- W empik go
DNA Biznesu. Rób biznes na własnych zasadach. 19 lekcji, których nie nauczy Cię żaden uniwersytet. - ebook
DNA Biznesu. Rób biznes na własnych zasadach. 19 lekcji, których nie nauczy Cię żaden uniwersytet. - ebook
Czy prowadzenie biznesu i szczęśliwe życie mogą iść w parze? Ania Urbańska i Paweł Jarząbek – autorzy „DNA Biznesu” – udowadniają, że tak, a na potwierdzenie tego wskazują 19 zasad działania, wypracowanych w ciągu ich ponaddwudziestoletnich karier.
Ta pozycja to „must have” dla Ciebie, jeśli posiadasz własną firmę lub marzysz o założeniu swojego biznesu. Stosując najskuteczniejsze strategie i rozwiązania sprawdzone przez ekspertów od funkcjonowania ludzkiego mózgu, masz szansę osiągnąć sukces!
Dzięki narzędziu „DNA Biznesu” dowiesz się:
jak sprawić, żeby Twój biznes zarabiał,
jak zatrudniać ludzi, którym chce się pracować dla Twojego biznesu,
jak w ciągu chwili zmotywować się, kiedy nic nie idzie po Twojej myśli,
jak stać się skutecznym i szanowanym przez zespół szefem,
…oraz jak robić to wszystko w zgodzie ze sobą i na własnych zasadach.
Ale to nie wszystko! „DNA Biznesu” to więcej niż biznesowy poradnik. To pakiet gotowych strategii działania, który odmieni Twoje – nie tylko zawodowe – życie na lepsze.
Oprócz książki otrzymasz materiały dodatkowe! A są to:
- test "Czy umiesz podejmować decyzje?", z którego dowiesz się, jaka jest Twoja odporność psychiczna na stres i problemy, czy potrafisz działać, czy może unikasz ryzyka
- podstawowy model coachingowy - szereg pytań, które pozwolą Ci precyzyjnie określić cel, zweryfikować zasoby i opracować plan działania
- 19 materiałów wideo z praktykami biznesu.
O autorach:
Ania Urbańska i Paweł Jarząbek to trenerzy biznesowi, którzy przez ostatnie ponad dwadzieścia lat wypracowywali skuteczne metody prowadzenia firmy. Ich doświadczenie, poparte popełnionymi błędami i odniesionymi sukcesami, pozwoliło im dotrzeć do samego sedna dobrze prosperującego biznesu. Dziś wiedzą tą dzielą się w „DNA Biznesu. 19 lekcji, których nie nauczy Cię żaden uniwersytet”.
Spis treści
0. Nosisz swój mózg, czy używasz? 16
1. Myśl strategicznie. Zaczynaj z wizją końca.
Jak ma wyglądać Twój biznes za 5 lat? 24
2. Masz 86400 sekund na dobę. Czas nie staje.
Ile go dziś zmarnowałeś i na co? 34
3 Rekrutacja. Jak zrobić to z głową? Czy wiesz,
z kim chcesz pracować i jak znaleźć taką osobę? 52
4. Żeby mi się chciało, tak jak mi się nie chce.
Znowu dzień świra. Jak motywować siebie i innych? 70
5. Jesteś szefem. Rządź i dziel.
Dlaczego ryba psuje się od głowy? 90
6. Roboty do starości, rozumu do śmierci.
Ja mam się uczyć dalej, nie wystarczy uniwersytet? 106
7. Emocje, energia, pww... Jak łatwo Cię wyprowadzić
z równowagi? Jak bardzo wierzysz w siebie? 116
8. Wystąpienia publiczne. Gwiazdą być.
Twoja scena — Twoje zasady? 130
9. Jak Cię widzą, tak Ci płacą. Czy Twój PR sprzyja,
czy wiesz czym on w ogóle jest? 152
10. Wartość, pomaganie, sprzedaż. Czy da się przetrwać
w dzisiejszym biznesie bez marketingu? 168
11. Brak sprzedaży — najczęstszy powód
zamykania biznesów. Kiedy zwijasz biznes? 190
12. Pieść klienta, zrób wszystko, aby zawołał: WOW!
Potrafisz? Jak to zrobić? 212
13. Albo nauczysz się, jak radzić sobie z pieniędzmi,
albo nauczysz się radzić sobie bez nich. 220
14. Nie zrobię, nie dam rabatu, nie zgadzam się.
Czy tylko o NIE chodzi? Asertywność — czy to przystoi? 236
15. Nic bardziej stałego, niż zmiana.
Kto zabrał Ci Twój ser? 260
16. Mierz się z trudnościami. Z pewnością kiedyś się pojawią.
Co wtedy zrobisz? Będziesz strusiem czy dasz radę? 282
17. Miej maniery godne królewskiej pary.
Jakie gafy popełniasz? 292
18. Harmonia, pracoholizm, równowaga, nicnierobienie.
Czy będąc człowiekiem biznesu masz czas dla siebie? 322
19. Biznes przez zaufanie. Sprzedaż przez zaufanie.
Czy to nie zbyt naiwne? 332
Kategoria: | Sprzedaż i obsługa klienta |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
Rozmiar pliku: | 4,6 MB |