Facebook - konwersja
  • promocja

Facebook Graph API. Tworzenie rozbudowanych rozwiązań we Flashu - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
16 grudnia 2011
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Facebook Graph API. Tworzenie rozbudowanych rozwiązań we Flashu - ebook

Graph API - Lubię to!

  • Jak wykorzystać potencjał 500 milionów użytkowników?
  • Jak zarejestrować własną aplikację na Facebooku?
  • Jakie możliwości kryje ActionScript 3SDK for Facebook Platform?

Ponad 500 milionów użytkowników, spędzających 700 000 000 000 minut miesięcznie na jednej witrynie. O czym mowa? O serwisie Facebook! Jego potencjał doceniła niejedna firma. Zastanawiasz się, jak dołączyć do tego grona? Jak zdobyć popularność, fanów i być może zarobić? Uwierz, że to nic trudnego! Facebook udostępnia bogate API, dzięki któremu bez problemu zintegrujesz się z witryną facebook.com.

W tej książce wiedza jest na wyciągnięcie ręki. W trakcie lektury nauczysz się korzystać z dostarczonych funkcji przy użyciu ActionScript 3 SDK for Facebook Platform. Dowiesz się, jak zarejestrować swoją aplikację, uwierzytelniać użytkowników oraz żądać uprawnień rozszerzonych. Ponadto zobaczysz, jak korzystać z wyszukiwarki, wykrywać błędy oraz publikować wiadomości na tym portalu społecznościowym. Książka ta jest idealną pozycją dla każdego fana Facebooka posiadającego zacięcie programistyczne. Sprawdzi się także doskonale w rękach profesjonalistów chcących stworzyć nowe narzędzia lub gry dla portalu Facebook. Polub to!

  • Zalety i wady Facebooka
  • Wybór hostingu WWW
  • Dostęp do Graph API poprzez przeglądarkę
  • Pobieranie informacji ze strony za pomocą ActionScript 3
  • Rejestracja aplikacji na Facebooku
  • Uwierzytelnianie za pomocą ActionScript 3
  • Uzyskiwanie rozszerzonych uprawnień
  • Pobieranie i stronicowanie wyników
  • Wykorzystanie wyszukiwarki
  • Pisanie w feedzie użytkownika
  • Publikowanie sformatowanych postów
  • Dodawanie i usuwanie oznaczenia "Lubię to!"
  • Obsługa notatek i wydarzeń
  • Tworzenie stron, grup, aplikacji i wideo
  • Język FQL

Dotrzyj do milionów użytkowników serwisu Facebook!

Spis treści

O autorze (9)

O recenzencie (11)

Wstęp (13)

Rozdział 1. Wprowadzenie (17)

  • Dlaczego Facebook jest taki dobry? (17)
    • Facebook jest popularny (18)
      • Liczby (19)
    • Facebook jest wszędzie (19)
    • Programowanie dla Facebooka jest ciekawe (21)
  • Hosting WWW (21)
    • Co to jest host WWW? (21)
    • Dlaczego potrzebny jest host WWW? (22)
    • Jak wybrać host? (22)
    • Przydatne oprogramowanie (23)
    • A co z nazwami domen? (23)
  • Jaka znajomość AS3 jest wymagana? (24)
  • Kod źródłowy (25)
    • Napędzany przez... (27)
    • Wykrywanie błędów (27)
      • Uważaj na przechowywanie w pamięci podręcznej (28)
  • Uwaga końcowa (30)

Rozdział 2. Witaj w Graphie (31)

  • Dostęp do Graph API poprzez przeglądarkę (31)
  • Czas zacząć działać - ładowanie strony (32)
  • Korzystanie z Graph API za pomocą AS3 (34)
  • Czas zacząć działać - pobieranie informacji ze strony za pomocą AS3 (35)
  • Czas zacząć działać - deserializowanie obiektu JSON (38)
  • Czas zacząć działać - wizualizowanie informacji (40)
  • Połączenia (42)
  • Czas zacząć działać - wyszukiwanie połączeń w przeglądarce (42)
    • Renderowanie list (46)
  • Czas zacząć działać - renderowanie list postów (46)
    • Renderowanie połączeń (50)
  • Czas zacząć działać - wyświetlanie połączeń obiektu Graph (51)
      • Obiekty żądające (53)
  • Czas zacząć działać - tworzenie obiektu żądającego HTTP (53)
  • Połączenia połączeń (59)
  • Czas zacząć działać - ładowanie zdjęć z albumu (60)
  • Wszystko razem (65)
  • Czas zacząć działać - przemieszczanie się w Graph (65)
  • Podsumowanie (67)

Rozdział 3. Wpuść mnie! (69)

  • Co można zobaczyć? (69)
  • Czas zacząć działać - rozglądanie się po kontach innych ludzi (70)
  • Co to ma wspólnego z Graph API? (73)
    • Tokeny dostępu są dowodem autoryzacji (74)
    • Autoryzacja użytkownika i aplikacji (74)
  • Czas zacząć działać - rejestracja aplikacji na Facebooku (75)
    • ID aplikacji + zalogowany użytkownik = token dostępu (78)
  • Czas zacząć działać - żądanie tokenu dostępu przy użyciu przeglądarki (78)
      • Rejestrowanie URI przekierowania dla naszej aplikacji (78)
      • Używanie tokenu dostępu (81)
      • Ja, ja, ja (83)
      • Zachowanie tajemnicy (83)
      • Co dał nam Facebook? (84)
  • Uwierzytelnianie za pomocą AS3 (85)
  • Czas zacząć działać - używanie tokenu dostępu w aplikacji Visualizer (85)
      • To oszustwo! (90)
  • Czas zacząć działać - uwierzytelnianie w aplikacji (90)
    • Inne podejście (92)
  • Czas zacząć działać - uwierzytelnianie za pomocą JavaScriptu (92)
      • Tworzenie strony zwrotnej (94)
      • Odbieranie tokenu dostępu (96)
      • Co z użytkownikami, którzy nie używali wcześniej tej aplikacji? (99)
  • Uprawnienia rozszerzone (101)
  • Czas zacząć działać - uzyskiwanie uprawnień rozszerzonych (101)
  • Czas zacząć działać - żądanie uprawnień rozszerzonych (102)
      • Chcę wszystkiego i chcę tego teraz (105)
  • Korzystanie z Adobe ActionScript 3 SDK for Facebook Platform (106)
  • Czas zacząć działać - implementacja SDK (106)
  • Podsumowanie (114)

Rozdział 4. Dalej w Graph (117)

  • Pobieranie większej liczby wyników ze stronicowaniem (117)
  • Czas zacząć działać - wyświetlanie liczby obiektów na liście (118)
  • Czas zacząć działać - żądanie większej liczby obiektów (121)
  • Czas zacząć działać - żądanie jeszcze większej liczby obiektów (123)
      • Stronicowanie (124)
  • Czas zacząć działać - uzyskiwanie danych podzielonych na strony (125)
  • Czas zacząć działać - dodawanie parametrów limit i offset do instancji GraphRequest (127)
  • Czas zacząć działać - żądanie danych na podstawie daty (129)
  • Czas zacząć działać - dodawanie parametrów since i until do instancji GraphRequest (131)
  • Czas zacząć działać - filtrowanie według daty za pomocą UI (133)
      • Partycjonowanie z okazji Twoich urodzin (136)
  • Czas zacząć działać - używanie parametru ids w Graph URL (139)
  • Podsumowanie (141)

Rozdział 5. Wyszukaj mnie (143)

  • Używanie funkcji Search (szukaj) na stronie głównej (143)
  • Czas zacząć działać - badanie wyników szybkiego wyszukiwania (144)
  • Czas zacząć działać - korzystanie z pełnego wyszukiwania (146)
  • Wyszukiwanie za pomocą Graph API (149)
  • Czas zacząć działać - wyszukiwanie bez autoryzacji (149)
  • Czas zacząć działać - wyszukiwanie po dokonaniu autoryzacji (153)
    • Różnice (156)
    • Ograniczenia (156)
  • Czas zacząć działać - implementowanie okna Search (szukaj) w projekcie Visualizer (158)
  • Czas zacząć działać - wyszukiwanie za pomocą SDK (162)
  • Czas zacząć działać - wyszukiwanie w Twoich aktualnościach (165)
  • Czas zacząć działać - wyszukiwanie wśród postów na tablicy znajomego (167)
  • Czas zacząć działać - przeszukiwanie aktualności za pomocą aplikacji Visualizer (169)
  • Podsumowanie (174)

Rozdział 6. Dodawanie do Graphu (177)

  • Witaj, Facebooku! (177)
  • Czas zacząć działać - publikowanie na tablicy użytkownika (178)
    • Metody żądań (181)
      • Co to jest metoda żądania? (181)
  • Czas zacząć działać - używanie metody POST (182)
  • Czas zacząć działać - wykrywanie błędów (184)
  • Czas zacząć działać - przyznawanie potrzebnych uprawnień (186)
  • Czas zacząć działać - publikowanie posta za pomocą SDK (188)
  • Dalsza praca z postami na tablicy (190)
  • Czas zacząć działać - publikowanie postów sformatowanych (191)
  • Pisanie na innych tablicach (196)
  • Czas zacząć działać - pisanie za pomocą aplikacji Visualizer na innej tablicy (197)
    • Parametry actions, privacy i source (198)
      • Parametr actions (198)
  • Czas zacząć działać - dodawanie operacji za pomocą parametru actions (199)
      • Parametr privacy (200)
  • Czas zacząć działać - modyfikowanie ustawień prywatności posta (201)
      • Parametr source (203)
  • Usuwanie obiektów Graph (203)
  • Czas zacząć działać - usuwanie posta (204)
  • Czas zacząć działać - usuwanie postów za pomocą aplikacji Visualizer (204)
  • Publikowanie innych obiektów Graph (210)
      • Komentarze (210)
      • Oznaczenie "Lubię to!" (211)
    • Usuwanie oznaczeń "Lubię to!" (212)
    • Notatki (212)
      • Wydarzenia (213)
      • RSVP wydarzeń (214)
      • Albumy (215)
      • Zdjęcia (216)
      • Zameldowania (217)
  • A co z...? (218)
    • Wysyłanie wiadomości do skrzynki (218)
    • Tworzenie stron, grup, aplikacji i wideo (218)
    • Modyfikowanie informacji biograficznych (219)
    • Tworzenie znajomych (219)
    • Zapraszanie znajomych na wydarzenia (219)
  • Podsumowanie (219)

Rozdział 7. FQL ma znaczenie! (223)

  • Co to jest FQL? (224)
  • Interfejs FQL (224)
    • Modele danych (225)
    • Reprezentacje danych (226)
  • Pobieranie informacji (226)
  • Czas zacząć działać - pobieranie informacji z tabeli page (227)
  • Co z połączeniami? (230)
    • Zdjęcia, albumy i ich właściciele (232)
    • Klucze podstawowe (234)
    • Kurze łapki (235)
    • Tabele łącza (236)
  • Czas zacząć działać - pobieranie listy nazw znajomych użytkownika za pomocą AS3 (238)
  • Czas zacząć działać - łatwiejszy sposób (239)
  • Czas zacząć działać - ograniczanie liczby wywołań API do jednego (239)
  • Graph jako warstwa (240)
  • Uprawnienia (241)
    • Sprawdzanie istniejących uprawnień (241)
      • Uzyskiwanie dalszych informacji (242)
  • Ograniczenia (243)
    • Wyszukiwania muszą wykorzystywać pole indeksowane (243)
      • Czy to ma znaczenie praktyczne? (244)
  • Zaawansowany FQL (244)
    • Operatory (245)
      • Operatory porównania (245)
      • Operatory logiczne (245)
    • Sortowanie (246)
    • Stronicowanie (246)
    • Dodatkowe funkcje (247)
    • Wywoływanie kilku zapytań jednocześnie (248)
  • Podsumowanie (248)

Rozdział 8. Zakończenie (251)

  • Umieszczanie aplikacji online (251)
    • Na Facebooku (252)
      • IFrame (252)
  • Czas zacząć działać - przygotowanie IFrame aplikacji (253)
      • Zakładki na stronie (256)
  • Czas zacząć działać - dodawanie aplikacji do zakładki strony (256)
    • Poza Facebookiem (258)
      • Własna witryna (259)
      • Portale gier Flash (260)
      • Jako aplikacja desktopowa AIR (261)
  • Czas zacząć działać - autoryzacja za pomocą AIR i HTTP (261)
  • Czas zacząć działać - autoryzacja za pomocą AIR i SDK (263)
      • Jako aplikacja AIR dla systemu Android (265)
  • Czas zacząć działać - autoryzacja w systemie Android (265)
      • Konfigurowanie ustawień aplikacji na Facebooku (267)
  • Udostępnianie aplikacji (268)
    • Edytowanie strony profilu aplikacji (269)
    • Katalog aplikacji Facebooka (272)
  • Uwaga na przestrzeganie zasad! (273)
  • Co dalej? (274)
    • Oficjalny AS3 Facebook SDK (274)
    • Inne API dla Facebooka (274)
    • JavaScript SDK (274)
      • Insights API (275)
      • Facebook Chat API (275)
      • Internationalization API (275)
    • Usługa Adobe Social (275)
    • Technologie powiązane (276)
      • PHP (276)
      • Protokół Open Graph (276)
      • Aktualizacje w czasie rzeczywistym (276)
    • Zupełnie nowe i dostępne wkrótce (277)
      • Facebook Credits (277)
      • Użytkownicy testowi (277)
      • Nowe wiadomości (277)
    • Zasoby dla programistów Facebooka (277)
      • Oficjalne zasoby Facebooka (277)
      • Inne dobre witryny (278)
      • Ja, ja, ja! (279)
  • Nadążyć za Zuckerbergami (279)
    • Radzenie sobie ze zmianami (280)
  • Podsumowanie (280)

Dodatek A Odpowiedzi na pytania do quizów (281)

  • Rozdział 2. (281)
  • Rozdział 3. (281)
  • Rozdział 4. (282)
  • Rozdział 5. (282)
  • Rozdział 6. (282)
  • Rozdział 7. (282)

Skorowidz (283)

Kategoria: Branża IT
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-3958-8
Rozmiar pliku: 5,5 MB

BESTSELLERY

Kategorie: