- W empik go
DARK - poradnik do gry - ebook
DARK - poradnik do gry - ebook
Poradnik do gry DARK to dokładna solucja jej wszystkich rozdziałów wzbogacona o informacje na temat kompletu opcjonalnych zajęć oraz lokalizacji wszystkich znajdziek. Nie zabrakło omówienia dostępnych umiejętności i ulepszeń.
DARK - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
- Rozwój postaci (Wampirze moce)
- Sanctuary (Rozdział 0)
- Druga średniowieczna wystawa (Rozdział 1 - Harding Museum)
- Xbox 360 (Sterowanie)
- Zestawienie mocy - Inherent Powers (wrodzone) (Wampirze moce)
- Najbardziej przydatne moce (Wampirze moce)
- Tutorial - alejki (Rozdział 0)
- Pawilon (Rozdział 1 - Harding Museum)
- Plac (Rozdział 1 - Harding Museum)
- Pierwsza średniowieczna wystawa (Rozdział 1 - Harding Museum)
Informacja o grze
Zręcznościowa skradanka, w której kierujemy poczynaniami cierpiącego na amnezję wampira. Zabawa polega głównie na cichym przemieszczaniu się po rozległych poziomach, unikaniu patroli strażników i bezszelestnym eliminowaniu przeciwników. Rozgrywkę wzbogacają elementy RPG w postaci bogatych opcji dialogowych oraz systemu rozwoju postaci.
Gra DARK, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł premierę światową miał w 2013 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.
Spis treści
-DARK - poradnik do gry
-Sterowanie
-Xbox 360
-Rozdział 0
-Sanctuary
-Tutorial - alejki
-Tutorial - getto
-Salvation
-Rozdział 1 - Harding Museum
-Plac
-Pawilon
-Główny hol
-Pierwsza średniowieczna wystawa
-Druga średniowieczna wystawa
-Katakumby
-Piwnica
-Kryjówka Bloominga
-A New Hope
-Rozdział 2 - Geoforge
-Lobby
-Pomieszczenie ochrony
-Biuro księgowości
-Dział administracji
-Biuro księgowości (2)
-Park
-Penthouse
-Park (2)
-Tereny łowieckie Vlada
-Following An Angel
-Rozdział 3 - Atlantis
-Wejście
-Główna sala klubu (przed rozpyleniem gazu)
-Główna sala klubu (po rozpyleniu gazu)
-Titty Twister
-Magazyn
-Pomieszczenie ochrony
-Siedziba Steinera
-Rozdział 4 - The Hole
-Pierwsze podwórze
-Drugie podwórze
-Stare kino
-Pierwszy dziedziniec
-Drugi dziedziniec
-Zrujnowany klub
-Rozdział 5 - Cryogenic
-Plac
-Lobby (przed pojawieniem się łowców)
-Lobby (po pojawieniu się łowców)
-Atrium
-Magazyn
-Laboratorium
-Rozdział 6 - M17 Base
-Centrum dowodzenia
-Komory kriogeniczne
-Pomieszczenie ochrony
-Miejsce przetrzymywania Toma
-Cele
-Kantyna
-Miejsce przetrzymywania Rose
-Finałowy boss - Steiner
-Wybór zakończenia
-Wampirze moce
-Rozwój postaci
-Zestawienie mocy - Inherent Powers (wrodzone)
-Zestawienie mocy - Vampiric Powers (aktywne)
-Zestawienie mocy - Passive Powers (pasywne)
-Najbardziej przydatne moce
-Wyzwania i osiągnięcia
-Wyzwania
-Osiągnięcia (achievementy)
Kategoria: | Akcja i strzelanki |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8055-584-6 |
Rozmiar pliku: | 43 MB |