Facebook - konwersja

Excel 2010 PL. Ćwiczenia praktyczne dla bystrzaków - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
12 kwietnia 2013
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
34,90

Excel 2010 PL. Ćwiczenia praktyczne dla bystrzaków - ebook

Poznaj możliwości Excela, zabłyśnij w pracy!

  • Jak stworzyć pierwszy arkusz kalkulacyjny?
  • Jak przygotować elegancki i czytelny wykres?
  • Jak przeprowadzić analizę za pomocą tabel przestawnych?

Microsoft Word, Excel i PowerPoint to znana i najbardziej ceniona trójka pakietu Microsoft Office. Niniejsza książka poświęcona jest Excelowi — aplikacji, która nie boi się mozolnych i skomplikowanych obliczeń na ogromnej ilości danych. Narzędzie to zdobyło uznanie studentów, księgowych, analityków i prezesów. Żaden inny program nie pozwoli Ci w tak krótkim czasie przygotować eleganckiego raportu, bogatego w wykresy i — co najważniejsze — celne wnioski.

Książka z serii Dla bystrzaków gwarantuje, że wiedza w niej zawarta jest przedstawiona w przejrzysty, łatwy do zrozumienia sposób. Wśród zamieszczonych tu informacji znajdziesz zarówno te podstawowe, poświęcone elementarnym zadaniom wykonywanym w czasie pracy z najnowszą wersją Excela, jak i te bardziej zaawansowane, dzięki którym wyciśniesz jeszcze więcej z Twoich arkuszy Dowiesz się, jak używać formuł i funkcji oraz tworzyć analizy na podstawie tabel przestawnych. W trakcie lektury opanujesz także metody opracowywania eleganckich i czytelnych wykresów oraz filtrowania i sortowania danych. Autorzy książki — Colin Banfield oraz John "Mr. Spreadsheet" Walkenbach — zapewnią Ci moc wrażeń oraz wiedzę na najwyższym poziomie. John napisał ponad pięćdziesiąt książek poświęconych Excelowi, a Colin Banfield wykorzystuje ten program do najbardziej wymyślnych zadań nie od dziś!

  • Podstawy pracy z programem Excel 2010
  • Szybka nawigacja po dokumencie z wykorzystaniem myszki i klawiatury
  • Zarządzanie skoroszytami
  • Arkusze robocze
  • Grupowanie arkuszy
  • Wprowadzanie i edycja danych
  • Wycofywanie zmian i pomyłek
  • Formuły i funkcje
  • Wykorzystanie nazw
  • Nazywanie zakresów komórek
  • Sprawdzanie specyficznych błędów arkusza
  • Śledzenie zależności komórek
  • Wartości błędów formuł
  • Formatowanie danych
  • Metody tworzenia wykresów
  • Praca z tabelami
  • Analiza danych za pomocą tabel przestawnych
  • Sortowanie i filtrowanie danych

Excel 2010 — to wcale nie jest trudne!

Spis treści

O autorach (13)

Podziękowania od autorów (15)

Jak używać tej książki (17)

Część 1: Zapoznanie z programem Excel 2010 (19)

  • Podstawy programu Excel 2010 (20)
    • Formuły (20)
    • Aktywna komórka i zakresy (20)
  • Zapoznanie z oknem Excela 2010 (21)
    • Przenoszenie, zmiana rozmiarów i zamykanie okien (22)
    • Wychodzenie z Excela (22)
  • Nawigacja za pomocą myszy i klawiatury (22)
    • Używanie myszy (22)
    • Używanie klawiatury (23)
  • Wprowadzenie do Wstążki (25)
    • Podział Wstążki na części (25)
    • Zmienianie rozmiaru Wstążki (27)
    • Podpowiedzi dotyczące klawiatury (28)
    • Ukrywanie poleceń Wstążki (29)
  • Wprowadzenie do paska narzędzi Szybki dostęp (29)
  • Widok Backstage (30)
  • Podgląd formatowania na żywo (31)
  • Formatowanie z wykorzystaniem motywów (32)
  • Szukanie pomocy (33)

Część 2: Zarządzanie skoroszytami (37)

  • Uaktywnianie skoroszytu (38)
  • Automatyczne porządkowanie okien (38)
  • Zmiana domyślnej lokalizacji pliku (38)
  • Zamykanie skoroszytu (39)
  • Porównywanie dwóch skoroszytów (39)
  • Tworzenie nowego (pustego) skoroszytu (40)
  • Tworzenie wielu okien (widoków) dla skoroszytu (40)
  • Otwieranie nierodzimych plików (41)
  • Otwieranie skoroszytu (41)
    • Otwieranie skoroszytu za pomocą okna dialogowego Otwieranie (42)
    • Otwieranie ostatnio używanych skoroszytów (43)
    • Modyfikowanie ustawień zabezpieczeń w Centrum zaufania (44)
  • Ochrona i usuwanie ochrony ze skoroszytu (44)
    • Zabezpieczenie skoroszytów przed nieautoryzowanymi użytkownikami (45)
    • Zabezpieczanie i usuwanie zabezpieczeń struktury lub okna skoroszytu (45)
  • Odzyskiwanie niezapisanego pliku (46)
  • Przeglądanie właściwości skoroszytu (47)
  • Zapisywanie skoroszytów (47)
    • Zapisywanie skoroszytu (48)
    • Zapisywanie skoroszytu pod inną nazwą (48)
    • Zapisywanie skoroszytu w nierodzimym formacie pliku (49)
  • Współdzielenie skoroszytów (50)
  • Przełączanie pomiędzy otwartymi skoroszytami (50)
  • Praca z szablonami skoroszytów (50)
    • Tworzenie szablonu skoroszytu (51)
    • Tworzenie skoroszytu z szablonu (51)

Część 3: Praca z arkuszami roboczymi (53)

  • Aktywacja arkusza (54)
  • Dodawanie nowego arkusza roboczego (54)
  • Zmienianie nazwy arkusza (54)
  • Kolorowanie karty arkusza (55)
  • Kopiowanie lub przenoszenie arkusza (55)
  • Usuwanie arkusza (56)
  • Blokowanie tytułów wierszy lub kolumn (56)
  • Grupowanie i rozgrupowywanie arkuszy (57)
    • Grupowanie arkuszy (57)
    • Rozgrupowywanie arkuszy (58)
  • Ukrywanie i odkrywanie arkusza roboczego (58)
  • Zabezpieczanie arkusza roboczego (59)
  • Dzielenie okienek (60)
  • Wyłączanie linii siatki (60)
  • Korzystanie z widoku pełnoekranowego (61)
  • Powiększanie arkusza (61)

Część 4: Wprowadzanie i edycja danych arkusza (63)

  • Kopiowanie komórek i zakresów (64)
    • Kopiowanie komórki do innej komórki lub zakresu (65)
    • Kopiowanie zakresu do innego zakresu (65)
    • Kopiowanie danych do innego arkusza lub skoroszytu (66)
    • Kopiowanie wielu komórek lub zakresów do innego zakresu (67)
  • Usuwanie całych wierszy i kolumn (68)
  • Edycja zawartości komórki (68)
  • Wpisywanie danych do zakresu (70)
    • Wprowadzanie danych do konkretnego zakresu (70)
    • Wpisywanie tych samych danych do zakresu komórek (71)
  • Wpisywanie dat i godzin (71)
    • Wprowadzanie konkretnych dat i godzin (71)
    • Wprowadzanie bieżącej daty lub godziny (72)
  • Wprowadzanie formuł (72)
    • Ręczne wprowadzanie formuł (73)
    • Wprowadzanie formuł przez wskazywanie (74)
  • Wprowadzanie tekstu (75)
    • Wpisywanie tekstu do komórek (75)
    • Uzupełnianie wpisów tekstowych za pomocą Autouzupełniania (76)
  • Wprowadzanie wartości (76)
    • Wprowadzanie wartości do komórek (76)
    • Wprowadzanie ułamków (77)
  • Usuwanie danych z komórek i zakresów (77)
  • Wypełnianie serii (78)
    • Wprowadzanie serii przyrostowych wartości lub dat (78)
    • Wprowadzanie serii tekstu (79)
  • Wstawianie lub usuwanie całych wierszy i kolumn (79)
    • Wstawianie całych wierszy i kolumn (79)
    • Usuwanie całych wierszy i kolumn (80)
  • Przenoszenie komórek i zakresów (80)
    • Przenoszenie danych do nowej lokalizacji w tym samym arkuszu (80)
    • Przenoszenie danych do innego arkusza lub skoroszytu (81)
  • Zastępowanie zawartości komórki (82)
  • Szukanie danych do zastąpienia (82)
  • Zaznaczanie komórek i zakresów (83)
    • Zaznaczanie komórki (84)
    • Zaznaczanie zakresu (84)
    • Zaznaczanie nieciągłych zakresów (84)
    • Zaznaczanie całych wierszy i kolumn (85)
    • Zaznaczanie zakresu w wielu arkuszach (trójwymiarowego) (85)
  • Transpozycja zakresu (86)
  • Wycofywanie zmian i pomyłek (86)
  • Walidacja wpisu danych (87)

Część 5: Używanie formuł i funkcji (89)

  • Odwołania bezwzględne, względne i mieszane (90)
  • Podstawy formuł (90)
  • Zmiana momentu obliczania formuł (91)
  • Konwersja formuł na wartości (92)
  • Edycja funkcji w formułach (92)
  • Wprowadzanie funkcji do formuł (93)
    • Ręczne wprowadzanie funkcji (93)
    • Używanie narzędzia Autosumowanie (94)
    • Korzystanie z Biblioteki funkcji (94)
  • Modyfikacja odwołania do zakresu użytego w funkcji (95)
  • Odwołania do komórek i zakresów w innych skoroszytach (96)
    • Odwołania do komórek w innych skoroszytach (96)
    • Zarządzanie łączami (97)
  • Odwołania do komórek i zakresów w innych arkuszach (98)

Część 6: Tworzenie i używanie nazw (101)

  • Zalety nazywania komórek i zakresów (102)
  • Stosowanie nazw do istniejących odwołań do komórek (102)
  • Tworzenie nazw (103)
    • Tworzenie nazwy za pomocą okna dialogowego Nowa nazwa (103)
    • Tworzenie nazwy za pomocą pola nazwy (104)
    • Tworzenie nazw z etykiet wierszy i kolumn (104)
    • Tworzenie nazw poziomu arkusza (105)
    • Tworzenie nazw wieloarkuszowych (106)
  • Usuwanie nazw (106)
  • Edycja nazw (107)
  • Zarządzanie nazwami (107)
  • Nazywanie stałych i formuł (108)
  • Wklejanie nazw do formuły (109)

Część 7: Inspekcja pracy (111)

  • Sprawdzanie specyficznych błędów arkusza (112)
    • Sprawdzanie poprawności w tle (112)
    • Ręczne sprawdzanie poprawności (113)
  • Sprawdzanie pisowni (113)
  • Tworzenie tabeli nazw (114)
  • Wyświetlanie formuł w arkuszu (114)
  • Szacowanie części formuły (114)
  • Znajdowanie konkretnych danych (115)
  • Obsługa odwołań cyklicznych (117)
  • Znajdowanie błędów przez zaznaczanie specjalnych komórek (118)
  • Śledzenie zależności komórek (119)
    • Śledzenie poprzedników i zależności (119)
    • Śledzenie wartości błędów formuł (120)
  • Wartości błędów formuł (121)
  • Korzystanie z komentarzy komórek (121)
    • Dodawanie komentarza komórki (122)
    • Edycja komentarza komórki (122)
    • Wyświetlanie komentarzy komórek (122)
  • Korzystanie z okna czujki (123)
    • Wyświetlanie i dodawanie komórek do okna czujki (123)
    • Usuwanie komórek z okna czujki (124)

Część 8: Formatowanie danych (125)

  • Dodawanie obramowań do komórki lub zakresu (126)
  • Wyrównanie zawartości komórek (126)
  • Zmiana wyglądu zawartości komórki (127)
  • Kopiowanie formatów (128)
  • Formatowanie oparte na zawartości komórki lub zakresu (129)
    • Formatowanie oparte na wartościach poszczególnych komórek (129)
    • Formatowanie oparte na wartościach w zakresie (130)
    • Stosowanie wielu formatów warunkowych do komórki lub zakresu (131)
    • Edycja lub usuwanie formatu warunkowego (133)
  • Formatowanie liczby (133)
    • Używanie wbudowanych formatów liczbowych Excela (133)
    • Tworzenie niestandardowych formatów liczbowych (134)
  • Formatowanie zakresu za pomocą wizualizacji porównawczych (135)
    • Korzystanie z wizualizacji w celu porównania wartości w zakresie (135)
    • Modyfikacja wizualizacji zakresu (136)
  • Ukrywanie zawartości komórki (138)
  • Ukrywanie i odkrywanie kolumn i wierszy (138)
    • Ukrywanie kolumn i wierszy (138)
    • Odkrywanie kolumn i wierszy (139)
  • Modyfikacja rozmiaru komórki (139)
    • Zmiana szerokości kolumny (140)
    • Zmiana wysokości wiersza (140)
  • Korzystanie ze stylów komórek (141)
    • Zastosowanie predefiniowanego stylu komórki (142)
    • Modyfikacja istniejącego stylu (142)
    • Tworzenie własnego stylu komórki (143)
    • Kopiowanie (scalanie) stylów komórek z innego skoroszytu (143)

Część 9: Podgląd i drukowanie (145)

  • Dostosowywanie ustawień strony i drukarki (146)
    • Określanie opcji strony i drukarki (146)
    • Podgląd stron (147)
  • Zmiana trybu wyświetlania arkusza (148)
  • Obsługa podziałów stron (148)
    • Ręczne wprowadzanie podziałów stron (148)
    • Ręczne usuwanie podziałów stron (150)
    • Podgląd i regulacja podziałów stron (150)
  • Wstawianie nagłówka i stopki (151)
    • Wybór predefiniowanego nagłówka lub stopki (151)
    • Tworzenie własnego nagłówka lub stopki (152)
    • Stosowanie wielu nagłówków i stopek w raportach (153)
  • Określanie obszaru wydruku (154)
  • Określanie opcji wydruku arkusza (155)
    • Drukowanie linii siatki oraz nagłówków wierszy i kolumn (155)
    • Drukowanie etykiet danych wiersza lub kolumny na każdej stronie (155)
    • Wybór rozmaitych opcji drukowania arkusza (156)

Część 10: Tworzenie wykresów danych (157)

  • Budowa wykresu (158)
  • Aktywacja wykresu (159)
  • Dodawanie kontekstu do liczb za pomocą wykresów przebiegów w czasie (159)
    • Tworzenie wykresu przebiegu w czasie (160)
    • Grupowanie i rozgrupowywanie wykresów przebiegu w czasie (161)
    • Modyfikacja zakresu danych lub lokalizacji wykresu przebiegu w czasie (161)
    • Umieszczanie dodatkowych elementów na wykresie przebiegu w czasie (162)
    • Formatowanie i zmiana typu wykresu przebiegu w czasie (162)
    • Stosowanie opcji osi wykresu przebiegu w czasie (163)
  • Dodawanie nowej serii danych do wykresu (163)
  • Dodawanie tytułu do wykresu (164)
  • Zmiana typu wykresu dla istniejącego wykresu lub serii danych (165)
  • Tworzenie wykresu (165)
  • Tworzenie i używanie szablonu wykresu (167)
  • Wyświetlanie tabeli danych na wykresie (167)
  • Wyświetlanie etykiet danych na wykresie (167)
  • Formatowanie elementu wykresu (168)
  • Obsługa brakujących danych oraz wykreślanie danych ukrytych (169)
  • Wstawianie i modyfikacja legendy wykresu (169)
    • Dodawanie legendy do wykresu (170)
    • Zmiana nazw (tytułów) na legendzie wykresu (170)
  • Modyfikacja osi wykresu (170)
  • Zmiana rozmiaru, przenoszenie, kopiowanie i usuwanie zagnieżdżonego wykresu (171)
  • Zmiana rozmiarów, przenoszenie i usuwanie elementu wykresu (172)
  • Zaznaczanie elementu wykresu (172)
  • Aktualizowanie zakresu danych źródłowych dla wykresu lub serii danych (173)

Część 11: Praca z tabelami (175)

  • Budowa tabeli (176)
  • Konwersja tabeli na zakres (177)
  • Tworzenie tabeli (177)
  • Formatowanie tabeli (177)
    • Stosowanie nowego stylu do tabeli (178)
    • Formatowanie oparte na zawartości komórki lub kolumny (178)
  • Wstawianie wiersza sumy do tabeli (178)
  • Wstawianie i usuwanie wierszy i kolumn tabeli (179)
    • Dodawanie i usuwanie wierszy z tabeli (179)
    • Dodawanie i usuwanie kolumn tabeli (179)
  • Odwołania do danych tabeli w formułach (180)
    • Odwołania do danych tabeli spoza tabeli (180)
    • Odwołania do danych tabeli za pomocą kolumny obliczeniowej (181)
  • Usuwanie duplikatów wartości z tabeli (182)
  • Zaznaczenie obszarów tabeli (183)

Część 12: Analiza danych za pomocą tabel przestawnych (185)

  • Budowa tabeli przestawnej (186)
  • Dodawanie filtru raportu fragmentatora (187)
    • Tworzenie nowego fragmentatora (187)
    • Kopiowanie, przenoszenie i zmiana rozmiarów fragmentatora (188)
    • Filtrowanie tabeli przestawnej za pomocą fragmentatora (188)
    • Formatowanie fragmentatora (189)
    • Wiązanie fragmentatora z innymi tabelami przestawnymi (190)
  • Zmiana podsumowania danych tabeli przestawnej (191)
  • Kopiowanie tabeli przestawnej (191)
  • Tworzenie i używanie wykresu przestawnego (192)
    • Tworzenie wykresu przestawnego (193)
    • Używanie wykresu przestawnego (193)
  • Tworzenie raportu tabeli przestawnej (194)
  • Formatowanie raportu tabeli przestawnej (195)
    • Stosowanie nowego stylu do tabeli przestawnej (195)
    • Formatowanie oparte na wartościach danych (195)
    • Zmiana formatu liczbowego pola tabeli przestawnej (196)
  • Grupowanie elementów tabeli przestawnej (197)
    • Tworzenie grupy daty (197)
    • Tworzenie grupy liczb (198)
    • Tworzenie grupy tekstów (198)
  • Modyfikacja raportu tabeli przestawnej (199)
    • Modyfikacja układu raportu (199)
    • Modyfikacja struktury raportu (200)
    • Wyświetlanie i ukrywanie sum częściowych i całkowitych (200)
    • Rozwijanie i zwijanie poziomów elementów pól (201)
  • Odświeżanie raportu tabeli przestawnej (201)
  • Zmiana nazwy tabeli przestawnej (201)
  • Stosowanie niestandardowych obliczeń (202)

Część 13: Sortowanie i filtrowanie danych (205)

  • Tworzenie niestandardowej listy sortowania (206)
  • Filtrowanie raportu tabeli przestawnej (207)
    • Filtrowanie tabeli przestawnej na podstawie poszczególnych elementów pól (207)
    • Filtrowanie tabeli przestawnej na podstawie wyszukiwania tekstu pola (208)
    • Filtrowanie tabeli przestawnej na podstawie typu danych pola (208)
    • Czyszczenie filtrów tabeli przestawnej (209)
  • Filtrowanie danych w tabeli (209)
    • Filtrowanie tabeli na podstawie wpisów poszczególnych kolumn (209)
    • Filtrowanie tabeli na podstawie wyszukiwania tekstu kolumny (210)
    • Filtrowanie tabeli na podstawie typu danych kolumny (212)
    • Filtrowanie tabeli na podstawie koloru komórki (212)
    • Czyszczenie filtrów tabeli (213)
  • Sortowanie danych w tabeli przestawnej (213)
    • Sortowanie pola wiersza lub kolumny przy użyciu standardowych opcji (213)
    • Sortowanie pola wartości (214)
    • Ręczne sortowanie pola wiersza lub kolumny (214)
    • Sortowanie pola wiersza lub kolumny przy użyciu niestandardowej kolejności sortowania (214)
  • Sortowanie danych w tabeli (215)
    • Sortowanie jednej kolumny na podstawie jej wartości (216)
    • Sortowanie wielu kolumn na podstawie ich wartości (216)
    • Sortowanie na podstawie niestandardowej kolejności sortowania (217)
    • Sortowanie na podstawie koloru lub ikon formatowania warunkowego (218)

Skorowidz (219)

Kategoria: Branża IT
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-7674-3
Rozmiar pliku: 8,4 MB

BESTSELLERY

Kategorie: