Facebook - konwersja
Czytaj fragment
Pobierz fragment

Co robić, aby mniej chorować i być zdrowszym? - ebook

Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Wydawnictwo:
Data wydania:
Wrzesień 2020
Czytaj fragment
Pobierz fragment
10,50
Cena w punktach Virtualo:
1050 pkt.

Co robić, aby mniej chorować i być zdrowszym? - ebook

Książka opisuje wszystko to co każdy z nas potrzebuje, aby prowadzić szczęśliwe i zdrowe życie. Przedstawione są w niej porady na temat tego, co robić, żeby być zdrowym. Co robić, żeby nie chorować. Co robić, żeby żyć zdrowo. Opisane w niej są nie tylko fizyczne aspekty, które sprawiają, ze jesteśmy zdrowi i szczęśliwi, ale i podejście psychologiczne do podjętego tematu.

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8221-061-3
Rozmiar pliku: 1 010 KB

FRAGMENT KSIĄŻKI

Zrzeczenie się odpowiedzialności

Zawarte w książce informacje i porady mają jedynie charakter edukacyjny i informacyjny, i nie mogą zastąpić porady lekarza lub terapeuty.
Porady opisane w książce są przewidziane wyłącznie dla osób dorosłych.
Zawarte w książce porady dotyczą terapii niekonwencjonalnych i mogą być niezgodne ze stanowiskiem medycyny akademickiej. Autor nie jest lekarzem i jego porady nie mogą w żadnym wypadku zastępować konsultacji lekarskiej.
W przypadku choroby, a nawet tylko w przypadku ich prawdopodobieństwa, przed przystąpieniem do zabiegu pielęgnacyjnego należy skonsultować się z lekarzem.
Wszelkie porady zawarte w książce stosujesz wyłącznie na własną odpowiedzialność.Co robić żeby być zdrowym

Wstęp

Wszyscy od czasu do czasu zadajemy sobie pytanie, na co powinniśmy zwrócić uwagę, aby prowadzić zdrowe, a przez to szczęśliwe życie. Jakie są najważniejsze aspekty zdrowia fizycznego i psychicznego? Co najważniejsze, co mogę zrobić, aby żyć zdrowiej?

Myśl pozytywnie

Badania pokazują, że zdrowe pozytywne nastawienie pomaga budować zdrowszy układ odpornościowy i poprawia ogólny stan zdrowia. Twoje ciało wierzy w to, co myślisz, więc skup się na pozytywach.

Jedz dużo warzyw

Spożywaj do pięciu porcji warzyw dziennie. Surowych, gotowanych na parze lub smażonych. Dieta bogata w warzywa wiąże się ze zmniejszonym ryzykiem zachorowania na raka płuc, jelita grubego, piersi, szyjki macicy, przełyku, żołądka, pęcherza, trzustki i jajników. I wiele najsilniejszych składników odżywczych zawierają ogólnodostępne warzywa i owoce takie jak brokuły, kapusta, marchew, pomidory, winogrona i zielone warzywa liściaste.

Ćwicz codziennie

Czy wiesz, że codzienne ćwiczenia mogą zmniejszyć wszystkie negatywne enzymy starzenia? Obejmuje to poprawę wzroku, normalizację ciśnienia krwi, poprawę beztłuszczowej masy mięśniowej, obniżenie poziomu cholesterolu i poprawę gęstości kości. Jeśli chcesz dobrze się czuć i żyć dłużej, musisz ćwiczyć! Badania pokazują, że nawet dziesięć minut ćwiczeń robi różnicę, więc zrób coś! Włącz radio i zatańcz. Zapisz się na lekcje salsy lub tańca towarzyskiego. Idź do parku ze swoimi dziećmi lub sąsiadem, z którym chcesz się spotkać. Jeździj na rowerze, lub wykup karnet na siłowni. Jeśli wolisz inne sposoby aktywności możesz pójść, na basen, zbierać grzyby wspinając się po górach.

Wykonuj treningi kardio, aby przyspieszyć bicie serca i spalanie kalorii. Wzmacniają układ odpornościowy, one także pomagają w odchudzaniu, stanach zapalnych i zwalczaniu chorób. Ale jeśli chodzi o rozwój odporności, to dlatego, że podnosi liczbę krwinek białych, które zwalczają złe bakterie i wirusy.

wykonaj dowolną formę ćwiczeń, które wzmacniają i uelastyczniają ciało, a także zwiększają siłę układu odpornościowego. Każda tego typu aktywność fizyczna jaka by ona nie była z czasem przynosi pozytywne efekty.

Tak długo, jak jesteś na nogach i poruszasz się, robisz sobie przysługę.

Urozmaicaj ćwiczenia, by szybko się nie nudziły

Spójrzmy prawdzie w oczy, ćwiczenia tylko po to, by ćwiczyć lub schudnąć, mogą być nudne. Dodaj urozmaicenia, zapisując się na wydarzenie takie jak wyścig biegowy, lub spacerowy, lub przejażdżka rowerowa, w której możesz być częścią zespołu. Dzięki temu Twoje treningi mają nowy cel, poza tym fajnie jest przebywać w towarzystwie innych osób, które ćwiczą tak jak Ty, co podwaja Twój poziom dobrego samopoczucia.

Wysypiaj się

Jeśli masz problemy ze snem, wypróbuj techniki relaksacyjne, takie jak medytacja, lub joga. Jeśli to nie pomaga, to postaraj się zjadać małe przekąski na dobranoc, aby nie przemęczać ciała w trybie snu. Dobrymi przykładani lekkostrawnych kolacji są np.

płatki zbożowe z mlekiem, płatki owsiane, wiśnie lub herbata rumiankowa. Jeszcze bardziej przyciemnij swój pokój i oddal zegar od siebie oraz inne rzeczy, które mogłyby zaburzać twój sen. Przed snem obejrzyj jakąś komedię, lub relaksujący kabaret, aby zapomnieć o stresie życia codziennego, żeby móc się pośmiać i zrelaksować, ponieważ negatywne myśli i stres gdy fundujemy go sobie wieczorem, bardzo potrafi utrudnić zasypianie.

Jedz regularnie

Co, kiedy i ile jesz, może utrzymać zarówno metabolizm, jak i poziom energii na stałym poziomie, dzięki czemu będziesz mieć więcej energii przez cały dzień. Pięć posiłków dziennie pomoże ci utrzymać wagę, zachować spokój, utrzymać koncentrację i uniknąć głodu.

Jedz zdrowo ograniczając suplementy

Suplementy nie zastępują dobrej diety. Chociaż wielu ekspertów ds. Zdrowia zaleca przyjmowanie suplementów multiwitaminowych i mineralnych, które zapewniają 100 do 200 procent zalecanej dziennej wartości, każdy suplement powinien być dokładnie oceniony pod kątem czystości i bezpieczeństwa. Konkretne suplementy wiążą się z toksycznością, reakcjami na leki, rywalizacją z innymi składnikami odżywczymi, a nawet zwiększonym ryzykiem chorób takich jak rak, choroby serca i cukrzyca.

Staraj się odpoczywać

Pozwól sobie na skrócenie treningu. Wierzcie lub nie, problemem może być przetrenowanie. Twoje ciało może osiągnąć maksimum zmęczenia, jeśli nie otrzyma odpowiedniego odpoczynku, aby się zregenerować, co ostatecznie prowadzi do spadku wydajności. Zmęczenie, nastrój, brak entuzjazmu, depresja i podwyższony poziom kortyzolu (hormonu „stresu”) to niektóre cechy zespołu przetrenowania. Utworzenie programu periodyzacji, rozłożenie rutyny na różne tryby treningowe, może pomóc w tym żeby nie przetrenować swojego ciała poprzez zadbanie o przerwy miedzy ćwiczeniami. Na przykład możesz trenować w poniedziałek, środę i piątek, biegać we wtorek i czwartek oraz odpoczywać w sobotę i niedzielę. Możesz także pomóc zrównoważyć swój program, po prostu wprowadzając większą różnorodność ćwiczeń.

Jedz dużo owoców

Jeśli dodanie większej ilości owoców i warzyw brzmi złowieszczo, spójrz na potrawy, które uwielbiają dzieci w wieku przedszkolnym, marchewki i seler, pomidory czereśniowe, różyczki brokułów, winogrona, jagody i suszone owoce. Wszystkie są siłowniami odżywczymi wypełnionymi przeciwutleniaczami.

Myśl mniej zwłaszcza negatywnie
mniej..

BESTSELLERY

Kategorie: