Facebook - konwersja

Employer branding. Praktyczny podręcznik - ebook

Wydawnictwo:
Format:
EPUB
Data wydania:
10 stycznia 2023
59,00
5900 pkt
punktów Virtualo

Employer branding. Praktyczny podręcznik - ebook

Wartościowy pracownik ... jak go znaleźć, zaprosić do współpracy, zatrudnić i zatrzymać w organizacji?

Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i regularny monitoring wyników (a tego na pewno oczekuje zarząd!). Przyznaj, to nie teorii potrzeba osobie budującej wizerunek pracodawcy ... tę można zdobyć dość prosto, wystarczy sięgnąć po odpowiednie artykuły czy opasłe tomy literatury branżowej ... a konkretnych rad, inspiracji i gotowych do wdrożenia rozwiązań. Ich bogaty i przetestowany zestaw zawarli w tej książce Edyta Sander i Mateusz Jabłonowski, oboje bowiem mają za sobą setki efektywnych projektów EB.

Ten podręcznik to swojego rodzaju zapis dobrych praktyk osobiście sprawdzonych przez autorów w działaniu, uzupełniony garścią prawdziwych przykładów z rynku EB. Poznasz je dzięki uprzejmości dwudziestu ośmiu ekspertów, którzy zgodzili się podzielić własnymi doświadczeniami. W trakcie lektury przejdziesz krok po kroku przez ścieżkę talentu i poznasz od podstaw procesy z zakresu EB - opracowanie strategii projektu, jego marketing i content marketing, potencjalną współpracę z uczelniami i innymi podmiotami wspierającymi poszukiwanie talentów czy ocenę wyników projektu. Brzmi ciekawie? Nie zwlekaj zatem i ruszaj razem z autorami w fascynującą podróż przez zakamarki wewnętrznego i zewnętrznego employer brandingu!

Spis treści

Wstęp

Rozdział 1. Zanim zabierzesz się do realizacji projektów EB

  • Strategia employer brandingowa
  • Talent journey
    • 1. Awareness (świadomość)
    • 2. Consideration (rozważanie)
    • 3. Desire (chęć, inicjatywa)
    • 4. Participation (uczestnictwo)
    • 5. Parting (odejście)

Rozdział 2. Marketing rekrutacyjny

  • Profile w social mediach
  • Kampanie internetowe
  • Konkursy
  • Strona internetowa i zewnętrzne profile pracodawcy
  • Ogłoszenie o pracę
  • Ambient i outdoor
  • Radio

Rozdział 3. Content marketing

  • Podcasty
  • Artykuły w prasie
  • Blog
  • Culture book i materiały employer brandingowe
  • Wideo
  • Zdjęcia
  • Newslettery budujące community
  • Influencer marketing

Rozdział 4. University/campus relations

  • Czym są działania UR?
  • Grupa docelowa działań UR
  • Strategia UR
  • Program ambasadorski
  • Warsztaty dla studentów
    • Warsztaty czy akademia?
  • Współpraca z organizacjami studenckimi
  • Programy stażowe
  • Mentoring

Rozdział 5. Wydarzenia

  • Targi pracy
  • Hackathon
  • Konferencje i meetupy
  • Dni otwarte

Rozdział 6. Talent relations (zarządzanie talentami)

  • Candidate experience
  • Onboarding
  • Employee advocacy
  • Programy diversity & inclusion
  • Programy poleceń
  • Offboarding
  • Alumni

Wdrożyliśmy projekt EB i co teraz? Zakończenie

Bibliografia

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8322-612-5
Rozmiar pliku: 3,3 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij