Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe - ebook
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe - ebook
Organizuj niezapomniane, skuteczne wydarzenia wewnątrzfirmowe.
Człowiek ... jak flaming ... należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły "pracować" także dla Twojej firmy!
To pierwszy taki podręcznik na rynku. Dzięki niemu:
- Zbadasz potrzeby eventowe pracowników i organizacji (integracja to tylko jedna z nich!)
- Zaprojektujesz kalendarz wydarzeń w ujęciu rocznym (z uwzględnieniem kultury firmy)
- Zorganizujesz i wypromujesz event, korzystając z nowoczesnych narzędzi (dodatkowo czeka na Ciebie 10 pomysłów na firmowe wydarzenie)
- Przeprowadzisz profesjonalną ewaluację projektów eventowych (zgodnie ze standardami badań społecznych)
- Będziesz czerpać z tych projektów korzyści dla siebie (rozwojowe i wizerunkowe; to ważne, jeśli myślisz o awansie, zmianie pracy lub przebranżowieniu)
To podręcznik, jaki chciałabym otrzymać, gdy 10 lat temu zaczynałam przygodę z eventami. Zawarte w publikacji know-how dedykuję każdemu organizatorowi, niezależnie od tego, czy pracuje w dziale HR, komunikacji, czy na przykład administracji biurowej
od autorki
Kinga Przybysz-Polakowska — doktor nauk społecznych, ekspertka Instytutu Analiz Społecznych Quantum. Certyfikowana tutorka i moderatorka design thinking. Wykładowczyni na Uniwersytecie WSB Merito, a także na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM. Autorka publikacji i książek z zakresu komunikacji medialnej. Przygodę z eventami rozpoczęła w marketingu, dziś wiedzę i doświadczenie w tym zakresie wykorzystuje w obszarze People & Culture (mElements S.A.) Wierzy, że o kulturze miejsca pracy najlepiej świadczy nastrój pracowników w poniedziałek rano.
Książka w mediach:
Eventy firmowe – 5 nietypowych korzyści, które pracują dla organizacji
Spis treści
Wstęp
Rozdział 1. Eventy firmowe - co to jest event i co może dać Twojej organizacji?
- Nie tylko ciasto imieninowe. Definiujemy event
- What's in it for me: eventowe korzyści dla organizacji, kadry managerskiej, pracowników, otoczenia
- Czy potrzebujesz eventów w swojej organizacji? Wypróbuj "gotowościometr"
Rozdział 2. Event a kultura organizacji - witaj w wyższej szkole jazdy
- "Panie Areczku", czyli kilka faktów o kulturze organizacji
- "Pierdolnik na kółkach" i droga dwukierunkowa
- "Krawiec tak kraje" - szyjemy event na miarę kulturowych możliwości
Rozdział 3. Skalpel proszę! Anatomia, typologia i 10 gotowych propozycji eventów
- Z czego składa się event? Anatomia × 3 dla zaawansowanych
- Mikrusy, onlajny, pilotaże - typologia eventów
- Starter pack: 10 evento-gotowców dla Ciebie
Rozdział 4. Trudna sztuka wyboru - zmapuj potrzeby i stwórz firmowy kalendarz eventowy
- Rozważnie i romantycznie, czyli mapujemy potrzeby eventowe organizacji
- Eventownik - kalendarz z inspiracjami na każdy miesiąc
- Krok po kroku. Tworzymy roczny eventowy kalendarz firmy
Rozdział 5. Gdy kości zostały rzucone. Planowanie, realizacja i ewaluacja eventów
- Osiem pól do obsiania, czyli planowanie i organizacja eventu
- Czas start! Realizacja eventu
- Od Wpadki po Świętego Graala - ewaluacja eventów w praktyce
Rozdział 6. Od zaproszenia do podziękowań. Komunikowanie i promowanie eventu
- Za kulisami - trzy poprzeczki procesu komunikowania
- Projektowanie komunikacji i promocja eventu
- Czarna skrzynka - komunikacyjne bolączki event managerów
Rozdział 7. Narzędziownik event managera
- "Tymi ręcami" i aplikacjami - czyli wprowadzenie do narzędziownika
- Sztuczna inteligencja (AI) w pracy event managera
- Narzędzia, które warto mieć pod ręką
Rozdział 8. Kim on(a) jest? Praca i perspektywy zawodowe event managera
- Specyfika pracy i perspektywy zawodowe event managera
- "To coś": charyzma w pracy event managera
- Poza maskami? Autoprezentacja i wizerunek event managera
Zamiast bibliografii - książkowe polecajki
Załącznik - event canvas
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-289-1313-4 |
Rozmiar pliku: | 5,4 MB |