Facebook - konwersja

  • Empik Go W empik go

Chrome - poradnik do gry - ebook

Wydawnictwo:
Format:
EPUB
Data wydania:
1 stycznia 2003
7,90
790 pkt
punktów Virtualo

Chrome - poradnik do gry - ebook

Ilustrowana solucja gry akcji Chrome, w całości wykonanej przez polskich programistów. Mimo iż sama gra nie jest zbyt skomplikowana, to ciekawa fabuła rodem z science-fiction gwarantuj e wiele godzin doskonałej rozgrywki.

Chrome - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • [Misja 7] Klucz szyfrowy - cz.1
  • [Misja 7] Klucz szyfrowy - cz.2
  • [Misja 7] Klucz szyfrowy - cz.5
  • [Misja 12] Nanowirus - cz.1
  • [Misja 7] Klucz szyfrowy - cz.4
  • [Misja 7] Klucz szyfrowy - cz.6
  • [Misja 6] Wahadłowiec - cz.4
  • [MISJA 11] Laboratorium - cz.2
  • [Misja 6] Wahadłowiec - cz.2
  • [Misja 10] Magazyny - cz.4

Informacja o grze

Strzelanka w klimatach science-fiction, stworzona przez wrocławski Techland. Gra rozgrywa się w świecie przyszłości i opowiada o przygodach najemnika wypełniającego niebezpieczne misje. Chrome charakteryzuje się olbrzymimi etapami oraz pokaźnym arsenałem, na który składają się także futurystyczne gadżety. W swoim czasie produkcja robiła też wrażenie za sprawą bardzo ładnej grafiki.

Gra Chrome, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2003 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Spis treści

-Wstęp
-Implanty
-Prolog - cz.1
-Prolog - cz.2
-Prolog - cz.3
-Prolog - cz.4
-[Misja 1] Kontenery - cz.1
-[Misja 1] Kontenery - cz.2
-[Misja 1] Kontenery - cz.3
-[Misja 1] Kontenery - cz.4
-[Misja 2] Dexon - cz.1
-[Misja 2] Dexon - cz.2
-[Misja 2] Dexon - cz.3
-[Misja 3] Shybkov - cz.1
-[Misja 3] Shybkov - cz.2
-[Misja 3] Shybkov - cz.3
-[Misja 3] Shybkov - cz.4
-[Misja 4] Córka Browna - cz.1
-[Misja 4] Córka Browna - cz.2
-[Misja 5] Hannibale - cz.1
-[Misja 5] Hannibale - cz.2
-[Misja 6] Wahadłowiec - cz.1
-[Misja 6] Wahadłowiec - cz.2
-[Misja 6] Wahadłowiec - cz.3
-[Misja 6] Wahadłowiec - cz.4
-[Misja 6] Wahadłowiec - cz.5
-[Misja 6] Wahadłowiec - cz.6
-[Misja 7] Klucz szyfrowy - cz.1
-[Misja 7] Klucz szyfrowy - cz.2
-[Misja 7] Klucz szyfrowy - cz.3
-[Misja 7] Klucz szyfrowy - cz.4
-[Misja 7] Klucz szyfrowy - cz.5
-[Misja 7] Klucz szyfrowy - cz.6
-[Misja 8] Ratunek
-[Misja 9] Nicole Parker - cz.1
-[Misja 9] Nicole Parker - cz.2
-[Misja 9] Nicole Parker - cz.3
-[Misja 9] Nicole Parker - cz.4
-[Misja 9] Nicole Parker - cz.5
-[Misja 10] Magazyny - cz.1
-[Misja 10] Magazyny - cz.2
-[Misja 10] Magazyny - cz.3
-[Misja 10] Magazyny - cz.4
-[Misja 10] Magazyny - cz.5
-[MISJA 11] Laboratorium - cz.1
-[MISJA 11] Laboratorium - cz.2
-[Misja 12] Nanowirus - cz.1
-[Misja 12] Nanowirus - cz.2
-[Misja 12] Nanowirus - cz.3
-[Misja 13a] Pomagamy Zetroxowi
-[Misja 13b] Pomagamy Coretechowi
-[Misja 13c] Pomagamy Kolonistom

Kategoria: Akcja i strzelanki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8050-389-2
Rozmiar pliku: 6,1 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij