Facebook - konwersja
Pobierz fragment

  • nowość
  • Empik Go W empik go

Escape room. Wielkanoc. W poszukiwaniu naszych mocnych stron. Gra zagadkowa dla młodzieży - ebook

Data wydania:
22 marca 2025
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment

Escape room. Wielkanoc. W poszukiwaniu naszych mocnych stron. Gra zagadkowa dla młodzieży - ebook

Czy młodzież potrafi dostrzec swoje mocne strony i skutecznie je wykorzystywać? Escape room „W poszukiwaniu naszych mocnych stron” to angażująca gra, w której młodzież odkrywa swoje talenty i rozwija pewność siebie. Aby wydostać się z pokoju pełnego zagadek, uczestnicy muszą rozwiązać 10 łamigłówek związanych z Wielkanocą i samoświadomością. Gra przeznaczona jest dla młodzieży od 10. roku życia, w tym uczniów szkół ponadpodstawowych. Można ją rozgrywać w zespołach, parach lub indywidualnie. Rozgrywka trwa 90–120 minut i nie wymaga skomplikowanych przygotowań – wystarczy wydrukować materiały i rozpocząć zabawę. To idealne narzędzie na zajęcia TUS, lekcje wychowawcze i warsztaty. Wspiera współpracę, budowanie samooceny i odkrywanie własnych mocnych stron.

Kategoria: Pedagogika
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 9788397542907
Rozmiar pliku: 16 MB

BESTSELLERY

Kategorie: