Druga Sztuka Marketingu - ebook
Druga Sztuka Marketingu - ebook
W „Drugiej Sztuce Marketingu”, będącej kontytuacją bestsellerowej Sztuki Marketingu, znajdziesz 81 inspirujących tekstów o niuansach pracy marketera, scenkach z życia, zachowaniu prezesów oraz o tym jak autor został szefem marketingu Onet.pl na całe pięć sekund. W środku kultowa już historia o Zajączku czy Wyuzdanej Córce Ekonomii. To obowiązkowa lektura dla każdego przedsiębiorcy, marketera, lidera sprzedaży czy start-upu. Wiele inspiracji i praktycznych wskazówek dla profesjonalistów marketingu, sprzedaży, rozwoju czy innowacji.
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-919078-8-7 |
Rozmiar pliku: | 1,6 MB |
BESTSELLERY
- Wydawnictwo: Media RodzinaFormat: EPUB MOBIZabezpieczenie: Watermark VirtualoKategoria: Zarządzanie i marketingPrzełomowa książka laureata Nagrody Nobla! Daniel Kahneman wciąga czytelnika do żywej rozmowy o ludzkim myśleniu i pokazuje, kiedy można, a kiedy nie należy ufać własnemu umysłowi. Daniel Kahneman – laureat Nagrody Nobla w ...EBOOK
38,50 zł 50,00
Rekomendowana przez wydawcę cena sprzedaży detalicznej.
Pracować inaczej. Nowatorski model organizacji inspirowany kolejnym etapem rozwoju ludzkiej świadomości
Wydawnictwo: Studio EmkaFormat: EPUB MOBIZabezpieczenie: Watermark VirtualoKategoria: Zarządzanie i marketingTradycyjny piramidowy model zarządzania organizacją jest na tyle przestarzały, że firmy powinny z niego zrezygnować. Do takich wniosków doszedł Frederic Laloux. Jego koncepcje już przyjmują się na londyńskiej scenie start-upów, i to ...50,00 zł50,00 zł- 54,90 zł
21,29 zł 29,90
Rekomendowana przez wydawcę cena sprzedaży detalicznej.
57,29 zł 75,00
Rekomendowana przez wydawcę cena sprzedaży detalicznej.