40. Klient FTP. Metoda wysyłająca plik asynchronicznie (127)
  • Projekt 41. Klient FTP. Wywołanie metody wysyłającej plik asynchronicznie (129)
  • Projekt 42. Klient FTP. Kasowanie pliku (131)
  • Projekt 43. Menedżer pobierania plików w tle. Budowa interfejsu (133)
  • Projekt 44. Menedżer pobierania plików w tle. Pobieranie pliku (135)
  • Projekt 45. Menedżer pobierania plików w tle. Przerwanie pobierania pliku (137)
  • Projekt 46. Serwer Uśmiechu. Budowa interfejsu (138)
  • Projekt 47. Serwer Uśmiechu. Lista kontaktów (140)
  • Projekt 48. Serwer Uśmiechu. Wysyłanie danych do wielu odbiorców (143)
  • Projekt 49. Klient Uśmiechu. Umieszczenie ikony w zasobniku systemowym (144)
  • Projekt 50. Klient Uśmiechu. Oczekiwanie na połączenie w osobnym wątku (147)
  • Projekt 51. Klient Uśmiechu. Bezpieczne odwoływanie się do własności kontrolek formy z poziomu innego wątku (149)
  • Projekt 52. Komunikator. Serwer. Budowa interfejsu (150)
  • Projekt 53. Komunikator. Serwer. Bezpieczne odwoływanie się do własności kontrolek formy z poziomu innego wątku (153)
  • Projekt 54. Komunikator. Serwer. Obsługa rozmowy (154)
  • Projekt 55. Komunikator. Klient (159)
  • Projekt 56. Zdalny screenshot. Klient. Zrzut ekranu (162)
  • Projekt 57. Zdalny screenshot. Klient (162)
  • Projekt 58. Klient. Wysyłanie informacji o dostępności klienta (165)
  • Projekt 59. Serwer screenshot. Budowa interfejsu (166)
  • Projekt 60. Serwer screenshot. Bezpieczne odwoływanie się do własności kontrolek formy z poziomu innego wątku (167)
  • Projekt 61. Serwer screenshot. Lista aktywnych klientów (168)
  • Projekt 62. Serwer screenshot. Pobranie zrzutu ekranu (169)
  • Projekt 63. Serwer Czat. Budowanie interfejsu (171)
  • Projekt 64. Serwer Czat. Bezpieczne odwoływanie się do własności kontrolek formy z poziomu innego wątku (173)
  • Projekt 65. Serwer Czat. Klasa formy oraz pętla główna programu (174)
  • Projekt 66. Serwer Czat. Obsługa wątków związanych z klientami (179)
  • Projekt 67. Serwer Czat. Rozłączenie klienta (180)
  • Projekt 68. Czat. Klient (181)

Rozdział 6. Remoting (187)

  • Projekt 69. Serwer HTTP (188)
  • Projekt 70. Klient HTTP (193)
  • Projekt 71. Serwer TCP (195)
  • Projekt 72. Klient TCP (197)
  • Projekt 73. Serwer TCP. Plik konfiguracyjny (199)
  • Projekt 74. Klient TCP. Plik konfiguracyjny (202)
  • Projekt 75. Czat. Klasa serwera (203)
  • Projekt 76. Czat. Serwer (205)
  • Projekt 77. Czat. Klient (206)

Rozdział 7. ASP.NET i ADO.NET (211)

  • Projekt 78. Pozycjonowanie kontrolek na stronie (212)
  • Projekt 79. Ping (217)
  • Projekt 80. Wysyłanie wiadomości e-mail (218)
  • Projekt 81. Pobieranie plików na serwer (220)
  • Projekt 82. Wysyłanie wiadomości e-mail z załącznikami (221)
  • Projekt 83. Księga gości. Współpraca z plikiem XML (222)
  • Projekt 84. Księga gości. Wyświetlanie zawartości pliku XML (226)
  • Projekt 85. Księga gości. Sprawdzanie poprawności wpisywanych danych (228)
  • Projekt 86. Księga gości. Liczba gości online (230)
  • Projekt 87. Wielojęzyczny serwis internetowy. Zasoby lokalne (232)
  • Projekt 88. Wielojęzyczny serwis internetowy. Zasoby globalne (237)
  • Projekt 89. Wielojęzyczny serwis internetowy. Wybór języka przez użytkownika (239)
  • Projekt 90. Identyfikacja użytkowników (241)
  • Projekt 91. Rejestrowanie nowych użytkowników (245)
  • Projekt 92. Identyfikacja użytkowników, część II (246)
  • Projekt 93. Baza książek. Stworzenie bazy danych (247)
  • Projekt 94. Baza książek. Przyłączenie się do bazy danych (250)
  • Projekt 95. Baza książek. Prezentacja danych (251)

Rozdział 8. Web Services (255)

  • Projekt 96. Pierwsza usługa sieciowa (256)
  • Projekt 97. Korzystanie z usługi sieciowej (259)
  • Projekt 98. Usługa Maps Account Center wyszukiwarki bing. Rejestracja usługi (261)
  • Projekt 99. Bing Maps. Klient (262)
  • Projekt 100. Bing Maps. Modyfikacja klienta (265)

Rozdział 9. WCF - ponad transportem (267)

  • Wstęp (267)
  • Podstawy działania (269)
  • WCF = E = A + B + C (269)
    • A jak address (270)
    • B jak binding (270)
    • C jak contract (273)
    • Punkt końcowy (273)
  • Projekt 101. Definiowanie kontraktu (273)
  • Projekt 102. Udostępnianie usługi (280)
    • Self hosting (281)
    • IIS (285)
    • Serwis Windows (287)
  • Projekt 103. Tworzenie klienta (290)
    • ChannelFactory (290)
    • Referencja (292)

Skorowidz (299)

Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-4483-4
Rozmiar pliku: 6,4 MB

BESTSELLERY

Kategorie: