- W empik go
Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut - poradnik do gry - ebook
Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut - poradnik do gry - ebook
Poradnik do gry Deus Ex: Human Revolution Director's Cut zawiera opis wszystkich misji, lokalizację wszystkich sekretów oraz opisuje zakończenia gry. Poradnik uwzględnia zmiany wprowadzone w rozszerzonej edycji gry (Director's Cut).
Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
- Najważniejsze zmiany w rozszerzonej edycji gry (Director's Cut)
- (7) Pokonanie Barretta - zmiany w wersji rozszerzonej (Director's Cut) (Idąc za tropem z Highland Park)
- Zakończenie 1 - Wysłanie wiadomości Sarifa (Zakończenia gry)
- (1) Dotarcie do biura Dawida Sarifa (Prolog)
- Zakończenie 4 - Zniszczenie stacji (Zakończenia gry)
- Informacje wstępne (Prolog)
- Zakończenie 2 - Wysłanie wiadomości Darrowa (Zakończenia gry)
- AKT I - DETROIT
- Zakończenie 3 - Wysłanie wiadomości Taggarta (Zakończenia gry)
- Sugerowany dobór ulepszeń (Rozwój postaci)
Informacja o grze
Trzecia część słynnej gry akcji z elementami cRPG osadzona w cyberpunkowej wizji przyszłości. Tym razem za jej powstanie nie jest odpowiedzialne studio Ion Storm, lecz Eidos Montreal.
Gra Deus Ex: Human Revolution, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3, WiiU. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Spis treści
-O poradniku
-Najważniejsze zmiany w rozszerzonej edycji gry (Director's Cut)
-AKT I - DETROIT
-Prolog
-Informacje wstępne
-(1) Dotarcie do biura Dawida Sarifa
-(2) Odparcie ataku na placówkę
-Znów w siodle
-Informacje wstępne
-(1) Spotkanie się z Pritchardem
-(2) Udanie się na lądowisko
-(3) Lot do fabryki
-Zabezpiecz zakład produkcyjny Sarif
-Informacje wstępne
-(1) Dotarcie w pobliże fabryki
-(2) Wariant pokojowy - Przedostanie się do fabryki
-(2) Wariant agresywny - Przedostanie się do fabryki
-(3) Wariant pokojowy - Dotarcie do windy
-(3) Wariant agresywny - Dotarcie do windy
-(4) Przedostanie się do pierwszego laboratorium montażu
-(5) Wariant pokojowy - Zabezpieczenie pierwszego laboratorium montażu
-(5) Wariant agresywny - Zabezpieczenie pierwszego laboratorium montażu
-(6) Uratowanie zakładników
-(7) Przedostanie się do drugiego laboratorium montażu
-(8) Wariant pokojowy - Zabezpieczenie drugiego laboratorium montażu
-(8) Wariant agresywny - Zabezpieczenie drugiego laboratorium montażu
-(9) Przedostanie się do serwerowni
-Zneutralizuj przywódcę terrorystów
-Informacje wstępne
-(1) Przeprawa przez budynek administracji
-(2) Wariant pokojowy - Zabezpieczenie budynku administracji
-(2) Wariant agresywny - Zabezpieczenie budynku administracji
-(3) Dotarcie do miejsca pobytu Sandersa
-(4) Spotkanie z Sandersem
-Przechwycenie
-Informacje wstępne
-(1) Powrót do siedziby Sarif Industries
-Zamknięcie tematu
-Informacje wstępne
-(1) Spotkanie się z Pritchardem
-(2) Spotkanie się z Sarifem
-Odwiedziny w klinice LIMB
-Informacje wstępne
-(1) Dotarcie do kliniki
-(2) Odbycie rozmowy z doktor Marcovic
-Śledztwo w sprawie terrorysty-samobójcy
-Informacje wstępne
-(1) Dotarcie na posterunek policji
-(2) Przedostanie się do wnętrza posterunku
-(3) Dotarcie do kostnicy
-(4) Zbadanie ciała hakera
-(5) Skorzystanie z komputera w mieszkaniu Jensena
-Przerwanie transmisji
-Informacje wstępne
-(1) Wariant pokojowy - Dotarcie w okolice anteny
-(1) Wariant agresywny - Dotarcie w okolice anteny
-(2) Wyłączenie anteny
-Ekstrakcja
-Informacje wstępne
-(1) Przelot do lokacji Highland Park
-Transmisja
-Informacje wstępne
-(1) Zbadanie obszaru wokół lądowiska
-Idąc za tropem z Highland Park
-Informacje wstępne
-(1) Przedostanie się w okolice głównego budynku
-(2) Dotarcie do pierwszej windy
-(3) Wariant pokojowy - Przeprawa przez pierwszą część obozu
-(3) Wariant agresywny - Przeprawa przez pierwszą część obozu
-(4) Wariant pokojowy - Przeprawa przez drugą część obozu
-(4) Wariant agresywny - Przeprawa przez drugą część obozu
-(5) Dotarcie do drugiej windy
-(6) Zlokalizowanie lidera najemników
-(7) Pokonanie Barretta
-(7) Pokonanie Barretta - zmiany w wersji rozszerzonej (Director's Cut)
-(8) Powrót na lądowisko
-Konspiracyjne pogłoski
-Informacje wstępne
-(1) Spotkanie się z Pritchardem
-(2) Spotkanie się z Sarifem
-(3) Udanie się na lądowisko
-Questy poboczne
-Przysługa za przysługę
-Pomówmy, panie Jensen
-Mniejsze zła
-Matczyne więzi
-Płaszcz i szpada (01-03)
-Płaszcz i szpada (04-06)
-Płaszcz i szpada (07-13)
-Głosy z ciemności
-AKT II - HENGSHA
-Polowanie na hakera
-Informacje wstępne
-(1) Dotarcie do dzielnicy Youzhao
-(2) Odnalezienie budynku Hengsha Court Gardens
-(3) Wariant pokojowy - Wejście do budynku Hengsha Court Gardens
-(3) Wariant agresywny - Wejście do budynku Hengsha Court Gardens
-(4) Dotarcie do apartamentu hackera
-(5) Zbadanie apartamentu hackera
-(6) Przedostanie się do klubu Gniazdo
-(7) Zdobycie informacji na temat miejsca pobytu van Bruggena
-(8) Odnalezienie van Bruggena
-(9) Pozyskanie karty pracownika Tai Yong Medical
-(10) Wariant pokojowy - Wydostanie się z głównego obszaru hotelu
-(10) Wariant agresywny - Wydostanie się z głównego obszaru hotelu
-(11) Przeprawa przez szatnie
-(12) Przeprawa przez pralnię
-(13) Wydostanie się z hotelu kapsułowego
-(14) Skorzystanie z promu
-Poszukiwanie dowodu
-Informacje wstępne
-(1) Zbadanie okolic miejsca startu
-(2) Uratowanie pracownika TYM
-(3) Dotarcie do sali kriosterylizacji
-(4) Wariant pokojowy - Przeprawa przez salę kriosterylizacji
-(4) Wariant agresywny - Przeprawa przez salę kriosterylizacji
-(5) Dotarcie do pierwszej windy
-(6) Dotarcie do drugiej windy
-(7) Wariant pokojowy - Przeprawa przez laboratoria
-(7) Wariant agresywny - Przeprawa przez laboratoria
-(8) Wariant pokojowy - Dotarcie w pobliże Rdzenia Danych
-(8) Wariant agresywny - Dotarcie w pobliże Rdzenia Danych
-(9) Przejście przez pomieszczenie z pułapkami laserowymi
-Wejście do smoczego legowiska
-Informacje wstępne
-(1) Wariant pokojowy - Przeprawa przez biura
-(1) Wariant agresywny - Przeprawa przez biura
-(2) Dotarcie do windy
-(3) Dotarcie do miejsca pobytu Zhao Run Yu
-(4) Wariant pokojowy - Wydostanie się z apartamentu
-(4) Wariant agresywny - Wydostanie się z apartamentu
-(5) Wariant pokojowy - Otwarcie drzwi hangaru
-(5) Wariant agresywny - Otwarcie drzwi hangaru
-(6) Skorzystanie ze śmigłowca
-Questy poboczne
-Szemrany interes
-Kredyt w barze
-Szanghajska sprawiedliwość
-AKT III - KANADA, DETROIT 2
-Twarzą w twarz z Elizą Cassan
-Informacje wstępne
-(1) Dotarcie do pokoju 404
-(2) Wariant pokojowy - Wydostanie się z zasadzki
-(2) Wariant agresywny - Wydostanie się z zasadzki
-(3) Wariant pokojowy - Dotarcie do klatki schodowej na tyłach studia
-(3) Wariant agresywny - Dotarcie do klatki schodowej na tyłach studia
-(4) Wariant pokojowy - Dotarcie do kolejki linowej
-(4) Wariant agresywny - Dotarcie do kolejki linowej
-(5) Wariant pokojowy - Wezwanie kolejki linowej
-(5) Wariant agresywny - Wezwanie kolejki linowej
-(6) Wariant pokojowy - Dotarcie do głównego obszaru piwnicy
-(6) Wariant agresywny - Dotarcie do głównego obszaru piwnicy
-(7) Wariant pokojowy - Dotarcie do klatki schodowej
-(7) Wariant agresywny - Dotarcie do klatki schodowej
-(8) Zejście na najniższy poziom piwnicy
-(9) Wariant pokojowy - Dotarcie do pokoju 802-11
-(9) Wariant agresywny - Dotarcie do pokoju 802-11
-(10) Pokonanie Jeleny Fedorowej
-(10) Pokonanie Jeleny Fedorowej - zmiany w wersji rozszerzonej (Director's Cut)
-(11) Dotarcie na lądowisko
-Konfrontacja z Sarifem
-Informacje wstępne
-(1) Dotarcie do mieszkania Jensena
-W pogoni za Izajaszem Sandovalem
-Informacje wstępne
-(1) Dotarcie do Centrum Kongresowego
-(2) Dotarcie do sekcji dla VIP-ów
-(3) Odbycie rozmowy z Taggartem
-(4) Odnalezienie informacji na temat miejsca pobytu Sandovala
-(5) Wariant pokojowy - Wyjście z Centrum Kongresowego
-(5) Wariant agresywny - Wyjście z Centrum Kongresowego
-(6) Przedostanie się do apartamentu Sandovala
-(7) Zejście do kanałów
-(8) Przeprawa przez kanały
-(9) Odbycie rozmowy z Sandovalem
-(10) Powrót na lądowisko
-Ściąganie starych długów
-Informacje wstępne
-(1) Dotarcie do biura Sarifa
-(2) Udanie się na lądowisko
-Questy poboczne
-Zapomniane znajomości
-Obalić rząd
-AKT IV - HENGSHA 2, BRAKUJĄCE OGNIWO, SINGAPUR, PANCHAJA
-Znajdź nadajnik Wasyla Szewczenki
-Informacje wstępne
-(1) Wariant pokojowy - Wydostanie się z terenu budowy
-(1) Wariant agresywny - Wydostanie się z terenu budowy
-(2) Przejście przez dzielnicę Kuaigan
-(3) Wymiana bioprocesora w klinice LIMB
-(4) Wariant pokojowy - Przedostanie się do kryjówki Żniwiarzy
-(4) Wariant agresywny - Przedostanie się do kryjówki Żniwiarzy
-(5) Wariant pokojowy - Przejście przez kryjówkę Żniwiarzy
-(5) Wariant agresywny - Przejście przez kryjówkę Żniwiarzy
-Dodatkowa misja - Tong's Rescue (Uratowanie Tonga)
-Rejs na gapę
-Informacje wstępne
-(1) Opuszczenie kryjówki Żniwiarzy
-(2) Dotarcie do portu Belltower
-(3) Przedostanie się na teren portu
-(4) Wariant pokojowy - Zabranie paczki z magazynu z narzędziami
-(4) Wariant agresywny - Zabranie paczki z magazynu z narzędziami
-(5) Wariant pokojowy - Przedostanie się do wnętrza magazynu portowego
-(5) Wariant agresywny - Przedostanie się do wnętrza magazynu portowego
-(6) Wariant pokojowy - Dotarcie do biura administratora Wanga
-(6) Wariant agresywny - Dotarcie do biura administratora Wanga
-Ucieczka z patelni
-(1) Wariant pokojowy - Ucieknij i znajdź swój sprzęt
-(1) Wariant agresywny - Ucieknij i znajdź swój sprzęt
-(2) Wariant pokojowy - Znajdź CIC
-(2) Wariant agresywny - Znajdź CIC
-(3) Wariant pokojowy - Znajdź port wypadowy
-(3) Wariant agresywny - Znajdź port wypadowy
-(4) Wariant pokojowy - Znajdź miejsce spotkania
-(4) Wariant agresywny - Znajdź miejsce spotkania
-W brzuchu bestii
-(1) Wariant pokojowy - Załaduj dane biometryczne do głównego komputera więziennego
-(1) Wariant agresywny - Załaduj dane biometryczne do głównego komputera więziennego
-(2) Wariant pokojowy - Zbadaj skrzydło przesłuchań
-(2) Wariant agresywny - Zbadaj skrzydło przesłuchań
-(3) Wariant pokojowy - Zdobądź oko Burke'a
-(3) Wariant agresywny - Zdobądź oko Burke'a
-(4) Daj Quinnowi oko Burke'a, dostań się do tajnej windy w kostnicy
-Wybory - Wariant pokojowy
-Wybory - Wariant agresywny
-Długa droga do domu
-Wariant pokojowy
-Wariant agresywny
-Na ratunek Megan i jej zespołowi
-Informacje wstępne
-(1) Wariant pokojowy - Dotarcie do głównego placu
-(1) Wariant agresywny - Dotarcie do głównego placu
-(2) Wyłączenie urządzenia zakłócającego
-(3) Wariant pokojowy - Odnalezienie Declana Faherty
-(3) Wariant agresywny - Odnalezienie Declana Faherty
-(4) Wariant pokojowy - Odnalezienie Nii Colvin
-(4) Wariant agresywny - Odnalezienie Nii Colvin
-(5) Wariant pokojowy - Odnalezienie Eryka Kossa
-(5) Wariant agresywny - Odnalezienie Eryka Kossa
-(6) Wariant pokojowy - Wgranie wirusa do komputera ochrony
-(6) Wariant agresywny - Wgranie wirusa do komputera ochrony
-(7) Dotarcie do podziemnego bunkra
-(8) Pokonanie Jarona Namira
-(8) Pokonanie Jarona Namira - zmiany w wersji rozszerzonej (Director's Cut)
-(9) Odnalezienie Megan Reed
-(10) Otwarcie drzwi hangaru
-(11) Dotarcie do promu Leo
-Wyłącz sygnał Darrowa
-Informacje wstępne
-(1) Przedostanie się do wnętrza stacji
-(2) Dotarcie na szczyt wieży
-(3) Odbycie rozmowy z Hugh Darrowem
-(4) Przeprawa przez wieżę
-(5) Przeprawa przez stację
-(6) Wariant pokojowy - Dotarcie do kryjówki Williama Taggarta
-(6) Wariant agresywny - Dotarcie do kryjówki Williama Taggarta
-(7) Wariant pokojowy - Dotarcie do kryjówki Dawida Sarifa
-(7) Wariant agresywny - Dotarcie do kryjówki Dawida Sarifa
-(8) Dotarcie do centrum transmisyjnego
-(9) Pokonanie projektu Hyron
-Zakończenia gry
-Zakończenie 1 - Wysłanie wiadomości Sarifa
-Zakończenie 2 - Wysłanie wiadomości Darrowa
-Zakończenie 3 - Wysłanie wiadomości Taggarta
-Zakończenie 4 - Zniszczenie stacji
-Questy poboczne
-Talion A.D.
-Kwestia dyskrecji
-Wojna korporacji
-Wkalkulowane straty
-Szukanie złomu dla Quinna
-ENCYKLOPEDIA GRY
-Podstawy
-Eksploracja
-Skradanie się
-Mini-gry hackerskie
-Walka
-Inwentarz
-Wybór poziomu trudności
-Rozwój postaci
-Omówienie ulepszeń
-Sugerowany dobór ulepszeń
-Wyposażenie
-Zestawienia
-Handlarze
-Zestawy Praxis
-Upgrade'y broni
-Ebooki
-Lista kodów
-Lista loginów i haseł
-Pamięci podręczne - DLC Brakujące Ogniwo
-Osiągnięcia - Podstawowa gra
-Osiągnięcia - DLC Brakujące Ogniwo
Kategoria: | RPG |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8055-216-6 |
Rozmiar pliku: | 60 MB |