Facebook - konwersja
  • promocja

Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
27 stycznia 2012
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja - ebook

Zaplanuj i wprowadź w życie świetny projekt internetowy!

  • Cele, strategia, technologia - precyzyjnie określ potrzeby i przewiduj skutki swoich działań
  • Internauci, klienci, sponsorzy - uwzględnij ich oczekiwania, możliwości i zachowania
  • Dokumentacja projektu, kwestie prawne - nie zaniedbuj formalności: i tak Cię dopadną!

Przygotowanie i wdrożenie profesjonalnego projektu internetowego nie polega wyłącznie na założeniu atrakcyjnej wizualnie strony WWW i biernym oczekiwaniu na spodziewane zyski. Za taką stroną, pełniącą rolę wizytówki firmy, musi przecież stać cała strategia, związana z kształtowaniem wizerunku, interakcją z użytkownikami, budowaniem społeczności internetowej. Tylko w taki sposób nowoczesne przedsiębiorstwo jest w stanie dotrzymać kroku swoim konkurentom, dowiedzieć się, jakie elementy jego działalności są najbardziej dochodowe, oraz zrozumieć, co należy zmienić, by usatysfakcjonować klientów. Krótko mówiąc, każdy firmowy projekt internetowy wymaga sensownego planowania i aktywnego zarządzania na co dzień.

W książce "Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja" znajdziesz wszystko to, czego zabrakło w innych publikacjach dotyczących projektowania serwisów internetowych. Ideą jej autora było pokazanie całego procesu powstawania witryny: od wyznaczenia strategii, przez określenie profilu użytkowników, wybór najlepszej technologii, właściwe dokumentowanie działań, aż po aspekty prawne. Paweł Frankowski nie ograniczał się przy tym do omówienia określonego rodzaju strony, dlatego też poradnik ten możesz wykorzystać przy tworzeniu wszelkich projektów: blogów i stron firmowych, serwisów społecznościowych, forów i sklepów internetowych, stron produktów i innych. Przeczytaj, przemyśl i... do dzieła!

  • Cele przyświecające projektom internetowym
  • Różne rodzaje stron internetowych
  • Budowanie strategii i jej założenia
  • Grupy docelowe i sposoby ich określania
  • Współpraca z agencją interaktywną
  • Sponsoring i środki unijne
  • Wybór technologii dostosowanej do potrzeb
  • Dokumentacja projektu i zapytania ofertowe
  • Prototypy oraz specyfikacja strony internetowej
  • Logotyp i slogan a znaki towarowe
  • Ochrona konkurencji i prawo autorskie
  • Regulamin strony internetowej i umowy związane z Internetem
  • Polityka prywatności i ochrona danych osobowych
  • Wstęp do zarządzania wykonaniem projektu

Profesjonalne podejście do projektu internetowego to podstawa sukcesu w sieci!

Spis treści

Wprowadzenie (7)

Rozdział 1. Cele i strategia (11)

  • Wprowadzenie (11)
  • Cele przyświecające projektom internetowym (12)
    • Pani Zosiu, musimy mieć stronę... (13)
    • Rodzaj strony a jej cel (13)
    • Liczy się powodzenie, ale co to takiego? (19)
  • Strategia i jej założenia (19)
    • Dopasuj strategię do rynku (23)
    • A gdyby się nie udało? (25)

Rozdział 2. Ludzie, czyli internauci, klienci i sponsorzy (29)

  • Wprowadzenie (29)
  • Jaki jest Polak, każdy widzi? (30)
  • Grupa docelowa (31)
    • Kobiety (37)
    • Nastolatki (40)
    • Magia, horoskopy i ich czytelnicy (42)
    • Pracownicy (42)
    • Zabawki, rodzice, duże dzieci i ich dzieci (43)
    • Godziny pracy, weekendy a internauci (44)
    • Określanie grupy docelowej (45)
    • Człowiek jako istota społeczna (47)
    • User Experience produktu i usługi (49)
    • User-Centered Design (UCD) (52)
  • Agencja interaktywna jako partner przy realizacji zaawansowanych projektów (54)
  • Masz klienta na stronę WWW - masz problem (57)
  • Sponsor czy Unia, czyli skąd brać środki? (59)

Rozdział 3. Technologia (63)

  • Wprowadzenie (63)
  • Web 1.0 (64)
  • Systemy zarządzania treścią (CMS) (64)
    • Wprowadzenie (64)
    • Kiedy warto przesiąść się na CMS-a (65)
    • Budowa CMS (68)
    • Zalety CMS-ów (71)
    • Tysiące CMS na świecie, co wybrać? (74)
    • CMS-owy detektyw (78)
    • Typy systemów CMS (78)
    • Popularne CMS (80)
  • LMS i LCMS (83)
  • Web 2.0 - serwis społecznościowy, wideo i systemy Wiki (87)
    • Serwis społecznościowy (social networking) (90)
    • Serwisy wideo i VOD (92)
    • Wiki (93)
  • Sklepy internetowe (95)
    • Jak zostać e-sprzedawcą? (96)
    • Jakie funkcje powinien posiadać dobry sklep internetowy? (96)
    • Gotowe rozwiązania do zastosowania w e-commerce (99)
    • Sklepy, porównywarki cen a wyszukiwarki (102)
    • Proces podejmowania decyzji o zakupie (103)
  • Enterprise 2.0 (104)
  • Web 3.0 (107)

Rozdział 4. Dokumentacja projektu, zapytania, prototypy oraz specyfikacja strony internetowej (113)

  • Wprowadzenie (113)
  • Karta projektu (114)
  • Manifest - cele i założenia projektu (115)
  • Harmonogram prac (116)
  • Zapytania ofertowe (117)
    • Typowe błędy (118)
    • O wykonaniu strony internetowej (120)
  • Specyfikacja strony internetowej (121)
    • Definicja specyfikacji strony internetowej (SSI) (121)
    • Dlaczego specyfikacja jest potrzebna? (121)
    • Dlaczego aż dwie specyfikacje? (122)
    • Jak wygląda, a jak powinna wyglądać specyfikacja? (122)
  • Raporty (133)
    • Kłamać czy nie kłamać - czyli dylematy project managera (135)
    • Minimalna zawartość (136)
    • Rodzaje raportów (136)
  • Prototypowanie, czyli makiety (137)
  • Zakończenie (141)

Rozdział 5. Zagadnienia prawne (143)

  • Wprowadzenie (143)
    • Domeny i nazwy domenowe (145)
    • Logotyp i slogan a znaki towarowe (152)
    • Ochrona konkurencji (155)
    • Podstawa prawna działania stron urzędowych (156)
    • Prawo autorskie (159)
    • Fotografia na stronie WWW (180)
    • Dane kontaktowe na stronie (185)
    • Regulamin strony internetowej (186)
    • Ochrona danych osobowych (196)
    • Polityka prywatności (201)
    • Czy moja strona internetowa jest dziennikiem, czy magazynem? (202)
    • Odpowiedzialność prawna (208)
  • Umowy związane z internetem (212)
    • Umowa dotycząca wykonania strony internetowej (214)
    • Umowa cesji domeny (220)
    • Umowa NDA - umowa o zachowaniu poufności (225)
    • Umowa autorska (230)
  • Zastrzeżenie prawne (232)

Rozdział 6. Wstęp do zarządzania wykonaniem projektu (233)

  • Projekt internetowy - wprowadzenie (233)
    • Zarządzanie projektem internetowym - porady (235)
    • Aplikacje webowe wspierające zarządzanie projektami i pracę grupową (241)
  • Wnioski (249)

Dodatek A: Terminologia (251)

Skorowidz (265)

Kategoria: Branża IT
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-4519-0
Rozmiar pliku: 8,7 MB

BESTSELLERY

Kategorie: