- promocja
E-commerce na platformach ofertowych Allegro, eBay, Amazon - ebook
E-commerce na platformach ofertowych Allegro, eBay, Amazon - ebook
Wyższy poziom e-handlowania
Początkujący gracz na rynku e-sprzedaży staje przed następującym dylematem - co się bardziej opłaca: założyć własny sklep czy ułatwić sobie życie i zacząć od uruchomienia sprzedażowego konta na jednej z platform ofertowych? A może działać równolegle? Tylko na współpracę z którym z potentatów rynku e-commerce warto się zdecydować? By podjąć najlepszą dla siebie decyzję, trzeba poświęcić sporo czasu - uważnie prześledzić sposoby działania największych: Allegro, eBaya oraz Amazona, przestudiować ich regulaminy, poznać klientów, udogodnienia, jakie dana platforma oferuje wystawcom, a także pułapki, które na nich zastawia. Tak, pułapki - bo i na te niestety może się natknąć ktoś, kto dopiero rozpoczyna swoją aktywność w największych portalach ofertowych świata.
Autorzy tej książki wykonali dla Ciebie mnóstwo pracy. Dokładnie przyjrzeli się trzem potentatom rynku e-handlu i opracowali przewodnik, który ułatwi Ci uruchomienie na jednej z tych platform własnego kanału sprzedaży. A może zdecydujesz się działać równocześnie na Allegro, eBayu i Amazonie? Jakąkolwiek podejmiesz decyzję, najpierw przeczytaj, jak przygotować sprzedaż na Allegro i jak prowadzić marketing w ramach tego serwisu. Wybierz dla siebie strategię obecności w tym portalu i opanuj narzędzia, które ułatwiają sprzedaż. Poznaj metody handlowania na polskiej i zagranicznych wersjach eBaya i przekonaj się, na jakie wsparcie ze strony administratora serwisu możesz liczyć. Upewnij się, czy warto rozpoczynać handlowanie na Amazonie, a jeśli podejmiesz decyzję na TAK, dobrze się do tego przygotuj. Dowiedz się, na czym polega growth hacking, czyli jak skutecznie ściągnąć użytkowników platform ofertowych bezpośrednio do swojego e-sklepu.
Spis treści
Podziękowania 5
Rozdział 1. Od czego zacząć? Platforma sprzedażowa czy własny sklep? 7
- Środowisko mojej pracy... 12
- Mój model biznesowy? 13
- Podsumowanie 16
Rozdział 2. Allegro 17
- Jak przygotować się do sprzedaży na Allegro? 21
- Strategia obecności na portalu aukcyjnym 28
- Marketing na Allegro - gotowe rozwiązania serwisu a własne sposoby, aby wyróżnić się na listingu 34
- Narzędzia usprawniające sprzedaż 53
- Case study 63
Rozdział 3. eBay 81
- eBay w Polsce i na świecie 81
- Jak przygotować się do sprzedaży w serwisie eBay? 84
- Sprzedaż na eBayu (różne wersje serwisu) 99
- Polskie narzędzia wspomagające sprzedaż na eBayu 125
- Case study 129
Rozdział 4. Amazon 153
- Amazon - czy warto? 153
- Jak przygotować się do sprzedaży na Amazonie? 156
- Pułapki Amazona - na co uważać, handlując na tej platformie? 166
- Case study 174
Rozdział 5. Growth hacking a obecność na wielu platformach sprzedażowych 213
- Konsument 3.0, czyli kto? 216
Kategoria: | Branża IT |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-5874-4 |
Rozmiar pliku: | 6,2 MB |