E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy - ebook
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy - ebook
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, a którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
Z nowego wydania Czytelnik dowie się:
- jak mierzyć siłę i potencjał marki? – jak powinna być zbudowana platforma e-commerce? - dlaczego Content is Th King? – czym jest marketing 3.0? – dokąd zmierzają socjal media? – dlaczego less is more? – jak dbać o klienta w sieci? – jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem? – o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać? – w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing? – jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową? – jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?
Spis treści
Wprowadzenie Jarosław Królewski, Paweł Sala
Część I PODSTAWY – SOLIDNY BACKGROUND
1. Marka z potencjałem Paweł Tkaczyk
2. Marketing 3.0 Michał Dziekoński
3. Rynek internetowy w Polsce i na świecie Tomasz Surmacz
4. Wpływ Internetu na gospodarkę Krzysztof Bełech
5. Social media – społeczny wymiar Internetu Dominik Kaznowski
6. Rola edukacji w środowisku online Paweł Kolenda
Część II SKŁADOWE SUKCESU
7. Usability i User Experience Jarosław Królewski
8. Marketing mobilny Monika Mikowska, Andrzej Ogonowski oraz Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Paweł Zieliński
9. E-mail marketing Paweł Sala
10. Automatyzacja marketingu Grzegorz Błażewicz, Bartłomiej Piechota
11. Gry w Internecie Jacek Jankowski, Magdalena Drabik-Kochmańska
12. Wideo i audio w sieci Teresa Wierzbowska
13. Od e-commerce do „zakupów totalnych” Justyna Dziegieć
14. Vademecum budowania platformy e-commerce Anna Siemińska
15. Copywriting Leszek Łuczyn
16. Content marketing Barbara Stawarz
17. Kampanie społeczne w Internecie Joanna Świercz, Anna Jadwiga Orzech
Część III JAK TO POLICZYĆ?
18. Badania mediów internetowych Andrzej Garapich
19. Monitoring mediów społecznościowych Jarosław Roszkowski
20. Human Crafted Rules vs Artificial Intelligence. Dokąd zmierza nowoczesny marketing Jarosław Królewski
Część IV NIEZBĘDNIK NOWOCZESNEGO MARKETERA
21. Nowy wymiar handlu. Ewolucja czy rewolucja Bartosz Józefowski
22. Omnichannel, czyli o wszechsprzedaży Magdalena Urbaniak oraz Aneta Głowacka, Damian Gałuszka
23. Z technologią za pan brat Jarosław Królewski, Miłosz Baluś
24. Jak współpracować z zespołem IT Przemysław Tarczyński
25. Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę) Maciej Wiktorowski
26. Obsługa klienta w sieci Michał Kasperczyk
27. Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk
28. Marketing w start-upach Marek Przystaś
Bibliografia
O Autorach
Kategoria: | Branża IT |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-01-18626-5 |
Rozmiar pliku: | 15 MB |