CEO doskonały. Sześć sposobów myślenia, które wyróżniają najlepszych liderów - ebook
CEO doskonały. Sześć sposobów myślenia, które wyróżniają najlepszych liderów - ebook
Oto odpowiedź na pytanie warte miliardy dolarów:
Co odróżnia najlepszych prezesów od pozostałych?
Ta książka to „podręcznik doskonałości” dla osób, które biorą na siebie ciężar bycia liderami.
Potężna dawka inspiracji od największych światowych autorytetów w dziedzinie zarządzania.
Obok osób zajmujących najwyższe stanowiska w potęgach takich jak microsoft, google, amazon, netflix, sony czy apple znaleźli się tutaj także najlepsi polscy ceo. Ci, którzy mieli odwagę całkowicie zmienić oblicza swoich firm, teraz dzielą się zdobytym doświadczeniem.
Ze szkoleń mckinsey & co. Korzystają najlepsi liderzy z całego świata.
Teraz ich specjaliści doradzą również tobie!
„niezwykła. Każdy mądry ceo, który chce nie tylko przetrwać na swoim stanowisku, ale przede wszystkim się rozwijać, powinien przeczytać tę książkę”.
David rubenstein, współzałożyciel i współprzewodniczący the carlyle group, autor „liderów”
„[autorzy] zdradzają, w jaki sposób najwięksi światowi liderzy osiągnęli swój sukces… to bardzo cenne lekcje”.
Stephen a. Schwarzman, prezes, ceo i współzałożyciel blackstone
„to książka dla tych, którzy chcą doskonalić umiejętności i wznieść swoją firmę na wyższy poziom”.
Michael bloomberg, założyciel bloomberg l.p., burmistrz nowego jorku w latach 2002–2013
„wartościowa pozycja. Zapewnia liderom na wszystkich etapach kariery wgląd w to, jak uzupełnić i wzmocnić ich indywidualne działania”.
Jeffrey sonnenfeld, założyciel i prezes chief executive leadership institute
[autorzy] zaglądają w umysły najlepszych światowych prezesów, sięgają głęboko w ich psychikę i czerpią z ich unikalnej mądrości”.
Mukesh ambani, prezes reliance industries ltd.
„niezwykle pouczające, a nawet inspirujące strategie, których mam szczęście nauczać na moich kursach przywództwa na harvardzie”.
Frances frei, współautorka książki unleashed: the unapologetic leader's guide to empowering everyone around you
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-240-9591-9 |
Rozmiar pliku: | 11 MB |