Droga do własnej firmy. 17 kroków do sukcesu i wolności finansowej - ebook
Droga do własnej firmy. 17 kroków do sukcesu i wolności finansowej - ebook
Przeczytaj tę książkę, ponieważ znajdziesz w niej narzędzia, dzięki którym przebijesz się ze swoim biznesem!
- Gary Vaynerchuk, przedsiębiorca, prelegent, autor bestsellera Przebij się!
Ta książka to pierwszy krok dla wielu przyszłych przedsiębiorców.
Przed założeniem firmy dręczą nas miliony wątpliwości, a potem, kiedy już prowadzimy własną działalność, mamy do podjęcia tysiące decyzji. Każdą z tych decyzji można przyrównać do wyboru dróg na rozstaju. Iść w lewo czy w prawo? Niestety często wybieramy źle. I dlatego powstała ta książka. To zbiór konkretnych wskazówek, jak odnieść sukces we własnym biznesie, sformułowanych na podstawie ponad tysiąca godzin rozmów z najbardziej inspirującymi ludźmi z całego świata.
ohn Lee Dumas jest twórcą i gospodarzem nagradzanego podcastu Entrepreneurs on Fire. Przeprowadził wywiady z ponad 3 tysiącami znanych przedsiębiorców, które zostały odsłuchane przez ponad 100 milionów ludzi. Jego gośćmi byli między innymi Tony Robbins, Barbara Corcoran i Gary Vaynerchuk. Na podstawie tych rozmów Dumas opracował listę 17 prostych kroków, umożliwiających pokonanie drogi od pomysłu, przez rozwój sprzedaży i marketingu, aż do stabilnej finansowo firmy.
Dzięki jego książce:
• Odkryjesz kluczowe kroki, jakie podejmują odnoszący sukcesy przedsiębiorcy.
• Rozwiejesz wątpliwości i przełamiesz obawy, które obecnie odczuwasz.
• Unikniesz pułapek, w które wpadli niezliczeni założyciele własnych firm.
• Zbudujesz „studnię wiedzy”, do której możesz sięgnąć za każdym razem, gdy potrzebujesz inspiracji lub motywacji.
Wszystko jest możliwe i osiągalne, musisz tylko zignorować ogrom koszmarnych rad, którymi zaśmiecone są media społecznościowe i internet, i po prostu wykonać opisane w tej książce 17 kroków. Czas pożegnać strach, wątpliwości i przywitać się z Twoją wersją niezwykłego sukcesu i przynoszącą dochody własną firmą.
Wszyscy chcielibyśmy osiągnąć niepospolity sukces, a John Lee Dumas wyjaśnia, jak możemy to zrobić. Na podstawie własnych doświadczeń z budowania firmy od zera do wartości wielu milionów dolarów definiuje mądre i proste działania, które pozwalają uzyskać znakomite wyniki.
- Dorie Clark, autorka książki Odkryj siebie na nowo; wykłada w Katedrze Kształcenia Menedżerów, Fuqua School of Business przy Duke University
Ambitni przedsiębiorcy mogą zacierać ręce, ponieważ właśnie na scenie pojawił się Dumas z gotową receptą na sukces – jasną, praktyczną i sprawdzoną mapą prowadzącą do celu. Znajdziecie tu znakomite pomysły, które pomogą wam zrobić pierwszy krok do własnej firmy.
- Seth Godin, autor książki To jest marketing
John Lee Dumas nigdy nie bał się otwarcie mówić o tym, co naprawdę trzeba zrobić, by wyróżnić się z tłumu i osiągnąć swoje cele. W tej książce kontynuuje tę tradycję. Przedstawia w niej sprawdzony model, który zainspiruje cię do znalezienia WŁASNEJ drogi do niepospolitego sukcesu.
- Erica Mandy, założycielka i gospodyni, The NewsWorthy
Model Johna Lee Dumasa pozwoli ci osiągnąć własną wersję niepospolitego sukcesu. Ciężka praca i wytrwałość to bez wątpienia dwa elementy recepty na sukces, a ta książka jest jej elementem trzecim. Byłoby olbrzymim błędem jej nie przeczytać.
- Neil Patel, NeilPatel.com
Spis treści
Prolog
Rozdział 1. Znajdź swój świetny pomysł
Rozdział 2. Znajdź swoją niszę
Rozdział 3. Stwórz swojego awatara
Rozdział 4. Dokonaj wyboru platformy
Rozdział 5. Znajdź sobie mentora
Rozdział 6. Stwórz sojusz umysłów lub do takowego dołącz
Rozdział 7. Opracuj plan tworzenia treści
Rozdział 8. Twórz treści
Rozdział 9. Wystartuj
Rozdział 10. Wskaż największy problem swojego awatara
Rozdział 11. Dowiedź wykonalności koncepcji i opracuj rozwiązanie
Rozdział 12. Zbuduj swój lejek
Rozdział 13. Dywersyfikuj strumienie przychodów
Rozdział 14. Powiększaj generowany ruch
Rozdział 15. Wdróż systemy i zbuduj zespół
Rozdział 16. Sięgnij po marketing partnerski
Rozdział 17. Zachowaj zarobione pieniądze
Rozdział 18. Skarbnica wiedzy
Epilog
O autorze
PROLOG
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8231-189-1 |
Rozmiar pliku: | 5,2 MB |