- W empik go
Fallout 4 - opis przejścia - ebook
Fallout 4 - opis przejścia - ebook
Niniejszy nieoficjalny poradnik do gry Fallout 4 jest bardzo rozbudowanym opisem jej przejścia. Skorzystanie z tego poradnika może znacząco ułatwić odnalezienie i zaliczenie dostępnych głównych i pobocznych questów. Jest on też pomocny przy wyjaśnianiu podejmowanych w trakcie gry ważnych wyborów oraz ich krótko i długofalowych konsekwencji. Cały poradnik podzielony został na kilka bardzo obszernych części. Pierwsza część to omówienie wszystkich początkowych zadań głównego wątku fabularnego gry, które zalicza się w dość liniowej kolejności. Kolejne strony poradnika informują o czterech głównych frakcjach znajdujących się w świecie gry, a konkretnie o tym jak można je odnaleźć i jakie zestawy zadań są dla nich przewidziane. Dalsza część opisu głównej fabuły gry uwzględnia różnice wynikające z przynależności do konkretnej frakcji. Temat głównego wątku fabularnego zamyka rozdział opisujący wszystkie dostępne zakończenia gry. Ostatnią dużą częścią niniejszego poradnika są rozdziały skupiające się na opcjonalnych zadaniach. Jako że większość z nich rozpoczyna się w konkretnych miejscach w świecie gry zostały one w poradniku podzielone według lokacji. Opis przejścia każdego zadania z tego poradnika informuje o tym jak można je odblokować, co należy wykonać podczas jego przechodzenia, z jakimi wyborami można się spotkać, jak można się unikalnie zachować (np. skorzystanie z wysokiej charyzmy) i jakie nagrody przewidziane są za jego ukończenie. Fallout 4 to postapokaliptyczny RPG, w którym przemierzamy pustkowia w pobliżu miasta Boston. Na wykonanie czeka mnóstwo podstawowych oraz opcjonalnych zleceń i dzięki pomocy ze strony tego poradnika zniknie ryzyko, że pominie się jakąś ważną misję czy nie ukończy jakiegoś questu z uwagi na nieprzewidziane komplikacje.
Oznaczenia kolorystyczne w poradniku
- Brązowy kolor użyty został do oznaczania postaci niezależnych, z którymi można porozmawiać. Wyróżniono nim też unikalnych przeciwników powiązanych z zaliczanymi questami.
- Niebieski kolor użyty został do wyróżniania nazw lokacji odwiedzanych w grze. Nazwy w poradniku są identyczne do nazw z mapy świata w grze.
- Zielony kolor użyty został do informowania o ważnych przedmiotach, które można odnaleźć w świecie gry, otrzymać od innych postaci czy kupić od handlarzy.
- Pomarańczowy kolor użyty został do wyróżniania sytuacji, w których dysponowanie rozwiniętymi statystykami czy jakimś określonym profitem (perkiem) może pozwolić na wykonanie zaawansowanej czynności (otwarcie zamka, użycie perswazji na NPC'u itp.).
Dodatkowo w poradniku pogrubioną czcionką oznaczone zostały tytuły zadań.
W opisie przejścia do gry Fallout 4 znajdziesz opis wszystkich dostępnych w grze zadań. Dowiesz się jak wykonać misję wątku głównego, zlecenia frakcji oraz pozostałe zadania poboczne. Każdy quest został dokładnie opisany i zilustrowany.
Fallout 4 - opis przejścia zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
- Zadania frakcji Trasy
- Mniejsze zadania
- Bazar Diamond City
- Zadania główne
- Zadania frakcji Bractwa Stali
- Mniejsze zadania
- Zadania główne
- Zadania poboczne
- Zadania frakcji Minutemanów
- Prolog (Główny wątek fabularny)
Spis treści
-Fallout 4 - opis przejścia
-Lista zadań
-Mapy
-Mapa świata
-Sanktuarium M1
-Malden M2
-Salem M3
-Fort Hagen M4
-Cambridge M5
-Centrum Bostonu M6
-Zamek M7
-Morze Blasku M8
-Południowy Boston M9
-Główny wątek fabularny
-Prolog
-Powrót z przeszłości
-Gdy wzywa wolność
-Klejnot Wspólnoty
-Detektyw o stalowym sercu
-W pogoni za tropem
-Dawni znajomi
-Niebezpieczne umysły
-Morze Blasku
-Myśliwy czy ofiara?
-Poziom molekularny - początek zadania
-Poziom molekularny - wybór frakcji do pomocy przy budowie przechwytywacza sygnału
-Poziom molekularny - skonstruowanie przechwytywacza sygnału (teleportera)
-Człowiek i instytucja
-Frakcje
-Ogólne informacje
-Minutemani (Minutemen)
-Bractwo Stali (Brotherhood of Steel)
-Trasa (Railroad)
-Instytut (Institute)
-Zadania frakcji Minutemanów
-Zadania główne
-Sanktuarium
-Sprzątanie zamku
-Stare działa
-Krecia robota
-Formowanie szeregów
-Broń Zamku
-Nuklearna alternatywa (zakończenie dla frakcji Minutemanów)
-Mniejsze zadania
-Pierwszy krok
-Problemy z bandytami
-Odbudowa
-Mama Murphy
-Problem z ghulami
-Oczyszczanie drogi
-Zielonoskórzy
-Połączone siły
-Inne zadania Minutemanów
-Zadania frakcji Bractwa Stali
-Zadania główne
-Wsparcie ogniowe
-Do broni!
-Semper Invicta
-Stalowy Cień
-Okres Służby
-Bez Litości
-Sieć informacji
-Powrót do służby
-Ślepa zdrada
-Zmysł taktyczny
-Łupy wojenne
-Ad Victoriam
-Nuklearna alternatywa (zakończenie dla frakcji Bractwa Stali)
-Nowy świt
-Pobudka
-Mniejsze zadania
-Zaginiony Patrol
-Wewnętrzny wróg
-Powinność czy hańba
-Niedokończona sprawa
-Kwatermistrzostwo
-Za czystość Wspólnoty
-Pozyskiwanie wiedzy
-Wyżywienie wojska
-Wzór do naśladowania
-Zdobądź dokumentację techniczną dla prefekta Quinlana
-Znajdź próbki krwi w dobrym stanie dla skryby Neriah
-Zdobądź chłodziwo do reaktora dla prefekt Ingram
-Zadania frakcji Trasy
-Zadania główne
-Droga ku wolności
-Nauka rzemiosła
-Boston po zmroku
-Skryci, tajni i podziemni
-Operacja Ticonderoga
-Na skraju wojny
-Operacja Czerwony Blask
-Nuklearna alternatywa (zakończenie dla frakcji Trasy)
-Mniejsze zadania
-Kryjówka Mercer
-Concierge
-Bingo
-Dziura w pamięci
-Wiatrowskaz
-Kryjówka Randolph
-Lista kostuchy
-Lista kostuchy 2
-Usunięcie zmiennej
-Zagubiona dusza
-Materace
-Spalona przykrywka
-Zadania frakcji Instytutu
-Główne zadania
-Nadzór syntków
-Bitwa o Bunker Hill
-Nowe oblicze ludzkości
-Mass Fusion
-Przygwożdżenie
-Mocy, przybywaj
-Stacja końcowa
-Ostatni lot Bractwa
-Nuklearna rodzina (zakończenie dla frakcji Instytutu)
-Mniejsze zadania
-Plony wyższego sortu
-Przeciekom stop
-Podzielony dom
-Odzyskiwanie
-Przywłaszczenie
-Dezynsekcja
-Hipoteza
-Skłonności polityczne
-Wygnany z Instytutu
-Zadania towarzyszy
-Historia stulecia
-Najwyższy czas - Nick Valentine
-Złocony Pasikonik - Nick Valentine
-Jak kamień w wodę - Nick Valentine
-Rozwój zachowania - Curie
-Początek długiej drogi - MacCready
-Łagodna interwencja - Cait
-Zadania poboczne
-Krypta 81
-Krypta 81
-Opowiadania
-Kici, kici
-Dziura w ścianie
-Zależność
-Bazar Diamond City
-Więc chodź, pomaluj mi miasto
-Zagrywka na lewe pole
-Smutki Diamond City
-W wilczej skórze
-Nie łam się, stary
-Mniejsze zadania w Diamond City
-Dom Cabotów
-Przesyłka specjalna
-Emogene bierze sobie kochanka
-Tajemnica domu Cabotów
-Dobre Sąsiedztwo
-Zakamarek pamięci
-Srebrny Fantom
-Wiedza publiczna
-Podkop stulecia
-Nawarzone piwo
-Przynieś Fredowi halucynogeny
-Sprzątanie magazynów
-Bunker Hill
-Odnajdź ślad Brenta Savoldi
-Oczyść Ośrodek Szkoleniowy Gwardii Narodowej z ghuli
-Zabij Zellera i uwolnij ocalałych ludzi
-Pozostałe zadania
-Niespokojne wody (Graygarden)
-Cambridge Polymer Labs (Cambridge Polymer Labs)
-Prezent Pickmana (Galeria Pickmana)
-Owacje na stojąco (Trinity Tower)
-Wyciąganie wtyczki (Kamieniołom Thicketów)
-Zamówienie (Restauracja Drumlin)
-Pięknym za nadobne (Farma Abernathych)
-Prosto z płomieni (Farma Finchów)
-Tajemnicze mięso (Fabryka Konserw Longneck Lukowski's)
-Zamelduj się u dyrektora w Galerii General Atomics (Galeria General Atomics)
-Błądzić jest rzeczą ludzką (Przymierze)
-Krypta 75 (Gimnazjum w Malden)
-Diabłu, co diabelskie (Muzeum Czarnej Magii)
-Odszukaj części do naprawy zabawek dla Arlena Glassa (Kierat)
-Somerville Place: Problemy z bandytami (Somerville Place)
-Dzieciak na zimno (University Point)
-Aktywuj działka w mieście Salem (Dom rodziny Rooków)
-Napraw pompę wody (Garaż Atomowych Kotów)
-Ostatni Rejs USS Constitution (USS Constitution)
-Strzeż się potwora (Szmaragdowa Speluna)
-Filar Wspólnoty (Amfiteatr Charles View)
-Strefa Walk Combat Zone (Strefa Walk)
-Zapewnianie jakości (Fabryka General Atomic)
-Skarb Jamaican Plain (Jamaican Plain)
-Lekarstwo dla Virgila (Skalna jaskinia)
-Losowe zdarzenia
Kategoria: | RPG |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8060-307-3 |
Rozmiar pliku: | 59 MB |