- W empik go
Darksiders II - poradnik do gry - ebook
Darksiders II - poradnik do gry - ebook
Poradnik do gry Darksiders II zawiera bardzo dokładny i bogato ilustrowany opis przejścia. W opracowaniu znalazły się wskazówki na temat eksploracji świata, sekretów, walk z przeciwnikami oraz rozwiązywania skomplikowanych zagadek logicznych.
Darksiders II - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
- Mauzoleum i zakończenie zadania (Księga Umarłych)
- Przywróć Górskie Łzy (1) (Górskie Łzy)
- Boss 4 - Karkinos (Górskie Łzy)
- Odwiedź Labirynt Szafarza (Zdobycz Kanclerza)
- Tygiel
- Znajdź Podmokły Fort (Górskie Łzy)
- Poziomy I - V (Zdobycz Kanclerza)
- Boss 7 - Wartownik (Serce Góry)
- Wędrujący głaz (ZADANIA POBOCZNE)
- Przywróć Górskie Łzy (2) (Górskie Łzy)
Informacja o grze
Darksiders II to sequel gry akcji o Czterech Jeźdźcach Apokalipsy z solidnymi elementami RPG. Tym razem wcielamy się w postać Śmierci, która sieje zniszczenie w apokaliptycznym świecie, czterokrotnie większym od poprzedniej części. Do naszej dyspozycji otrzymujemy poszerzony arsenał, wierzchowca i nowe umiejętności. Stylistykę gry opracował Joe Madureira, autor takich komiksów jak X-Men.
Gra Darksiders II, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2012 roku i dostępny jest na platformach: X360, PS3, PC, WiiU. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.
Spis treści
-Darksiders II - poradnik do gry
-Znajdź sposób na ocalenie Wojny
-Znajdź Strażnika Tajemnic
-Dotrzyj na szczyt Mrocznej Twierdzy (1)
-Boss 1 - Lodowy gigant
-Dotrzyj na szczyt Mrocznej Twierdzy (2)
-Boss 2 - Wojna
-Zakończenie zadania
-Górski Ogień
-Pomów z Alyą
-Pomów z Thanem
-Znajdź Kocioł
-Pomóż Karnowi pokonać konstrukty
-Przywróć Górski Ogień (1)
- Przywróć Górski Ogień (2)
-Boss 3 - Gharn
-Przywróć Górski Ogień (3)
-Wróć do Alyi
-Górskie Łzy
-Pomów z Karnem
-Znajdź Podmokły Fort
-Przywróć Górskie Łzy (1)
-Przywróć Górskie Łzy (2)
-Boss 4 - Karkinos
-Przywróć Górskie Łzy (3)
-Wróć do Kuźni Twórców i pomów z Alyą
-Wiara góry przenosi
-Znajdź Zagubioną Świątynię
-Zbudź konstrukta (1)
-Zbudź konstrukta (2)
-Boss 5 - Konstrukt gigant
-Zbudź konstrukta (3)
-Pomów z Eideardem
-Serce Góry
-Pomów ze Stróżem
-Wejdź do Odlewni
-Zbudź Wartownika (1)
-Zbudź Wartownika (2)
-Zbudź Wartownika (3)
-Boss 6 - Spaczony dozorca
-Zbudź Wartownika (4)
-Znajdź Wartownika
-Boss 7 - Wartownik
-Drzewo Życia - Udaj się do Drzewa Życia
-Władca Kości
-Znajdź Wiekuisty Tron (1)
-Znajdź Wiekuisty Tron (2)
-Udaj się do sali tronowej
-Pomów z Władcą Kości
-Królewska zapłata
-Znajdź wejście na Złoconą Arenę
-Przyzwij Mistrza Areny (1)
-Przyzwij Mistrza Areny (2)
-Boss 8 - Chrzęściej
-Zanieś czaszkę do Wiekuistego Tronu
-Faryzjoner
-Znajdź grobowiec Faryzjonera
-Wskrześ Faryzjonera (1)
-Wskrześ Faryzjonera (2)
-Boss 9 - Faryzjoner
-Zakończenie zadania
-Sędzia
-Znajdź grobowiec Sędziego
-Pomów z Sędzią
-Znajdź pierwszą duszę
-Zabierz pierwszą duszę do Sędziego
-Znajdź drugą duszę (1)
-Boss 10 - Dręczyciel
-Znajdź drugą duszę (2)
-Przyprowadź drugą duszę
-Znajdź ostatnią duszę
-Boss 11 - Strażnik Kości
-Boss 12 - Kościany olbrzym
-Przyprowadź ostatnią duszę
-Zakończenie zadania
-Bazyleus
-Znajdź Psychameron
-Przetrwaj Psychameron (1)
-Przetrwaj Psychameron (2)
-Boss 13, 14 - Bazyleus, Achidna
-Zaprowadź Lordów do Martwego Króla
-Miasto Umarłych
-Udaj się do Miasta Umarłych
-Przeszukaj Miasto Umarłych - początek
-Przeszukaj Miasto Umarłych - zachodnia część
-Przeszukaj Miasto Umarłych - wschodnia część
-Przeszukaj Miasto Umarłych - powrót do zachodniej części
-Przeszukaj Miasto Umarłych - powrót do wschodniej części
-Przeszukaj Miasto Umarłych - górne poziomy (1)
-Przeszukaj Miasto Umarłych - górne poziomy (2)
-Przeszukaj Miasto Umarłych - koniec
-Boss 15 - Dręczyciel Dusz
-Spotkaj się z Duszą; Wróć do Drzewa Śmierci
-Przejdź przez anielski portal
-Klucz do odkupienia
-Znajdź klucz w Bezświetlu
-Zabij spaczonych aniołów
-Znajdź Archonta
-Kostur Arafaela
-Udaj się na ziemię; Pomóż Uriel pokonać Rój
-Pomów z Uriel
-Znajdź pierwszą część Kostura
-Wróć do Uriel z pierwszą częścią
-Znajdź drugą część Kostura (1)
-Boss 16 - Nhoss
-Znajdź drugą część Kostura (2)
-Wróć z drugą częścią do Uriel; Znajdź ostatnią część Kostura
-Wróć do Kryształowej Wieży
-Skaza herezji
-Dotrzyj do Cytadeli
-Odszukaj skrybę - początek
-Odszukaj skrybę - wschodnia część cytadeli (1)
-Odszukaj skrybę - wschodnia część cytadeli (2)
-Odszukaj skrybę - zachodnia część cytadeli (1)
-Odszukaj skrybę - zachodnia część cytadeli (2)
-Odszukaj skrybę - północna część cytadeli (1)
-Odszukaj skrybę - północna część cytadeli (2)
-Odszukaj skrybę - koniec
-Boss 17 - Skryba Jamaerah
-Staw czoła Archontowi; Boss 18 - Archont
-Wróć do Wroniarza; Udaj się na Kraniec Cieni
-Szalona Królowa
-Zbadaj Kraniec Cieni
-Znajdź Szaloną Królową
-Władca Czarnej Skały
-Znajdź Samaela - początek
-Znajdź Samaela - wschodnia część Czarnej Skały
-Znajdź Samaela - zachodnia część Czarnej Skały
-Znajdź Samaela - koniec
-Boss 19 - Samael
-Wróć do Wroniarza
-Studnia Dusz
-Wejdź do Studni Dusz
-Boss 20 - Awatar Chaosu
-ZADANIA POBOCZNE
-Bezkrwiści
-Blask upadłych
-Gnomy GnoMADa
-Kronika Twórców
-Młot kowalski
-Szamańska sztuka
-Wędrujący głaz
-Wojowniczy Twórca
-Zaginiony kamień
-Zagubiona dusza
-Kamień z serca
-Odblokowanie zadania, zasady odnajdywania głazów
-Zestawienie głazów według lokacji
-Kraina Kuźni (miejsca odnajdywania magicznych głazokęsów)
-Królestwo Umarłych (miejsca odnajdywania magicznych głazokęsów)
-Bezświetle (miejsca odnajdywania magicznych głazokęsów)
-Kraina Kuźni (miejsca odnajdywania głazokęsów siły)
-Królestwo Umarłych (miejsca odnajdywania głazokęsów siły)
-Bezświetle (miejsca odnajdywania głazokęsów siły)
-Kraniec Cieni (miejsca odnajdywania głazokęsów siły)
-Kraina Kuźni (miejsca odnajdywania głazokęsów odporności)
-Królestwo Umarłych (miejsca odnajdywania głazokęsów odporności)
-Bezświetle (miejsca odnajdywania głazokęsów odporności)
-Kraniec Cieni (miejsca odnajdywania głazokęsów odporności)
-Wróć do Czarnopęda
-Księga Umarłych
-Odblokowanie zadania
-Kraina Kuźni
-Królestwo Umarłych
-Bezświetle
-Kraniec Cieni
-Kompletowanie rozdziałów
-Mauzoleum i zakończenie zadania
-Zaginione artefakty
-Odblokowanie zadania
-Elu Goth (miejsca odnajdywania artefaktów)
-Renagoth (miejsca odnajdywania artefaktów)
-Khagoth (miejsca odnajdywania artefaktów)
-Zakończenie zadania
-Zdobycz Kanclerza
-Odblokowanie zadania
-Królestwo Umarłych (miejsca odnajdywania zwojów Szafarza)
-Bezświetle (miejsca odnajdywania zwojów Szafarza)
-Kraniec Cieni (miejsca odnajdywania zwojów Szafarza)
-Odwiedź Labirynt Szafarza
-Odczytaj tajemniczą księgę
-Zasady eksploracji poziomów
-Poziomy I - V
-Poziomy VI - X
-Pokonaj Szafarza i wróć do Kanclerza
-POZOSTAŁE ZADANIA POBOCZNE
-Zguba
-Zguba - część II
-Zguba - część III
-Znajdź Achidnę i zgładź ją
-Znajdź Bheithir i zgładź ją
-Znajdź Krwibora i zgładź go
-Znajdź Obalonego Króla i zgładź go
-Życiodajna iskra
-DODATKOWE LOKACJE
-Grań Płaczu
-Zakątek - odszukanie i eksploracja centralnego obszaru lochu
-Zakątek - eksploracja dolnych poziomów lochu
-Szrama - początkowa i centralna część lochu
-Szrama - zdobycie i wykorzystanie szkieletowego klucza
-Szrama - dotarcie do miejsca pobytu Ghorna
-Strzaskana Kuźnia
-Kraina Kuźni - inne
-Leże Obalonego Króla
-Wyłom - eksploracja Wyłomu
-Wyłom - eksploracja ruin
-Oko zwiadowcy - eksploracja Oka Zwiadowcy
-Oko zwiadowcy - eksploracja Kościarni
-INNE
-Tygiel
-Nauczyciele i handlarze
-Osiągnięcia Steam
-Darksiders II - wymagania sprzętowe
Kategoria: | Akcja i strzelanki |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8055-434-4 |
Rozmiar pliku: | 90 MB |