Facebook - konwersja
Darmowy fragment

  • Empik Go W empik go

E-MARKETING. ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE - ebook

Wydawnictwo:
Format:
PDF
Data wydania:
1 stycznia 2025
34,99
3499 pkt
punktów Virtualo

E-MARKETING. ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE - ebook

Ebook to kompleksowy przewodnik po zarządzaniu kryzysowym w e-marketingu. Koncentrujesię na identyfikacji, analizie oraz skutecznym reagowaniu na kryzysy w środowisku cyfrowym. Omawia najczęstsze rodzaje kryzysów, takie jak problemy reputacyjne, awarie techniczne czy błędy komunikacyjne, wspierając wiedzę analizami głośnych przypadków z rynku. Zagłębimy się w psychologię kryzysu ucząc się, jak klienci postrzegają trudności i jakie czynniki mogą eskalować problemy w cyfrowym środowisku. Poznamy kroki niezbędne do przygotowania firmy na kryzysy. Dowiemy się, jak skutecznie reagować w czasie kryzysu - od zarządzania komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną po rolę mediów społecznościowych. Skupimy się na odbudowie reputacji marki po kryzysie (strategie naprawcze). Poznamy rolę AI i big data, w przewidywaniu i zarządzaniu kryzysami. Znajdziemy rozdziały dotyczące etyki, odpowiedzialności społecznej oraz zgodności z przepisami prawnymi, co czyni książkę wszechstronnym kompendium wiedzy.

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Rozmiar pliku: 977 KB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij