Facebook - konwersja
Darmowy fragment

E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka - ebook

Wydawnictwo:
Format:
EPUB
Data wydania:
14 października 2022
59,90
5990 pkt
punktów Virtualo

E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka - ebook

Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR.

 

W książce zostały omówione zagadnienia takie jak: strategia e-marketingowa, usługi interaktywne, badania marketingowe online, zachowanie konsumenta online, aspekty prawne e-marketingu, marketing mobilny, serwisy www, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, projektowanie interfejsów, reklama AdWords, Analytics, e-mail marketing, marketing automation, social media marketing, personal branding, internet PR i influencer marketing oraz content marketing.

 

Ze względu na zakres tematyczny oraz praktyczny sposób prezentowania poszczególnych zagadnień publikacja jest świetnym wsparciem dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie pierwsze kroki.

 

Książka składa się z trzech bloków tematycznych:

– strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online,

– pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online,

– narzędzi i technik komunikacji marketingowej online.

Każdy rozdział zawiera wyjaśnienia podstawowych pojęć oraz praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, aby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Dodatkowo w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia oraz studia przypadków z polskiego rynku.

 

Autorzy książki to nie tylko świetni eksperci branżowi, ale również uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych.

Spis treści

Okładka

Strona tytułowa

Strona redakcyjna

Spis treści

Autorzy

Grzegorz Mazurek Wstęp

Grzegorz Mazurek, Konrad Zach Rozdział 1. Strategia i planowanie e-marketingowe

Jolanta Tkaczyk Rozdział 2. Konsument w internecie

Michał Kot Rozdział 3. Badania marketingowe online

Anna Miotk Rozdział 4. Mierzalność działań online

Paweł Gruszecki Rozdział 5. Wybrane aspekty prawne e-marketingu

Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Marta Ulman Rozdział 6. Usługi interaktywne

Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Konrad Zach Rozdział 7. Serwisy WWW: oś komunikacji online

Katarzyna Gawlik, Bartosz Borowiec Rozdział 8. Projektowanie interfejsów

Wojciech Szymański Rozdział 9. Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)

Jarosław Sokołowski, Łukasz Sowiński, Roman Bębenista Rozdział 10. Google AdWords i analityka webowa

Dagmara Plata-Alf, Grzegorz Mazurek, Arkadiusz Miegoń Rozdział 11. Reklama internetowa

Paweł Sala Rozdział 12. E-mail marketing

Dagmara Plata-Alf Rozdział 13. Marketing Automation

Szymon Lisowski Rozdział 14. Social media marketing

Tomasz Woźniak Rozdział 15. Technologie mobilne w marketingu

Magdalena Tobiasz, Wojciech Szymański Rozdział 16. Content marketing

Magdalena Daniłoś Rozdział 17. Wideo marketing na YouTube

Aleksander Winciorek Rozdział 18. Internet PR i influencer marketing

Konrad Zach Rozdział 19. Personal branding

Grzegorz Mazurek Rozdział 20. Przyszłość e-marketingu

Grzegorz Mazurek Zakończenie

Reklamy

Przypisy

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8175-413-2
Rozmiar pliku: 30 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij