Facebook - konwersja

  • Empik Go W empik go

Dreamfall: The Longest Journey - poradnik do gry - ebook

Wydawnictwo:
Format:
EPUB
Data wydania:
1 stycznia 2006
7,90
790 pkt
punktów Virtualo

Dreamfall: The Longest Journey - poradnik do gry - ebook

Poradnik do gry przygodowej Dreamfall: The Longest Journey zawiera kompletny opis przejścia całej lini fabularnej wraz z rozwiązanem i wyjaśneiniem wszystkich zagadek logicznych.

Dreamfall: The Longest Journey - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Wciąż na tropie (Rozdział 5 – Alchera)
  • Rozdział 9 – Wszystko czym jesteśmy
  • Sen...? (Rozdział 4 – Zima)
  • Wciąż w niebezpieczeństwie (Rozdział 5 – Alchera)
  • Podziemie (Rozdział 4 – Zima)
  • Wciąż w biegu (Rozdział 5 – Alchera)
  • Pożeracz snów (Rozdział 6 – Morfeusz)
  • Wieża (Rozdział 14 – Dreamfall)
  • Rozdział 0 - Piętno
  • Rozdział 3 – 201 (2)

Informacja o grze

Druga część znakomitej gry przygodowej, The Longest Journey, jaka została zrealizowana i wydana w 2000 roku przez firmę Funcom. Jej akcja osadzona została w tych samych realiach, w których mieliśmy okazję przebywać w oryginalnym The Longest Journey, tj. kompilacja fantasy i science fiction.

Gra Dreamfall: The Longest Journey, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformach: PC, XBX. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Spis treści

-Wstęp
-Rozdział 0 - Piętno
-Rozdział 1 – Jeden
-Teraźniejszość
-Dwa tygodnie wcześniej
-Rozdział 2 – Zagubienie
-Dla przyjaciela
-Dla idei
-Rozdział 3 – 201 (1)
-Rozdział 3 – 201 (2)
-Rozdział 3 – 201 (3)
-Rozdział 4 – Zima
-Sen...?
-Podziemie
-Markuria
-Rebelianci
-Azadi
-Rozdział 5 – Alchera
-Wciąż w drodze
-Wciąż w ukryciu
-Wciąż w niebezpieczeństwie
-Wciąż na tropie
-Wciąż w biegu
-Rozdział 6 – Morfeusz
-Pożeracz snów
-Mroczny Lud
-Alvin Peats
-Kapitan Vamon
-Rozdział 7 – Przeznaczenie
-Biblioteka
-Decyzja
-Strażnik
-Konsola
-Wizja
-Rozdział 8 – Na styku - Jedność miejsca
-Rozdział 9 – Wszystko czym jesteśmy
-Rozdział 10 – Rozstaje
-Początek końca...?
-Rozdział 11 – Faith
-Rozdział 12 – Zmiana - Powrót
-Rozdział 13 – Najdłuższa podróż
-Dobranoc, młodsza siostro
-WATIcorp
-Matka...?
-Rozdział 14 – Dreamfall
-Przesłanie
-Czas narracji
-Trzy miesiące później – usługa „Senne marzenie”
-Wieża
-Bonus - Tybet 1933
Kategoria: Przygodowe
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8054-005-7
Rozmiar pliku: 3,7 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij