Facebook - konwersja
Darmowy fragment

  • Empik Go W empik go

E-MARKETING. PSYCHOLOGIA KLIENTA I SZTUKA WSPÓŁPRACY - ebook

Wydawnictwo:
Format:
PDF
Data wydania:
1 stycznia 2025
34,99
3499 pkt
punktów Virtualo

E-MARKETING. PSYCHOLOGIA KLIENTA I SZTUKA WSPÓŁPRACY - ebook

E-book to kompleksowy przewodnik dla osób chcących zrozumieć współczesny e-marketing oraz psychologię konsumentów. Poznasz teoretyczne i praktyczne aspekty marketingu online, w tym znaczenie psychologii w budowaniu skutecznych strategii. E-book wprowadza w historię i ewolucję e-marketingu, wskazując na trendy i narzędzia analityczne. Analiza psychologicznych podstaw decyzji klienta pozwala zrozumieć, jak wpływać na konsumentów. Moduł o neuromarketingu uczy jak mózg reaguje na treści wizualne, kolory i bodźce podprogowe. Omówiono aspekty współpracy z klientami. Podkreślono znaczenie analizy danych, etyki i autentyczności w działaniach marketingowych, a także zgodności z regulacjami prawnymi E-book zawiera liczne zadania praktyczne, takie jak tworzenie person klientów, strategie cross-sell i up-sell oraz projektowanie kampanii opartych na wiedzy psychologicznej. To nieocenione źródło wiedzy dla osób zainteresowanych psychologią konsumenta.

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Rozmiar pliku: 1,3 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij