E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy - ebook
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy - ebook
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, a którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
Z nowego wydania Czytelnik dowie się:
- jak mierzyć siłę i potencjał marki? – jak powinna być zbudowana platforma e-commerce? - dlaczego Content is Th King? – czym jest marketing 3.0? – dokąd zmierzają socjal media? – dlaczego less is more? – jak dbać o klienta w sieci? – jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem? – o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać? – w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing? – jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową? – jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?
Spis treści
Część I PODSTAWY – SOLIDNY BACKGROUND
1. Marka z potencjałem Paweł Tkaczyk
2. Marketing 3.0 Michał Dziekoński
3. Rynek internetowy w Polsce i na świecie Tomasz Surmacz
4. Wpływ Internetu na gospodarkę Krzysztof Bełech
5. Social media – społeczny wymiar Internetu Dominik Kaznowski
6. Rola edukacji w środowisku online Paweł Kolenda
Część II SKŁADOWE SUKCESU
7. Usability i User Experience Jarosław Królewski
8. Marketing mobilny Monika Mikowska, Andrzej Ogonowski oraz Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Paweł Zieliński
9. E-mail marketing Paweł Sala
10. Automatyzacja marketingu Grzegorz Błażewicz, Bartłomiej Piechota
11. Gry w Internecie Jacek Jankowski, Magdalena Drabik-Kochmańska
12. Wideo i audio w sieci Teresa Wierzbowska
13. Od e-commerce do „zakupów totalnych” Justyna Dziegieć
14. Vademecum budowania platformy e-commerce Anna Siemińska
15. Copywriting Leszek Łuczyn
16. Content marketing Barbara Stawarz
17. Kampanie społeczne w Internecie Joanna Świercz, Anna Jadwiga Orzech
Część III JAK TO POLICZYĆ?
18. Badania mediów internetowych Andrzej Garapich
19. Monitoring mediów społecznościowych Jarosław Roszkowski
20. Human Crafted Rules vs Artificial Intelligence. Dokąd zmierza nowoczesny marketing Jarosław Królewski
Część IV NIEZBĘDNIK NOWOCZESNEGO MARKETERA
21. Nowy wymiar handlu. Ewolucja czy rewolucja Bartosz Józefowski
22. Omnichannel, czyli o wszechsprzedaży Magdalena Urbaniak oraz Aneta Głowacka, Damian Gałuszka
23. Z technologią za pan brat Jarosław Królewski, Miłosz Baluś
24. Jak współpracować z zespołem IT Przemysław Tarczyński
25. Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę) Maciej Wiktorowski
26. Obsługa klienta w sieci Michał Kasperczyk
27. Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk
28. Marketing w start-upach Marek Przystaś
Bibliografia
O Autorach
Kategoria: | Branża IT |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-01-18626-5 |
Rozmiar pliku: | 6,1 MB |
FRAGMENT KSIĄŻKI
Gdy w 2012 roku rozpoczynaliśmy pracę nad pierwszym wydaniem tej książki, nasuwało nam się wiele różnych pytań. Co zrobić, aby ta pozycja nie straciła na aktualności po kilku miesiącach? Jak wybrać materiał, aby dostarczał inspiracji? Jak zaprezentować problematykę w sposób najbardziej praktyczny, nie spłycając jej i dostarczając cennych pragmatycznych wskazówek, oraz wiedzę na temat strategicznego, szerszego myślenia o marketingu i Internecie. Do współpracy zaprosiliśmy naszych przyjaciół, którzy od wielu lat pracują z sukcesem w mediach internetowych, e-biznesie, start-upach czy branży technologicznej. Staraliśmy się podzielić materiał na kilka istotnych, najbardziej aktualnych, rozwojowych poddziedzin, wpisujących się we współczesne trendy.
Chcieliśmy w tej publikacji dowieść, że współczesny marketer to osoba o złożonym profilu osobowościowym, ale także zawodowym. To osoba, która codziennie podejmuje nowe wyzwania, a do ich realizacji wykorzystuje optymalne narzędzia i technologie. Chcieliśmy również pokazać, jak wielowątkowy jest problem współczesnych mediów, technologii i marketingu, którego interdyscyplinarność jest dziś tak widoczna, jak nigdy wcześniej. Próbowaliśmy – do oceny Czytelnika pozostaje osąd, czy to się udało – stworzyć publikację ciekawą, zarówno dla osób rozpoczynających przygodę z nowoczesnym marketingiem, jak i dla doświadczonych marketerów, którzy zechcą poznać poglądy swoich koleżanek i kolegów po fachu. Sprzedana w tysiącach egzemplarzy pierwsza wersja publikacji oraz liczne pozytywne i ciepłe recenzje są doskonałym świadectwem, że trud włożony w opracowanie książki był wartościowy. Zdajemy sobie sprawę, jak szybko Internet wyprzedza słowo pisane/drukowane i jak dynamicznie zebrana tutaj wiedza może się zdezaktualizować. Mimo znaczącej objętości tej publikacji wiemy – rzecz jasna – że nie wyczerpaliśmy w pełni tematyki dotyczącej współczesnego marketingu internetowego (niektóre tematy celowo pominęliśmy). Jak każda z osób na co dzień pracujących w branży internetowej, zdajemy sobie sprawę, że nie posiadamy wiedzy absolutnej, dlatego nie nazywamy tej książki biblią. Internet to przede wszystkim kolektywna inteligencja rządząca się swoimi prawami i regułami. To dzięki wspólnemu wkładowi wszystkich internautów osiągamy postęp. Książka zawiera eseje osób, które nie są zawodowymi publicystami. Dlatego w tej publikacji można znaleźć przelane na papier doświadczenia ludzi przesiąkniętych światem Internetu i – po prostu – lubiących to, co robią na co dzień.
Jarosław Królewski, Paweł Sala