Facebook - konwersja
Darmowy fragment

  • Empik Go W empik go

Decyzje strategiczne w łańcuchach dostaw - ebook

Wydawnictwo:
Format:
MOBI
Data wydania:
10 stycznia 2019
34,15
3415 pkt
punktów Virtualo

Decyzje strategiczne w łańcuchach dostaw - ebook

Opracowanie porządkujące wiedzę i terminologię, związaną z podejmowaniem decyzji strategicznych w łańcuchu dostaw. Szerokie spektrum teoretyczne zilustrowano praktycznymi przykładami. Publikacja adresowana do studentów kierunków związanych z logistyką, zarządzaniem i ekonomią, oraz uczestników studiów podyplomowych i szkoleń z tego zakresu, a także specjalistów i menedżerów z branży TSL.

Spis treści

Wstęp
1. Istota oraz miejsce strategii logistycznej w procesie zarządzania strategicznego
1.1. Istota decyzji strategicznych w logistyce
1.2. Strategia logistyczna
1.3. Typologia strategii logistycznych
2. Łańcuch dostaw w ujęciu modelowym
2.1. Istota i zakres łańcucha dostaw
2.2. Modele integracyjne
2.3. Modele dojrzałości/doskonałości
2.4. Modele zarządzania informacją w łańcuchach dostaw
2.5. Modele analityczne
3. Łańcuch dostaw w ujęciu strategicznym – tendencje i kierunki rozwoju
3.1. Odchudzony oraz elastyczny łańcuch dostaw
3.2. Inteligentny łańcuch dostaw
3.3. Zrównoważony łańcuch dostaw
3.4. Kruche i wrażliwe łańcuchy dostaw
4. Zachowania strategiczne w łańcuchach dostaw
4.1. Decyzje strategiczne w kontekście teorii interesariuszy
4.2. Relacje w łańcuchach dostaw
4.3. Decyzje strategiczne w łańcuchach dostaw według teorii gier
5. Obszary decyzji strategicznych w łańcuchu dostaw
5.1. Problemy lokalizacji w łańcuchu dostaw
5.2. Problematyka organizacji logistyki w łańcuchu dostaw
5.3. Strategiczne aspekty gospodarki materiałowej
5.3.1. Podstawy funkcjonowania gospodarki materiałowej w przedsiębiorstwie
5.3.2. Klasyfikacja strategii zakupowych
5.3.3. Tendencje zmian w zakresie zarządzania zakupami
5.3.4. Znaczenie zakupów elektronicznych w systemie zaopatrzenia
5.4. Znaczenie obsługi klienta w procesie strategicznego zarządzania łańcuchem dostaw
5.4.1. Pojęcie oraz elementy obsługi klienta
5.4.2. Strategie obsługi klienta
5.4.3. Metody i narzędzia wspierające procesy obsługi klienta
5.5. Przepływy informacyjne w procesach logistycznych
5.5.1. System informacji logistycznej − istota oraz podstawowe elementy
5.5.2. Klasy systemów informatycznych stosowanych w łańcuchach dostaw
5.5.3. Rozwiązania IT wspierające przepływ informacji w łańcuchach dostaw
Zakończenie
Spis tabel
Spis ilustracji
Bibliografia

Kategoria: Zarządzanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-65648-56-3
Rozmiar pliku: 10,0 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij