Facebook - konwersja

Employer branding po polsku - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
15 września 2020
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
49,00

Employer branding po polsku - ebook

Warsztaty 15.09.2020 Warszawa

TO COŚ, co przyciąga do firmy najlepszych ludzi

Employer branding - kolejne modne angielskobrzmiące określenie wymyślone przez dział HR po to, by wyciągnąć od zarządu pieniądze na następne niewiele wnoszące szkolenie? Absolutnie nie! Właściwie przeprowadzone działania z zakresu employer brandingu wcale nie muszą być drogie. Ba, przykład wielu rodzimych firm pokazuje wręcz, że koszty mogą być równe zeru, a i tak przedsiębiorstwo staje się pracodawcą z wyboru. Albo inaczej - pracodawcą pierwszego wyboru. Firmą, w której ludzie chcą pracować.

Dostrzegasz korzyści takiego stanu rzeczy, prawda? Szczególnie dziś, gdy - mówiąc językiem biznesu - spory popyt na pracownika nie spotyka się z odpowiednią podażą, a na rynku pracy wygrywają te firmy, które oferują ludziom TO COŚ. Coś więcej niż pensję, owocowe poniedziałki, pizzę w czwartek, strefę relaksu i pakiet MultiSport. Coś, dla czego warto wstawać z łóżka w poniedziałkowy poranek. Coś, dla czego można od czasu do czasu zostać w biurze godzinę dłużej. Coś, co sprawia, że chce się działać dla szefa, zespołu, klientów i samego siebie.

Chcesz się wiedzieć, czym jest TO COŚ? Chcesz z tego korzystać we własnej firmie? Zacznij zatem czytać - i dowiedz się, jak robić skuteczny employer branding po polsku.

Spis treści

  • Wstęp
  • Rozdział 1. Słów kilka o employer brandingu
    • 1.1. Kluczowe definicje i pojęcia związane z employer brandingiem
    • 1.2. Modele EB
      • Model Backhausa i Tikoo
      • Model Martina
    • 1.3. Interesariusze działań EB
  • Rozdział 2. Od czego rozpocząć przygodę z EB?
    • 2.1. Na czym stoimy?
      • 2.1.1. Wizerunek naszej firmy jako pracodawcy
      • 2.1.2. Candidate Experience
      • 2.1.3. Employee Experience
    • 2.2. Odkrywanie EVP
    • 2.3. Transparentność wynagrodzeń
    • 2.4. Strategia komunikacji
    • 2.5. Mierzenie działań EB
  • Rozdział 3. Kandydat w centrum uwagi
    • 3.1. Ogłoszenie o pracy
      • Opis firmy
      • Nazwa stanowiska
      • Wymagania
      • Zakres obowiązków
      • Oferta
      • Klauzula
    • 3.2. Strona Kariera
      • Zbadaj potrzeby
      • Pamiętaj o dostosowaniu treści do interesariuszy
      • Informacje o firmie
      • Dlaczego warto u nas pracować?
      • Wartości
      • Profity
      • Firma od kuchni
      • Aktualne oferty pracy
      • Aplikacje spontaniczne
      • Call To Action
      • Proces rekrutacyjny
      • Kontakt do osób rekrutujących
      • Q&A
      • Użyteczność zakładki Kariera
    • 3.3. Targi pracy
    • 3.4. Współpraca z uczelniami
    • 3.5. Social media
    • 3.6. Personal branding jako składowa EB
    • 3.7. Akcja rekrutacja
      • Rekrutacja w mediach społecznościowych
      • NIE w rekrutacji
      • System poleceń dla kandydatów
      • Połączenie marki produktowej i marki pracodawcy
      • Mówienie językiem grupy docelowej
      • Komunikacja z kandydatami w internecie
      • Speed Recruitment
    • 3.8. Wideo w employer brandingu
      • JYSK Polska
      • PWC
      • ATERIMA MED
    • 3.9. Opinie w sieci
    • 3.10. Agencja pracy/headhunter rola w budowaniu marki pracodawcy
  • Rozdział 4. Osoba ubiegająca się o pracę
    • 4.1. Doświadczenie na wagę złota
    • 4.2. Odpowiadanie na ofertę pracy
    • 4.3. Informacja zwrotna
    • 4.4. Spotkanie
    • 4.5. Komunikacja
    • 4.6. Rola osób rekrutujących oraz hiring managerów
    • 4.7. Ambasador za 0 zł
  • Rozdział 5. Osoba, która przyjęła ofertę
    • 5.1. Pre-boarding
      • Pamiętaj o komunikacji
      • Zadbaj o kwestie formalne
      • Angażuj przyszłego pracownika
      • Przygotuj sprzęt oraz dostęp
  • Rozdział 6. Pracownik
    • 6.1. On-boarding
    • 6.2. Re-boarding
    • 6.3. Employee experience
  • Rozdział 7. Były pracownik
    • 7.1. Rozstanie z pracownikiem
    • 7.2. Off-boarding
    • 7.3. Exit interview
  • Rozdział 8. Kadra zarządzająca
  • Rozdział 9. Klient
  • Podsumowanie
  • Bibliografia
    • Książki i artykuły
    • Raporty
    • Akty prawne
    • Strony WWW
Kategoria: Rynek pracy
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-7170-5
Rozmiar pliku: 5,2 MB

BESTSELLERY

Kategorie: