e-Study Guide for: Handbook of Marketing Scales: Multi-Item Measures for Marketing and Consumer Behavior Research by Kelly L. Haws (Editor), ISBN 9781412980180 [DRM] - ebook
e-Study Guide for: Handbook of Marketing Scales: Multi-Item Measures for Marketing and Consumer Behavior Research by Kelly L. Haws (Editor), ISBN 9781412980180 [DRM] - ebook
Ebook zabezpieczony DRM. Dowiedz się więcej https://www.empik.com/pomoc/faq-ebook.
Pamiętaj, ebook będzie dostępny do pobrania wyłącznie w wybranym przez Ciebie formacie.
Ebook po zakupie nie będzie dostępny do czytania w aplikacji Empik Go.
Never Highlight a Book Again! Just the FACTS101 study guides give the student the textbook outlines, highlights, practice quizzes and optional access to the full practice tests for their textbook.
Pamiętaj, ebook będzie dostępny do pobrania wyłącznie w wybranym przez Ciebie formacie.
Ebook po zakupie nie będzie dostępny do czytania w aplikacji Empik Go.
Never Highlight a Book Again! Just the FACTS101 study guides give the student the textbook outlines, highlights, practice quizzes and optional access to the full practice tests for their textbook.
| Kategoria: | Education |
| Język: | Angielski |
| Zabezpieczenie: | brak |
| ISBN: | 978-1-4672-0556-6 |
| Rozmiar pliku: | 372 KB |