Dlaczego klienci od Ciebie nie kupują? - ebook
Czy wiesz, w czym tkwi sekret skutecznego handlowania?
Masz świetny produkt. Oferujesz znakomitą usługę. Dbasz o reklamę i o jakość obsługi. A jednak czegoś Ci brak. Klientów. Jest ich za mało, by Twoja firma mogła inwestować i rozwijać się w sposób, na jakim Ci zależy. A Ty spędzasz długie godziny, zastanawiając się, dlaczego tak się dzieje... W sytuacji podobnej do Twojej jest wielu właścicieli firm. Mniejsze i większe, a także naprawdę potężne światowe marki popełniają wciąż te same błędy ... i tak torpedują swój sukces rynkowy. Ta książka pomoże Ci zrozumieć, na czym polega problem, i podpowie, jak sobie z nim skutecznie poradzić.
Kluczem do sukcesu w sprzedaży jest klient, to jego perspektywa, jego pragnienia i potrzeby powinny zawsze stać w centrum zainteresowania Twojej firmy. I przede wszystkim na nim skupimy się w tym poradniku. Przyjrzymy się Twojemu klientowi z psychologicznego punktu widzenia, ustalimy, kim jest i czego naprawdę chce. Zastanowimy się nad tym, co go motywuje do zakupu i co odwodzi od sfinalizowania transakcji. A potem wrócimy do Ciebie, by przyjrzeć się Twoim działaniom w obszarze marketingu i sprzedaży. Sprawdzisz, co robisz dobrze, a co w know-how Twojej firmy wymaga zmiany lub poprawy, by klienci kupowali od Ciebie więcej i chętniej. A także polecali Cię innym, potencjalnym klientom.
Spis treści
Wstęp: Kim jest Twój klient i czego tak naprawdę potrzebuje?
Błąd numer 1: Nie wiesz, kto tak naprawdę jest Twoim potencjalnym klientem
Błąd numer 2: Nie wiesz, gdzie szukać swojego klienta
Błąd numer 3: Wydajesz zbyt dużo/zbyt mało pieniędzy na marketing
Błąd numer 4: Czekasz do ostatniej chwili - licząc na cud
Błąd numer 5: Bronisz swojej ceny, zamiast pomóc klientowi ją zaakceptować
Błąd numer 6: Nie masz pomysłu na to, jak sprzedawać swoje produkty
Błąd numer 7: Myślisz, że za sukces Twojej sprzedaży odpowiedzialni są wszyscy poza Tobą
Błąd numer 8: Nie znasz narzędzi, w których ustawiasz swoje kampanie
Błąd numer 9: Błędnie wytypowałeś swoją konkurencję
Błąd numer 10: Nie wiesz, co sprzedajesz i co Twój produkt zmienia w życiu człowieka
Kilka trików z zakresu psychologii marketingu isprzedaży - o tym warto pamiętać podczas prowadzenia kampaniimarketingowych
Zakończenie
| Kategoria: | Sprzedaż i obsługa klienta |
| Zabezpieczenie: |
Watermark
|
| ISBN: | 978-83-289-2857-2 |
| Rozmiar pliku: | 3,2 MB |