Decoded [DRM] - ebook
Wydawnictwo:
Data wydania:
10 stycznia 2013
Format ebooka:
PDF
Format
PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz
laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony,
jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania
czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla
oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym
laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym
programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe
Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny
program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią
niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy
każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną
aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego,
który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire
dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
Decoded [DRM] - ebook
Ebook zabezpieczony DRM. Dowiedz się więcej https://www.empik.com/pomoc/faq-ebook.
Pamiętaj, ebook będzie dostępny do pobrania wyłącznie w wybranym przez Ciebie formacie.
Ebook po zakupie nie będzie dostępny do czytania w aplikacji Empik Go.
In this groundbreaking book Phil Barden reveals what decision science explains about people s purchase behaviour, and specifically demonstrates its value to marketing. He shares the latest research on the motivations behind consumers choices and what happens in the human brain as buyers make their decisions. He deciphers the secret codes of products, services and brands to explain why people buy them. And finally he shows how to apply this knowledge in day to day marketing to great effect by dramatically improving key factors such as relevance, differentiation and credibility. Shows how the latest insights from the fields of Behavioural Economics, psychology and neuro-economics explain why we buy what we buy Offers a pragmatic framework and guidelines for day-to-day marketing practice on how to employ this knowledge for more effective brand management - from strategy to implementation and NPD. The first book to apply Daniel Kahneman s Nobel Prize-winning work to marketing and advertising Packed with case studies, this is a must-read for marketers, advertising professionals, web designers, R&D managers, industrial designers, graphic designers in fact anyone whose role or interest focuses on the why behind consumer behaviour. Foreword by Rory Sutherland, Executive Creative Director and Vice-Chairman, OgilvyOne London and Vice-Chairman,Ogilvy Group UK Full colour throughout
Pamiętaj, ebook będzie dostępny do pobrania wyłącznie w wybranym przez Ciebie formacie.
Ebook po zakupie nie będzie dostępny do czytania w aplikacji Empik Go.
In this groundbreaking book Phil Barden reveals what decision science explains about people s purchase behaviour, and specifically demonstrates its value to marketing. He shares the latest research on the motivations behind consumers choices and what happens in the human brain as buyers make their decisions. He deciphers the secret codes of products, services and brands to explain why people buy them. And finally he shows how to apply this knowledge in day to day marketing to great effect by dramatically improving key factors such as relevance, differentiation and credibility. Shows how the latest insights from the fields of Behavioural Economics, psychology and neuro-economics explain why we buy what we buy Offers a pragmatic framework and guidelines for day-to-day marketing practice on how to employ this knowledge for more effective brand management - from strategy to implementation and NPD. The first book to apply Daniel Kahneman s Nobel Prize-winning work to marketing and advertising Packed with case studies, this is a must-read for marketers, advertising professionals, web designers, R&D managers, industrial designers, graphic designers in fact anyone whose role or interest focuses on the why behind consumer behaviour. Foreword by Rory Sutherland, Executive Creative Director and Vice-Chairman, OgilvyOne London and Vice-Chairman,Ogilvy Group UK Full colour throughout
Kategoria: | Katalog |
Język: | Angielski |
Zabezpieczenie: | brak |
ISBN: | 978-1-118-34558-0 |
Rozmiar pliku: | 23 MB |
BESTSELLERY
- EBOOK
36,90 zł 51,99
Rekomendowana przez wydawcę cena sprzedaży detalicznej.
- EBOOK
19,90 zł 39,90
Rekomendowana przez wydawcę cena sprzedaży detalicznej.
- EBOOK
19,90 zł 39,90
Rekomendowana przez wydawcę cena sprzedaży detalicznej.
- EBOOK
19,90 zł 32,90
Rekomendowana przez wydawcę cena sprzedaży detalicznej.
- Wydawnictwo: SuperNowaFormat: EPUB MOBIZabezpieczenie: Watermark VirtualoKategoria: KatalogWiedźmin Geralt to kulturowy fenomen naszego stulecia! Postać stworzona przez Andrzeja Sapkowskiego zawładnęła umysłami milionów ludzi na całym świecie! Zatem opowieść trwa, a historia nie kończy się nigdy...
33,90 zł 39,99
Rekomendowana przez wydawcę cena sprzedaży detalicznej.