Dead Space 3 - poradnik do gry - ebook
Dead Space 3 - poradnik do gry - ebook
Poradnik do Dead Space 3 to szczegółowa, bogato ilustrowana solucja kampanii dla pojedynczego gracza, wraz z zadaniami pobocznymi. W tekście znalazło się również zestawienie wszystkich 257 sekretów, wraz z ich dokładnie zobrazowanymi lokalizacjami.
Dead Space 3 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
- Dead Space 3 - wymagania sprzętowe
- Kiosk z kombinezonami (Porady)
- Warsztat (Porady)
- 19 - Endings - Reach the machine
- PC (Sterowanie)
- Craft a remote relay (6 - Repair to Ride)
- Collect the Probe components (11 - Signal Hunting)
- Find Ellie and herc rew (9 - Onward)
- 9 - Onward - sekrety
- Reactivate the heating system (11 - Signal Hunting)
Informacja o grze
Trzecia część słynnego survival horroru akcji, rozgrywanego z perspektywy trzeciej osoby. Po raz kolejny przyjdzie nam stawić czoła nekromorfom i przemierzyć wiele opuszczonych, mrocznych zakamarków stacji kosmicznych. Za produkcję odpowiada studio Visceral Games.
Gra Dead Space 3, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2013 roku i dostępny jest na platformach: X360, PS3, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.
Spis treści
-Dead Space 3 - poradnik do gry
-Dead Space 3 - poradnik do gry
-Porady
-Porady | Informacje wstępne i porady
-Warsztat | Informacje wstępne i porady
-Kiosk z kombinezonami | Informacje wstępne i porady
-Obchodzenie zabezpieczeń | Informacje wstępne i porady
-Osiągnięcia | Informacje wstępne i porady
-Dead Space 3 - wymagania sprzętowe | Informacje wstępne i porady
-Sterowanie
-PC | Sterowanie
-Xbox 360 | Sterowanie
-PS3 | Sterowanie
-1 - Rude Awakening
-Prolog - Beginnings | 1 - Prolog / Rude Awakening
-Prolog - Beginnings - sekrety | 1 - Prolog / Rude Awakening
-Escape the Lunar Colony | 1 - Prolog / Rude Awakening
-Rendezvous with Norton | 1 - Prolog / Rude Awakening
-Assemble and board the train | 1 - Prolog / Rude Awakening
-Rude Awakening - sekrety | 1 - Prolog / Rude Awakening
-2 - On Your Own
-Meet Captain Norton on the bridge | 2 - On Your Own
-Decouple module from the ship | 2 - On Your Own
-On Your Own - sekrety | 2 - On Your Own
-3 - The Lost Flotilla
-Find the way into the ship | 3 - The Lost Flotilla
-Open the cargo door for the crew module | 3 - The Lost Flotilla
-Reach the command saucer | 3 - The Lost Flotilla
-Restore power to ship | 3 - The Lost Flotilla
-The Lost Flotilla - sekrety | 3 - The Lost Flotilla
-4 - History's Ember
-Decipher the message in the Admiral's Quarters | 4 - History's Ember
-Regroup with the crew | 4 - History's Ember
-Get to the Terra Nova | 4 - History's Ember
-History's Ember - sekrety | 4 - History's Ember
-5 - Expect Delays
-Locate the tram station | 5 - Expect Delays
-Unobstruct the tram | 5 - Expect Delays
-Call the tram | 5 - Expect Delays
-Expect Delays - sekrety | 5 - Expect Delays
-6 - Repair to Ride
-Craft a remote relay | 6 - Repair to Ride
-Refuel the Crozier | 6 - Repair to Ride
-Release the shuttle | 6 - Repair to Ride
-Repair to Ride - sekrety | 6 - Repair to Ride
-7 - Mayhem
-Recover a port engine for the Crozier | 7 - Mayhem
-Collect 3 S.C.A.F. flight recorders | 7 - Mayhem
-Craft a nabigation module | 7 - Mayhem
-Install the navigational module | 7 - Mayhem
-Launch the Crozier when ready | 7 - Mayhem
-9 - Onward
-8 - Off the Grid - Search for survivors | 8, 9 - Off the Grid / Onward
-8 - Off the Grid - sekrety | 8, 9 - Off the Grid / Onward
-Locate a suit kiosk | 8, 9 - Off the Grid / Onward
-Find Ellie and herc rew | 8, 9 - Off the Grid / Onward
-Onward - sekrety | 8, 9 - Off the Grid / Onward
-11 - Signal Hunting
-10 - Now We Know - Locate the Experiment Facility | 10, 11 - Now We Know / Signal Hunting
-10 - Now We Know - sekrety | 10, 11 - Now We Know / Signal Hunting
-Reactivate the heating system | 10, 11 - Now We Know / Signal Hunting
-Adjust the heaters | 10, 11 - Now We Know / Signal Hunting
-Collect the Probe components | 10, 11 - Now We Know / Signal Hunting
-Signal Hunting - sekrety | 10, 11 - Now We Know / Signal Hunting
-13 - Reach for the Sky
-12 - Autopsy - Probe the Specimen for information | 12, 13 - Autopsy / Reach for the Sky
-Find a route to the Research Facility | 12, 13 - Autopsy / Reach for the Sky
-Locate the lift controls | 12, 13 - Autopsy / Reach for the Sky
-Reunite with Ellie | 12, 13 - Autopsy / Reach for the Sky
-Reach for the Sky - sekrety | 12, 13 - Autopsy / Reach for the Sky
-14 - Everything Has Its Place
-Find a way into the facility | 14 - Everything Has Its Place
-Meet Ellie in the Rosetta lab | 14 - Everything Has Its Place
-Collect the Rosetta samples - Biology sector | 14 - Everything Has Its Place
-Collect the Rosetta samples - Paleontology sector | 14 - Everything Has Its Place
-Collect the Rosetta samples - Geology sector | 14 - Everything Has Its Place
-Everything Has Its Place - sekrety | 14 - Everything Has Its Place
-15 - A Change of Fortitude
-Arrange Rosetta at the sample array | 15 - A Change of Fortitude
-Retrieve the Codex from Danik | 15 - A Change of Fortitude
-A Change of Fortitude - sekrety | 15 - A Change of Fortitude
-17 - A Strange City
-16 - What Lies Below - Follow Danik down the Research Silo | 16, 17 - What Lies Below / A Strange City
-16 - What Lies Below - sekrety | 16, 17 - What Lies Below / A Strange City
-Retrieve the Codex from Danik | 16, 17 - What Lies Below / A Strange City
-Bring the codex to the Machine | 16, 17 - What Lies Below / A Strange City
-Activate the Alien Conduit | 16, 17 - What Lies Below / A Strange City
-Bring the Codex to the Machine | 16, 17 - What Lies Below / A Strange City
-A Strange City - sekrety | 16, 17 - What Lies Below / A Strange City
-18 - Kill or Be Killed
-Align the Power Array | 18, 19 - Kill or Be Killed / Endings
-Complete the Array Sequence | 18, 19 - Kill or Be Killed / Endings
-Kill or Be Killed - sekrety | 18, 19 - Kill or Be Killed / Endings
-19 - Endings - Reach the machine | 18, 19 - Kill or Be Killed / Endings
-19 - Endings - sekrety | 18, 19 - Kill or Be Killed / Endings
-C.M.S. Greely
-Explore the Greely | C.M.S. Greely - zadanie poboczne
-Restore power and override the lock-down | C.M.S. Greely - zadanie poboczne
-Download the encryption codes | C.M.S. Greely - zadanie poboczne
-Armory
-Protect the Armory munitions | Armory - zadanie poboczne
-Collect the munitions cache | Armory - zadanie poboczne
-Conning Tower
-Investigate the Conning Tower | Conning Tower - zadanie poboczne
-Locate Edwards | Conning Tower - zadanie poboczne
-Disable Edwards' traps | Conning Tower - zadanie poboczne
-Locate Edwards (2) | Conning Tower - zadanie poboczne
-ZADANIA POBOCZNE
-Supply Depot - Find the stashed supplies | Zadania poboczne - inne
-Reaper Barracks - Scavenge the 163rd Reaper Barracks | Zadania poboczne - inne
-Disposal Services - Recover anything that survived the purge | Zadania poboczne - inne
-Artifact Storage - Investigate Artifact Storage | Zadania poboczne - inne
-ZADANIA KOOPERACYJNE
-Archeology - Investigate the warehouse's secrets | Zadania kooperacyjne
-Marker Containment - Investigate Carver's vision | Zadania kooperacyjne
-C.M.S. Brusilov
-Restore oxygen to the ship | C.M.S. Brusilov - zadanie kooperacyjne
-Find the source of the transmission | C.M.S. Brusilov - zadanie kooperacyjne
-SEKRETY
-Prolog | Sekrety
-Rozdział 1 | Sekrety
-Rozdział 2 | Sekrety
-Rozdział 3 | Sekrety
-Rozdział 4 (1) | Sekrety
-Rozdział 4 (2) | Sekrety
-Rozdział 5 | Sekrety
-Rozdział 6 | Sekrety
-Rozdział 8 | Sekrety
-Rozdział 9 | Sekrety
-Rozdział 10 | Sekrety
-Rozdział 11 (1) | Sekrety
-Rozdział 11 (2) | Sekrety
-Rozdział 13 | Sekrety
-Rozdział 14 (1) | Sekrety
-Rozdział 14 (2) | Sekrety
-Rozdział 15 | Sekrety
-Rozdział 16 | Sekrety
-Rozdział 17 | Sekrety
-Rozdział 18 | Sekrety
-Rozdział 19 | Sekrety
Kategoria: | Akcja i strzelanki |
Zabezpieczenie: | brak |
ISBN: | 978-83-8055-509-9 |
Rozmiar pliku: | 62 MB |