- W empik go
Dungeon Siege III - poradnik, opis przejścia, questy - ebook
Dungeon Siege III - poradnik, opis przejścia, questy - ebook
Opis przejścia do gry Dungeon Siege III zawiera szczegółowy opis wszystkich zadań głównych i pobocznych wzbogacony ponad trzydziestoma unikalnymi mapami. Ponadto - szereg praktycznych porad dotyczących sposobu wykonywania misji i prowadzenia dialogów.
Dungeon Siege III - poradnik, opis przejścia, questy zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
- Akt 1 - mapy
- Opis przejścia - Wprowadzenie
- Kapitularz (Akt 1)
- Prolog - Spotkanie na północy
- Zadanie poboczne - taaaka ryba (Akt 1)
- Zadanie główne - bitwa o Kruczy Potok (Akt 1)
- Zadanie główne - odrodzenie (Akt 5)
- Zadanie poboczne - zemsta wdowy (Akt 1)
- Zadania poboczne - posiadłość Gunderic i niepokorna dusza (Akt 1)
- Prolog - mapy
Informacja o grze
Trzecia część serii Dungeon Siege, będąca produkcją hack’n’slash, osadzoną w realiach fantasy. Królestwu Ehb grozi upadek z powodu rozległych konfliktów, a my mamy przywrócić w nim porządek. Sterując postacią po urozmaiconym świecie stawiamy czoła różnym zadaniom i rozwijamy umiejętności. Usprawnieniu uległy szata graficzna jak i mechanika gry. Pojawił się też tryb kooperacji.
Gra Dungeon Siege III, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: X360, PS3, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Spis treści
-Opis przejścia - Wprowadzenie
-Prolog - mapy
-Prolog - Spotkanie na północy
-Akt 1 - mapy
-Akt 1
-Kapitularz
-Zadanie poboczne - taaaka ryba
-Zadanie poboczne - zemsta wdowy
-Zadanie poboczne - pechowy kupiec
-Zadanie główne - poszukiwanie ocalałych
-Zadania poboczne - posiadłość Gunderic i niepokorna dusza
-Zadanie poboczne - w ukryciu
-Zadanie poboczne - brak słów
-Zadanie główne - w głąb Mournweald
-Zadanie główne - bitwa o Kruczy Potok
-Akt 2 - mapy
-Akt 2
-Zadanie poboczne - bohaterowie dawnych dni
-Zadanie poboczne - relikty dawnych dni
-Zadanie główne - Na szlaku
-Zadanie główne - Sedno sprawy
-Zadanie poboczne - zagubieni na bagnach
-Zadanie poboczne - praca misyjna
-Zadanie główne - wielki kapitularz
-Zadanie poboczne - szlaki dostaw
-Akt 3 - mapy
-Akt 3
-Zadanie główne - zasada większości
-Zadanie główne - kłopoty w kryptach
-Zadanie główne - strajk!
-Zadanie poboczne - trybiki i koła zębate
-Zadanie poboczne - zakładnicy
-Zadanie poboczne - mediacje
-Zadanie poboczne - poważna usterka
-Zadanie poboczne - dowody sabotażu
-Zadanie poboczne - tajemnicze dziedzictwo
-Zadanie poboczne - skradzione dostawy
-Zadanie poboczne - odkrywanie przeszłości
-Akt 4 - mapy
-Akt 4
-Zadanie główne - opuszczony dwór
-Zadanie główne - w poszukiwaniu samotności
-Zadanie poboczne - mocne wejście
-Zadanie poboczne - nieposkromiona góra
-Zadanie poboczne - jaskinia Ibsena
-Zadanie główne - wróg u bram
-Zadanie główne - nieproszeni goście
-Zadanie poboczne - prototyp
-Zadanie poboczne - nie wszystko złoto
-Zadanie poboczne - budując mosty
-Zadanie główne - przypływy i odpływy
-Zadanie główne - pułapka Lorda Devonseya
-Akt 5 - mapy
-Akt 5
-Zadanie główne - na świętej ziemi
-Zadanie poboczne - oblężenie lochów
-Zadanie główne - odrodzenie
Kategoria: | RPG |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8055-174-9 |
Rozmiar pliku: | 5,6 MB |