Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
15 kwietnia 2013
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
37,00

Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek - ebook

Książka została wyróżniona w kwartalnym przeglądzie najważniejszych książek (lato 2013) opublikowanego przez THINKTANK. Zapraszamy do lektury przeglądu nowości wydawniczych


Co tysiąc głów, to nie jedna

Crowdsourcing to stosunkowo świeże zjawisko w marketingu. Polega na kreowaniu nowych produktów, ulepszaniu istniejących, proponowaniu innowacyjnych rozwiązań i aktywnym kształtowaniu marki w oparciu o mądrość konsumentów. Dzięki crowdsourcingowi wiele firm o globalnym zasięgu, takich jak Coca-Cola, Apple, IBM czy Google, zmieniło podejście do komunikacji. W wymyślanie nowych rozwiązań włączają swoich… konsumentów. Dziesiątki, setki, tysiące ludzi! Angażują ich i zyskują w zamian dostęp do wielu kreatywnych umysłów, które razem pracują o wiele efektywniej niż samodzielny pracownik działu innowacji.

Tradycyjny marketing zakłada, że to firma jest jedynym „dawcą” komunikatu, treści, przekazu marketingowego, a konsument ma jedynie słuchać i kupować. Ta reguła obowiązywała jeszcze całkiem niedawno — zanim media społecznościowe zaczęły rządzić światem wirtualnym i zmieniły jednostronną komunikację (od firmy do konsumenta) w dialog, w którym obie strony mają głos i mogą się wzajemnie od siebie uczyć. Nigdy wcześniej marki nie były tak blisko swoich odbiorców — i na odwrót. Właściciel marki ma na wyciągnięcie ręki uwagi, pomysły i treści pochodzące z najlepszego źródła: wprost od użytkowników produktów i usług. Wystarczy nawiązać z nimi kontakt, słuchać, rozmawiać i… nauczyć się korzystać z potężnej siły crowdsourcingu.

Czy jesteś gotów zaangażować konsumentów w świat Twojej marki?

 


 

Partner merytoryczny:

Spis treści

Wstęp (7)

Wielu autorów (9)

Część I. SPOTKANIE MARKI I KONSUMENTA

1. Co zostało z pięknych wizji? (13)

  • Bomba idzie w górę (14)
  • Fundamenty idei crowdsourcingu (15)

2. Od outsourcingu do crowdsourcingu (21)

  • Historia outsourcingu w pigułce (21)
  • Outsourcing według firmy Hewlett-Packard (22)
  • Outsourcing według British Petroleum (23)
  • "Crowdsourcing to outsourcing na sterydach" (24)

3. O relacji konsumenta i marki (27)

  • Budowa unikatowego "ja" (27)
  • O relacje trzeba dbać (29)
  • Powiem Ci szczerze (30)
  • Porozmawiajmy (33)
  • Emocjonalne wsparcie (34)

Część II. CROWDSOURCING. ANGAŻOWANIE KONSUMENTÓW W ŚWIAT MARKI

4. Wykorzystanie crowdsourcingu w całym procesie marketingowym (39)

  • Crowdsourcing jako sposób zbierania insightów (40)
  • Strategia i brief (45)
  • Crowdsourcing jako sposób pozyskiwania contentu kreatywnego (48)
  • Call to Action (54)

5. Tworzenie społeczności i zarządzanie nią (63)

  • Dbaj, motywuj, wspieraj (63)
  • Kilka metod stymulacji (64)
  • Bliskość też działa (67)
  • Inne metody, inne podejście (69)
  • Popatrz, jaki jestem zdolny (72)
  • Zapamiętasz mnie (73)
  • Przyjaciel badacz, kolega strateg (74)

6. Korzyści z zastosowania modelu crowdsourcingowego (77)

  • Pamiętaj o ryzyku, nie bój się go (77)
  • Potencjał innowacyjności (78)
  • Co wiele głów, to nie jedna (79)
  • Starbucks zaczyna rozmawiać (81)
  • Tańsza reakcja (82)
  • Więcej, ciekawiej, autentyczniej (83)
  • Brak poufności (87)
  • Gorsza jakość i amatorzy (87)
  • Wyzysk i brak kontroli (88)
  • Pamiętaj o autorach (90)

7. Niezmierzona skuteczność crowdsourcingu (91)

  • Mierz, ale nie bądź naiwny (91)
  • Co mierzyć (93)
  • Zasięg, odsłony i wizerunek (95)
  • Struktura zgromadzonego tłumu (95)
  • Wirusy, którymi trudno się zarazić (96)

8. Pomysł na dobry interes (101)

  • Skonsternowana branża (101)
  • Co to za argumenty? (105)
  • Człowiek z Accenture (106)
  • Oczy szeroko otwarte (107)
  • Dziś zaczyna się jutro (109)
  • Możliwości niemal nieograniczone (110)
  • Jest ich coraz więcej (111)

9. Crowdsourcing a tradycyjny model agencji reklamowej. Narodziny Agencji 3.0 (115)

  • Proste słowo - współpraca (115)
  • Nareszcie pojawił się dialog (116)
  • Nowy koncept pracy (118)
  • Czy model zastąpi model? (119)

10. Aspekty prawne crowdsourcingu (123)

  • Autor, autor... (123)
  • Wizerunek, który chronimy (125)
  • Nie bądź pasożytem (126)
  • Standard wszędzie ten sam (127)
  • Kłopot z wytyczeniem granicy (129)
  • Między portalem a twórcą (130)
  • Licencja na korzystanie (132)
  • Regulamin to podstawa (134)
  • Crowdsourcing a crowdfunding (135)
  • Najważniejszy jest sens (136)

Część III. PORADNIK POZYTYWNEGO MYŚLENIA O CROWDSOURCINGU

11. Jak pokonać smoka, czyli crowdsourcing w praktyce (139)

  • Crowdsourcing jest fair (139)
  • Po co crowdsourcing? (141)
  • Zdobywanie idei (141)
  • Zdobywanie rozwiązań, wiedzy, treści (142)
  • Budzenie zainteresowania marką, problemem, ideą... (143)
  • "Dowiedzmy się, co ludzie myślą", czyli badanie (144)
  • Do kogo kierować kampanię crowdsourcingową? (145)
  • Gotowi? (146)

12. Artysta spotyka marketera w kawiarni (149)

  • Artysta - marketer. Trudny związek (150)
  • Rendez-vous w kawiarni - crowdsourcing (151)
  • Wolność tworzenia, wolność wyboru (152)
  • Wypiliśmy kawę... (152)

Część IV. CO DALEJ Z CROWDSOURCINGIEM?

13. Zastosowanie crowdsourcingu poza marketingiem (155)

  • Model pracy (155)
  • Media (156)
  • Budowanie reputacji (157)
  • Przełomowa zmiana (158)
  • Wspólne rządzenie (158)
  • Organizacje (159)
  • Finansowanie (160)
  • Model biznesowy (161)
  • Innowacyjność (162)

14. Perspektywy rozwoju crowdsourcingu (167)

O autorach (175)

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-7714-6
Rozmiar pliku: 1,7 MB

BESTSELLERY

Kategorie: