- nowość
- W empik go
E-MARKETING. ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE - ebook
E-MARKETING. ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE - ebook
Ebook to kompleksowy przewodnik po zarządzaniu kryzysowym w e-marketingu. Koncentrujesię na identyfikacji, analizie oraz skutecznym reagowaniu na kryzysy w środowisku cyfrowym. Omawia najczęstsze rodzaje kryzysów, takie jak problemy reputacyjne, awarie techniczne czy błędy komunikacyjne, wspierając wiedzę analizami głośnych przypadków z rynku. Zagłębimy się w psychologię kryzysu ucząc się, jak klienci postrzegają trudności i jakie czynniki mogą eskalować problemy w cyfrowym środowisku. Poznamy kroki niezbędne do przygotowania firmy na kryzysy. Dowiemy się, jak skutecznie reagować w czasie kryzysu - od zarządzania komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną po rolę mediów społecznościowych. Skupimy się na odbudowie reputacji marki po kryzysie (strategie naprawcze). Poznamy rolę AI i big data, w przewidywaniu i zarządzaniu kryzysami. Znajdziemy rozdziały dotyczące etyki, odpowiedzialności społecznej oraz zgodności z przepisami prawnymi, co czyni książkę wszechstronnym kompendium wiedzy.
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
Rozmiar pliku: | 977 KB |