Employer Branding - ebook
Wydawnictwo:
Data wydania:
1 stycznia 2013
Format ebooka:
PDF
Format
PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz
laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony,
jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania
czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla
oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu.
Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu.
Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
Format
EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie.
Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu
PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie
jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz
w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu.
Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu.
Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji
multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka
i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej
Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego
tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na
karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją
multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym
laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym
programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe
Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny
program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią
niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy
każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną
aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego,
który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire
dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy
wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede
wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach
PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną
aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego,
który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla
EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
Pobierz fragment
Pobierz fragment w jednym z dostępnych formatów
Employer Branding - ebook
Nie ma wątpliwości, że spójne i konsekwentne działania employer brandigowe przyczyniają się do budowania przewagi rynkowej, umacniania marki, w konsekwencji - pozyskanie talentów staje się dużo łatwiejsze. Coraz więcej firm decyduje się na wpisanie budowy wizerunku w strategię firmy.
E-book w przystępny sposób przybliża ideę budowania wizerunku firmy, zwraca uwagę na szanse oraz zagrożenia związane z wprowadzeniem strategii employer brandingu. Studium przypadku firmy Imperial Tobacco Polska udowadnia, że możliwe jest budowanie wizerunku pracodawcy poprzez edukację środowisk studenckich, a więc potencjalnych przyszłych pracowników. Publikację zamyka wzór dokumentu strategii personalnej nastawionej na employer branding, wzbogacony o szczegółowe wytyczne dla działań związanych z budowaniem marki pracodawcy.
Adresaci:
E-book przeznaczony jest dla osób pasjonujących się tematyką employer brandingu. W szczególności publikację polecamy specjalistom ds. budowania wizerunku, marketingowcom oraz osobom pracującym w działach personalnych, które są odpowiedzialne za działania związane z budową wizerunku pracodawcy.
E-book w przystępny sposób przybliża ideę budowania wizerunku firmy, zwraca uwagę na szanse oraz zagrożenia związane z wprowadzeniem strategii employer brandingu. Studium przypadku firmy Imperial Tobacco Polska udowadnia, że możliwe jest budowanie wizerunku pracodawcy poprzez edukację środowisk studenckich, a więc potencjalnych przyszłych pracowników. Publikację zamyka wzór dokumentu strategii personalnej nastawionej na employer branding, wzbogacony o szczegółowe wytyczne dla działań związanych z budowaniem marki pracodawcy.
Adresaci:
E-book przeznaczony jest dla osób pasjonujących się tematyką employer brandingu. W szczególności publikację polecamy specjalistom ds. budowania wizerunku, marketingowcom oraz osobom pracującym w działach personalnych, które są odpowiedzialne za działania związane z budową wizerunku pracodawcy.
Spis treści
Definicje 5
Część I Budowanie świadomości marki pracodawcy - czy warto być najlepszym pracodawcą? 9
Wprowadzenie 9
Wewnętrzny i zewnętrzny employer branding 10
Plusy bycia najlepszym 11
Program edukacyjny "ZainSTALuj się" w ArcelorMittal Poland S.A. 13
Część II Employer branding w Polsce - początki i szanse 15
Employer branding w Polsce 15
Po co polskim firmom employer branding? 16
Czego nie wiemy? 17
Dla kogo employer branding? 18
Do każdego inaczej 19
Podsumowanie 21
Część III Budowanie wizerunku zewnętrznego rozpoczyna się wewnątrz firmy - studium przypadku Volvo Polska 22
O firmie 22
Identyfikacja adresatów działań. Sposób przekazu informacji 23
Budowanie wizerunku zaczyna się wewnątrz firmy 23
Najważniejsze wartości - wybrane przez pracowników 24
Film jako nośnik wartości 25
Bogata oferta Volvo dla pracowników 25
Działalność społeczna jako czynnik ważny z punktu widzenia pracownika 27
Promocja zdrowego stylu życia 28
Wyciąganie wniosków i ciągły rozwój. Plan na przyszłość 29
To po prostu skutkuje 30
Część IV Budowa marki pracodawcy poprzez system edukacji dla środowisk studenckich w Imperial Tobacco Polska 32
Wprowadzenie 32
Spojrzenie w przyszłość 33
Różne metody zaspokajania potrzeb 34
Sprofilowane programy 36
Program stażowy Challenging Path 36
Program stażowy Imperial Way to Start 37
Program stypendialny Akademicki Partner Biznesu 38
Proces rekrutacji 38
Od wdrożenia po informację zwrotną 40
Kluczowa rola opiekuna 40
Zakończenie programu 42
Otwartość na zmiany 42
Wyzwania 43
Sukcesy i dalsze plany 44
Część V Wzór dokumentu: Strategia personalna określająca potrzeby i wytyczne dla działań związanych z wizerunkiem przedsiębiorstwa 46 Wykaz autorów 51
Część I Budowanie świadomości marki pracodawcy - czy warto być najlepszym pracodawcą? 9
Wprowadzenie 9
Wewnętrzny i zewnętrzny employer branding 10
Plusy bycia najlepszym 11
Program edukacyjny "ZainSTALuj się" w ArcelorMittal Poland S.A. 13
Część II Employer branding w Polsce - początki i szanse 15
Employer branding w Polsce 15
Po co polskim firmom employer branding? 16
Czego nie wiemy? 17
Dla kogo employer branding? 18
Do każdego inaczej 19
Podsumowanie 21
Część III Budowanie wizerunku zewnętrznego rozpoczyna się wewnątrz firmy - studium przypadku Volvo Polska 22
O firmie 22
Identyfikacja adresatów działań. Sposób przekazu informacji 23
Budowanie wizerunku zaczyna się wewnątrz firmy 23
Najważniejsze wartości - wybrane przez pracowników 24
Film jako nośnik wartości 25
Bogata oferta Volvo dla pracowników 25
Działalność społeczna jako czynnik ważny z punktu widzenia pracownika 27
Promocja zdrowego stylu życia 28
Wyciąganie wniosków i ciągły rozwój. Plan na przyszłość 29
To po prostu skutkuje 30
Część IV Budowa marki pracodawcy poprzez system edukacji dla środowisk studenckich w Imperial Tobacco Polska 32
Wprowadzenie 32
Spojrzenie w przyszłość 33
Różne metody zaspokajania potrzeb 34
Sprofilowane programy 36
Program stażowy Challenging Path 36
Program stażowy Imperial Way to Start 37
Program stypendialny Akademicki Partner Biznesu 38
Proces rekrutacji 38
Od wdrożenia po informację zwrotną 40
Kluczowa rola opiekuna 40
Zakończenie programu 42
Otwartość na zmiany 42
Wyzwania 43
Sukcesy i dalsze plany 44
Część V Wzór dokumentu: Strategia personalna określająca potrzeby i wytyczne dla działań związanych z wizerunkiem przedsiębiorstwa 46 Wykaz autorów 51
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-264-4293-3 |
Rozmiar pliku: | 438 KB |