Facebook - konwersja
  • nowość

Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
2 lipca 2024
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
69,00

Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji - ebook

Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej?

Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ... idąc tropem marketingu 5.0 ... zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.

Sam termin data driven marketing jest bardzo obszerny, mieszczą się w nim wszystkie pojęcia wspólne dla marketingu i analityki danych. Autor książki stara się zgłębić najważniejsze z nich i pokazać:

  • Jak skuteczny może być marketing bazujący na danych
  • Na czym bazują techniki analizy danych
  • Dlaczego w marketingu online warto sięgać po narzędzia oferowane przez Google
  • Które z nich są szczególnie przydatne w marketingowej analizie danych
  • Jakimi rozwiązaniami można ewentualnie zastąpić narzędzia Google

Książka w mediach:
BiznesTuba.pl

Spis treści

WSTĘP

CZĘŚĆ I. DATA DRIVEN MARKETING

  • Wielki wybuch danych
    • Od web 1 do web 5
    • Ile warte są wasze dane?
    • Rodzaje danych
  • Zjawisko datafikacji
    • Jedna wielka baza danych
    • Negatywne skutki datafikacji
  • Big Data
    • Sukces Big Data
    • Wyzwania Big Data
  • Czym jest AI?
    • Definicja AI
    • Historia AI
    • Czym się różni AI od ML, DL i NN?
    • Czym jest trenowanie modelu?
    • Czym jest projekt OpenAI?
    • AI i Big Data
  • Koncepcja społeczeństwa 5.0
    • Prawo Amdahla
    • Dane mówią same za siebie
  • Marketing napędzany danymi
    • Marketing 5.0
    • Chatboty
    • Przepaść międzypokoleniowa
    • Współczesne modele komunikacji marketingowej
    • Co ma Big Data do marketingu?
  • Data Driven Marketing (DDM)
    • Czy to wciąż buzz word?
    • Czy DDM działa?
  • Database marketing
    • Data Driven Marketing a dane klientów
  • Obszary Data Driven
    • Wybrane obszary Data Driven
  • Case studies - napędzane danymi
    • Cele stawiane przed Data Driven Marketingiem
    • Marketing online w świetle Data Driven
    • Koło zamachowe Amazona
    • Rozwój produktu
    • Marketing w świecie offline
  • Krytyczne spojrzenie na DDM
    • Więcej danych = lepsze decyzje
    • Mniej danych = większy błąd statystyczny!
    • Mądrość tłumu
  • Rola intuicji w Data Driven
    • Nos do interesów
    • Performance marketing specialist
    • Intuicja w gronie wybitnych ekspertów
    • Skuteczność decyzji według Tetlocka
  • Czarne łabędzie
    • Czym są czarne łabędzie?
    • Antykruchość
    • Co charakteryzuje jednostki antykruche?
  • VUCA w świetle budowania strategii
    • VUCA Prime
    • Gotowość poznawcza
    • Marketing w świecie VUCA
  • Data Informed i Data Inspired
    • Które podejście jest najlepsze?

CZĘŚĆ II. PROCES DDM

  • Pułapki Data Driven
  • I. Cele
    • Znaczenie strategii i celów
    • Fundamenty strategii?
    • Antykrucha strategia
    • Strategia web analityki
    • Cele jako nieodłączny element strategii
    • Klasyfikacja celów
    • S.M.A.R.T.
    • Kluczowe wskaźniki efektywności
    • Znaczenie audytu
    • Hierarchia celów
    • Analityczny cykl biznesowy
    • AAARRR
    • Fuzja wiedzy a proces rozwoju produktu
  • II. Aktywacja danych
    • Skąd pozyskujemy dane?
    • Data scraping
    • Technologie analityczne
    • Audyt analityki
  • III. Raportowanie
    • Raportowanie
    • Rodzaje raportów
    • Proces tworzenia raportu
    • Proces analizy z wykorzystaniem BI
    • Storytelling with data
  • IV. Analiza danych
    • Jakie są typy analizy danych?
    • Wielkie, grube i małe dane
    • Analizy jakościowe i ilościowe
    • Właściwa analiza danych
    • Odkrywanie wiedzy ukrytej w danych
  • V. Interpretacja
    • Błędy poznawcze
  • VI. Decyzje
  • Cykl DDM
  • Bezpieczeństwo danych
    • Trzy filary cyberbezpieczeństwa
    • Ryzyko a zaufanie
  • E-Privacy
    • Czym są dane osobowe?
    • Ograniczenia cookies
  • Zasoby ludzkie
    • Data scientist
    • Data engineer
    • Traffic manager
    • Web analityk
    • SFIA

ZAKOŃCZENIE

WYKAZ SKRÓTÓW

BIBLIOGRAFIA

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-289-1877-1
Rozmiar pliku: 6,3 MB

BESTSELLERY

Kategorie: