Facebook - konwersja
Przeczytaj fragment on-line
Darmowy fragment

Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej - ebook

Wydawnictwo:
Format:
EPUB
Data wydania:
17 czerwca 2025
27,99
2799 pkt
punktów Virtualo

Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej - ebook

Wykorzystaj potencjał swojej firmy i twórz lepszą przyszłość!

Czy Ty i Twoi pracownicy możecie stać się superbohaterami?
Tak! Dzięki strategii CSR (Corporate Social Responsibility) to możliwe!

W książce „Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej” znajdziesz innowacyjne sposoby na to, by współpraca z organizacjami pozarządowymi przyniosła Twojej firmie wymierne korzyści – zarówno społeczne, jak i biznesowe. Poznasz sprawdzone metody angażowania pracowników w działania charytatywne, budowania silnej kultury organizacyjnej oraz tworzenia kampanii wzmacniających wizerunek marki.

Ten poradnik to nie tylko przewodnik po CSR – to także klucz do budowania firm, które realnie wpływają na otoczenie.

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8373-830-7
Rozmiar pliku: 1,1 MB

FRAGMENT KSIĄŻKI

Cześć!

MIŁO CIĘ POZNAĆ!

Witaj w magicznym świecie organizacji pozarządowych, gdzie dobroczynność łączy się z radością, a serca są większe niż największe marzenia dzieci! Jeśli myślisz, że fundacje i stowarzyszenia to poważne i nudne miejsca, to jesteś w błędzie! To przestrzenie, gdzie można połączyć powagę misji z uśmiechem od ucha do ucha i odrobinką szaleństwa. Każda organizacja pozarządowa działa jak profesjonalna orkiestra szczęścia i nadziei. W takiej pracy nie znajdziesz ani chwili nudy – zamiast tego mnóstwo jest zabawy, radości i miłości względem każdego podopiecznego. Wartości NGO są niczym skrzydła ptaka – dają swobodę i zapewniają moc do działania. Stawia się na empatię, zaangażowanie i kreatywność, a zespół pracowników i wolontariuszy to prawdziwi mistrzowie w dziedzinie pomagania. To oni codziennie dokładają wszelkich starań, by świat był nieco lepszy. To grono wspaniałych ludzi, którzy wiedzą, że każda chwila, troska i drobna rzecz ma znaczenie.

Ale jak to w życiu bywa, nikt nie jest sam na tej fantastycznej drodze. Z czasem fundacje zrozumiały, że mają coś, czym warto podzielić się ze światem biznesu – wiedzę o tym, jak łączyć siły w imię dobra i wspólnie stworzyć coś niesamowitego.

Od lat pracuję dla przeróżnych organizacji pozarządowych. Jestem profesjonalnym fundraiserem – tak, tak, zarabiam na życie, pomagając innym. Da się wyżyć! Serio.

Dlatego postanowiłam stworzyć tego ebooka, by pokazać, w jaki sposób dwa światy – ten charytatywny i ten korporacyjny – mogą spotkać się na parkiecie dobroczynności i zatańczyć razem w rytmie sukcesu. Przygotuj się na ekscytującą podróż przez wiedzę o korzyściach, jakie można uzyskać ze współpracy z NGO, o tym, jak skutecznie zaangażować swoich pracowników w akcje charytatywne, i o tym, jak przekonać sceptyków do wspólnego działania. Odkryjecie razem, jak współpraca może zmienić życie beneficjentów, a przy okazji przyczynić się do rozwoju waszej firmy w sposób, o jakim nawet nie marzyliście. Wraz z NGO sami odkryjecie, że pomaganie innym i prowadzenie biznesu mogą iść w parze, a efekty tej współpracy przynoszą radość, sukces i – oczywiście – mnóstwo uśmiechów. Zapnijcie zatem pasy, bo zaczynamy podróż w świat, gdzie CSR (społecznie odpowiedzialny biznes) i przedsiębiorczość spotykają się, tworząc najpiękniejszy duet świata!
mniej..

BESTSELLERY

Menu

Zamknij