Facebook - konwersja

Dlaczego klienci od Ciebie nie kupują? - ebook

Wydawnictwo:
Format:
EPUB
Data wydania:
25 marca 2025
E-book: EPUB, PDF MOBI
46,90 zł
Audiobook
46,90 zł
46,90
4690 pkt
punktów Virtualo

Dlaczego klienci od Ciebie nie kupują? - ebook

Czy wiesz, w czym tkwi sekret skutecznego handlowania?
Masz świetny produkt. Oferujesz znakomitą usługę. Dbasz o reklamę i o jakość obsługi. A jednak czegoś Ci brak. Klientów. Jest ich za mało, by Twoja firma mogła inwestować i rozwijać się w sposób, na jakim Ci zależy. A Ty spędzasz długie godziny, zastanawiając się, dlaczego tak się dzieje... W sytuacji podobnej do Twojej jest wielu właścicieli firm. Mniejsze i większe, a także naprawdę potężne światowe marki popełniają wciąż te same błędy ... i tak torpedują swój sukces rynkowy. Ta książka pomoże Ci zrozumieć, na czym polega problem, i podpowie, jak sobie z nim skutecznie poradzić.
Kluczem do sukcesu w sprzedaży jest klient, to jego perspektywa, jego pragnienia i potrzeby powinny zawsze stać w centrum zainteresowania Twojej firmy. I przede wszystkim na nim skupimy się w tym poradniku. Przyjrzymy się Twojemu klientowi z psychologicznego punktu widzenia, ustalimy, kim jest i czego naprawdę chce. Zastanowimy się nad tym, co go motywuje do zakupu i co odwodzi od sfinalizowania transakcji. A potem wrócimy do Ciebie, by przyjrzeć się Twoim działaniom w obszarze marketingu i sprzedaży. Sprawdzisz, co robisz dobrze, a co w know-how Twojej firmy wymaga zmiany lub poprawy, by klienci kupowali od Ciebie więcej i chętniej. A także polecali Cię innym, potencjalnym klientom.

Spis treści

Wstęp: Kim jest Twój klient i czego tak naprawdę potrzebuje?

Błąd numer 1: Nie wiesz, kto tak naprawdę jest Twoim potencjalnym klientem

Błąd numer 2: Nie wiesz, gdzie szukać swojego klienta

Błąd numer 3: Wydajesz zbyt dużo/zbyt mało pieniędzy na marketing

Błąd numer 4: Czekasz do ostatniej chwili - licząc na cud

Błąd numer 5: Bronisz swojej ceny, zamiast pomóc klientowi ją zaakceptować

Błąd numer 6: Nie masz pomysłu na to, jak sprzedawać swoje produkty

Błąd numer 7: Myślisz, że za sukces Twojej sprzedaży odpowiedzialni są wszyscy poza Tobą

Błąd numer 8: Nie znasz narzędzi, w których ustawiasz swoje kampanie

Błąd numer 9: Błędnie wytypowałeś swoją konkurencję

Błąd numer 10: Nie wiesz, co sprzedajesz i co Twój produkt zmienia w życiu człowieka

Kilka trików z zakresu psychologii marketingu isprzedaży - o tym warto pamiętać podczas prowadzenia kampaniimarketingowych

Zakończenie

Kategoria: Sprzedaż i obsługa klienta
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-289-2857-2
Rozmiar pliku: 3,2 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij