Dziennik Youtubera przedstawia: Strażnicy korytarza. Niezła sztuka - ebook
Dziennik Youtubera przedstawia: Strażnicy korytarza. Niezła sztuka - ebook
Uwaga, uwaga! Nadchodzi Parker Ronald! I jest gotowy, by uratować szkolną wystawę sztuki. A przynajmniej zrobi, co w jego mocy, by rozwikłać pewną bardzo podejrzaną sprawę…
W Wood Intermediate odbywa się wystawa sztuki. Autorzy najlepszych prac mają szansę na zdobycie superwypasionej nagrody, której pragną dosłownie WSZYSCY. Jednak sprawy się nieco komplikują, gdy nocą jeden z obrazów zostaje zniszczony. Do akcji wkraczają szkolni dyżurni – muszą szybko wytropić wandala, zanim zdewastuje inne dzieła. Na szczęście Parker ma już całą listę podejrzanych i mnóstwo wskazówek, które z pewnością doprowadzą go do odkrycia prawdy. No chyba że rozwiązanie sprawy okaże się bardziej przerażające, niż wszyscy by się spodziewali.
Czy Parker jest w stanie zmierzyć się z tajemniczym wandalem?
„Strażnicy Korytarza. Niezła sztuka” to kolejna część przezabawnej serii, którą lubią dzieci i dorośli, którzy tak naprawdę nigdy nie dorośli.
Ta publikacja spełnia wymagania dostępności zgodnie z dyrektywą EAA.
| Kategoria: | Dzieci 6-12 |
| Zabezpieczenie: |
Watermark
|
| ISBN: | 978-83-287-3486-9 |
| Rozmiar pliku: | 11 MB |
FRAGMENT KSIĄŻKI
SZKOŁA Z POŚLIZGIEM
PONIEDZIAŁEK, 7.40
opis rysunku
Nie żeby mi płacili czy coś. Po prostu tak mawiają ludzie, gdy ich praca zaczyna przypominać orkę. Nie tego morskiego ssaka, rzecz jasna, a mozolną harówkę.
Bycie dyżurnym to moja absolutnie najulubieńsza rzecz na świecie, ale czasem ta robota robi się trochę… cóż, nużąca. Wiecie, o co chodzi, no nie? Zwłaszcza gdy na horyzoncie pojawią się niektórzy uczniowie Wood Intermediate, z którymi muszę się bujać.
Wiecznie kombinują, jak wymyślić nowe, coraz bardziej kreatywne sposoby łamania zasad. Ale bez względu na to, jak bardzo przy rozkręcaniu afer poniesie ich fantazja – zawsze kończą w jednym miejscu…
opis rysunku
I dzisiejszy dzień nie był wyjątkiem.
Wraz z Vaylą odpowiedzieliśmy na wezwanie o kodzie 10–13 – zagrożenie dla bezpieczeństwa – w głównym holu szkoły. Zgłoszenie dotyczyło ucznia, który skleił ze sobą kilka arkuszy plastiku i ułożył je wzdłuż korytarza.
Nie miałem jeszcze co prawda pojęcia, w jakim celu. Ale miałem przeczucie. I jeśli moje przeczucie było trafne, oznaczało to jedno: musimy się pospieszyć, bo za chwilę może być za późno.
opis rysunku
„Zagrożenie dla bezpieczeństwa” może i nie opisywało najprecyzyjniej sytuacji, do której właśnie pędziliśmy, ale w naszym podręczniku kodów nie istniało nic innego, co pasowałoby lepiej. Co w gruncie rzeczy było dość zaskakujące, zważywszy na fakt, że spędziłem całe GODZINY na opracowywaniu potencjalnych scenariuszy zagrożeń w szkole i przypisywaniu im odpowiednich numerów…
opis rysunku
------------------------------------------------------------------------
_KONIEC DARMOWEGO FRAGMENTU
ZAPRASZAMY DO ZAKUPU PEŁNEJ WERSJI_OPISY RYSUNKÓW
Rysunek 1
Ilustracja przedstawia postać chłopca mówiącego: „Kolejny dzień... kolejny dolar...”. Postać jest przedstawiona na ekranie telefonu, sugerując nagranie wideo użytkownika jednej z popularnych aplikacji. W tle widoczne są typowe ikony aplikacji: dymek z komentarzami, liczba udostępnień i reakcji. U dołu ekranu widnieje nazwa użytkownika: @StraznicyKorytarzaWood oraz logo SKW.
Powrót do rysunku 1
Rysunek 2
Ilustracja przedstawia uczennicę siedzącą przy ławce w „kozie” (karnej ławce) i starszego nauczyciela siedzącego przy biurku. Nad nauczycielem znajduje się duża tablica z napisem: „KOZA – Nie kłapać jadaczkami, jedno z drugim”. Za uczennicą znajduje się plakat z napisem „Zasady klasowe”.
Powrót do rysunku 2
Rysunek 3
Ilustracja przedstawia dziewczynkę i chłopca biegnących szkolnym korytarzem. W tle widać szafki szkolne. Dziewczynka krzyczy: „Parker! Zaczekaj!”, a chłopiec odpowiada: „Nie! Szkoła mnie potrzebuje!”.
Powrót do rysunku 3
Rysunek 4
Kolejna ilustracja przedstawia dwoje uczniów, ukazanych jakby byli nagrywani kamerą (w rogach obrazka znajdują się symbole nagrania, „REC” oraz poziom baterii). Po lewej stronie znajduje się uśmiechnięta postać podpisana jako „LOVEJOY”. Dziewczynka ma średniej długości włosy i mówi z entuzjazmem: „10–21 to mój ulubiony: inwazja robotów z przyszłości.” Po prawej stronie widoczny jest chłopiec podpisany jako „ESPINOZA”. Nosi okulary przeciwsłoneczne i także uśmiecha się, mówiąc: „A mój 10–56: duchy piratów.”.
Powrót do rysunku 4