Facebook - konwersja

Flash CS3 PL. Multimedialny trener - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
1 sierpnia 2012
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
99,00

Flash CS3 PL. Multimedialny trener - ebook

Trening czyni mistrza -- poznaj możliwości programu Flash CS3 z pomocą swojego osobistego instruktora

  • Jak tworzyć i przekształcać grafikę, aby wykorzystać ją do animacji?
  • Jak rozmieścić animacje na wielu warstwach?
  • Jak dodawać dźwięk do filmu?

Flash CS3 Professional jest najbardziej zaawansowanym środowiskiem do tworzenia rozbudowanych i interaktywnych filmów na potrzeby stron WWW. Jeśli kiedykolwiek pomyślałeś o stworzeniu choćby najprostszej animacji, teraz nadszedł właściwy moment. Flash CS3 oferuje Ci bowiem przemyślany zestaw narzędzi rysowniczych, a w nim zaprojektowane od nowa narzędzie Pióro, teraz łatwiejsze w obsłudze i bardziej elastyczne. Dzięki tej zmianie praca w programie stała się znacznie prostsza, a przy tym bardziej profesjonalna. Ponadto masz teraz do dyspozycji swojego osobistego multimedialnego trenera, z którym nauka tego programu będzie przyjemna i naprawdę szybka!

Oto Twój indywidualny kurs -- "Flash CS3 PL. Multimedialny trener". Dzięki jego pomocy naukę możesz dostosować do swoich wymagań i możliwości. Twój osobisty instruktor poprowadzi Cię przez kolejne lekcje, a Ty z łatwością zdobędziesz nowe umiejętności i opanujesz fascynujące możliwości Flasha. Szczegółowe instrukcje, przygotowane przez profesjonalistów, pozwolą Ci bez trudu wykonywać wszystkie ćwiczenia. Korzystając z książki oraz dołączonych do niej materiałów wideo, nauczysz się m.in. posługiwać narzędziami rysowniczymi, tworzyć i modyfikować grafikę, przygotowywać pliki dźwiękowe i -- co najważniejsze -- wykorzystać to wszystko do stworzenia własnej, profesjonalnej animacji.

  • Nowości w programie Adobe Flash CS3
  • Praca z narzędziami rysowniczymi
  • Modyfikowanie i przekształcanie grafiki
  • Symbole i biblioteka
  • Tworzenie animacji
  • Personalizowanie Flasha
  • Praca z importowanymi plikami
  • Podstawy języka ActionScript
  • Tworzenie symboli przycisków
  • Dodawanie dźwięku do filmów
  • Publikowanie filmu Flasha

Ujarzmij fascynujące możliwości Flasha CS3, trenując u boku osobistego, multimedialnego trenera!

Spis treści

Wstęp

  • Seria "Multimedialny trener" (15)
  • Warunki wstępne (15)
    • Wymagania systemowe (15)
    • Wymagania systemowe dla programu Adobe Flash CS3 Professional (15)
  • Uruchamianie programu Adobe Flash CS3 Professional (16)
  • Czcionki (17)
  • Przywracanie domyślnej przestrzeni roboczej Flasha (17)
  • Kopiowanie plików z lekcjami (17)
  • Filmy instruktażowe (18)
    • Przygotowania do oglądania filmów (18)
    • Odtwarzanie filmów instruktażowych (19)
  • Dodatkowe źródła wiedzy (20)
  • Obrazy i animacje wykorzystane w książce (20)

Lekcja 1. Co nowego w programie Adobe Flash CS3?

  • Przygotowania do lekcji (21)
  • Usprawnione narzędzia rysownicze (22)
  • Kopiowanie i wklejanie ruchu (23)
    • Kopiowanie i wklejanie ruchu jako skryptu ActionScript 3.0 (24)
  • Nowe możliwości importowania z programów Illustrator i Photoshop (25)
  • Większe możliwości importowania i eksportowania filmów wideo (26)
    • Język ActionScript 3.0 i Flash Player 9 (27)
  • Program Adobe Device Central (29)
  • Wspólny interfejs pakietu Adobe Creative Suite 3 (29)
    • Do dzieła! (30)

Lekcja 2. Szybki start we Flashu CS3

  • Przygotowania do lekcji (31)
  • Czym jest Flash? (32)
    • Odtwarzacz Flash Player (34)
  • Typy plików Flasha (35)
  • Tworzenie nowego dokumentu (36)
    • Ustawianie właściwości nowego dokumentu (37)
    • Zapisywanie dokumentu Flasha (38)
    • Otwieranie dokumentów (40)
  • Przestrzeń robocza Flasha (41)
    • Stół montażowy i obszar roboczy (41)
    • Panel Narzędzia (42)
    • Panel Inspektor właściwości (44)
    • Panele i grupy paneli (47)
    • Oś czasu (49)
  • Posługiwanie się narzędziami Flasha (52)
    • Korzystanie z narzędzi zaznaczania i rysowniczych (52)
    • Korzystanie z narzędzi związanych z kolorami i gradientami (56)
    • Tworzenie animacji (58)
    • Kopiowanie i wklejanie ruchu (60)
  • Korzystanie z pomocy (62)
    • Fora internetowe (62)
  • Co dalej? (63)
  • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (63)
  • Sprawdzian (63)

Lekcja 3. Praca z narzędziami rysowniczymi

  • Przygotowania do lekcji (65)
  • Rysowanie we Flashu (66)
    • Korzystanie z trybu scalania (66)
    • Otwieranie gotowego pliku (66)
  • Rysowanie kształtów (67)
    • Usuwanie zbędnych obrysów (69)
  • Korzystanie z narzędzia Owal pierwotny (71)
  • Klonowanie kształtu (74)
  • Zamiana rysunku na symbol (74)
  • Tworzenie automatycznej animacji ruchu (75)
  • Korzystanie z trybu rysowania obiektów (77)
    • Narzędzie Gwiazda-Wielokąt (77)
    • Rysowanie prostokątnych kształtów (78)
  • Zmiana kolejności wyświetlania obiektów (81)
  • Edytowanie obiektu rysunkowego (81)
  • Umieszczanie tekstu (83)
  • Dodawanie obrysu do tekstu (85)
  • Różnice między grafiką wektorową a rastrową (88)
  • Tworzenie grafiki na bazie zaimportowanego obrazu (88)
  • Importowanie grafiki rastrowej (88)
  • Rysowanie za pomocą narzędzi Ołówek, Linia i Pióro (90)
    • Korzystanie z narzędzia Ołówek (90)
  • Dostosowywanie ustawień rysowania (92)
  • Korzystanie z narzędzia Linia (95)
  • Korzystanie z narzędzia Pióro (97)
  • Ćwiczenia z krzywymi (98)
  • Tworzenie krzywych za pomocą narzędzia Pióro (99)
  • Tworzenie krzywych z wierzchołkami (100)
  • Rysowanie żaglówki (102)
  • Tworzenie kształtów żagla (105)
  • Definiowanie własnych kolorów (105)
    • Wypełnianie kształtów kolorem (107)
  • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (107)
  • Sprawdzian (108)

Lekcja 4. Modyfikowanie i przekształcanie grafiki

  • Przygotowania do lekcji (109)
    • Projekt (110)
  • Grupowanie i układanie elementów graficznych (110)
    • Grupowanie i rozdzielanie grup (110)
    • Układanie zgrupowanych elementów (112)
  • Przekształcanie grafiki (114)
    • Narzędzie Przekształcenie swobodne (114)
    • Podmenu Przekształć (116)
    • Panel Przekształć (118)
  • Modyfikowanie koloru wypełnienia i obrysu (120)
    • Praca z gradientami (120)
    • Przekształcanie gradientów (123)
    • Tworzenie złożonych gradientów (125)
    • Modyfikowanie kolorów gradientu (126)
    • Dodawanie i modyfikowanie stylów oraz kolorów obrysu (129)
  • Pobieranie kolorów i stylów za pomocą narzędzia Kroplomierz (130)
    • Ujednolicanie kolorów i stylów grafiki oraz tekstu (130)
  • Zaawansowane zaznaczanie (131)
    • Narzędzie Lasso (131)
    • Ostatnie poprawki (132)
  • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (135)
  • Sprawdzian (135)

Lekcja 5. Symbole i biblioteka

  • Przygotowania do lekcji (137)
    • Projekt (138)
  • Czym są symbole? (138)
  • Rzut oka na panel Biblioteka (139)
  • Tworzenie symboli (140)
    • Konwertowanie grafiki na symbol (140)
    • Tworzenie pustych symboli (145)
  • Tworzenie ilustracji z wykorzystaniem instancji (147)
    • Rozmieszczanie i przyciąganie instancji symboli (147)
    • Edytowanie i powielanie symboli (150)
    • Edytowanie symboli w panelu Biblioteka (150)
    • Edytowanie symboli bezpośrednio na stole montażowym (152)
    • Modyfikowanie pojedynczych instancji symbolu (153)
    • Modyfikowanie koloru instancji (154)
    • Urozmaicanie tła (155)
    • Powielanie symboli (156)
  • Dodawanie do banera grafiki i tekstu (158)
  • Zamiana symboli (161)
  • Zarządzanie biblioteką (163)
    • Umieszczanie symboli w folderach (165)
    • Polecenie Przenieś do nowego folderu (166)
    • Usuwanie elementów z biblioteki (168)
    • Wybór widoku biblioteki (169)
  • Podsumowanie (170)
  • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (170)
  • Sprawdzian (170)

Lekcja 6. Tworzenie prostych animacji

  • Przygotowania do lekcji (171)
    • Projekt (172)
  • Rzut oka na oś czasu (172)
  • Importowanie biblioteki (174)
  • Tworzenie animacji poklatkowej (175)
    • Dostosowywanie panelu Oś czasu (175)
    • Pierwszy krok animacji - umieszczanie elementów (176)
    • Zwykłe klatki i klatki kluczowe (177)
    • Klatki kluczowe (179)
    • Zmiana dynamiki i obrót (180)
  • Polecenie Testuj film (182)
  • Animacja poklatkowa kontra automatyczna (183)
    • Synchronizacja i tryb przenikania (183)
    • Łączenie automatycznej animacji z animacją poklatkową (185)
  • Przekształcanie grafiki (187)
  • Usprawnianie pracy (188)
  • Linie prowadzące ruch (190)
  • Ostatnie etapy animacji (193)
    • Kończenie animacji ludzika (194)
    • Logo dogania ludzika (195)
    • Animowanie koloru (197)
    • Animowanie tekstu (198)
  • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (200)
  • Sprawdzian (200)

Lekcja 7. Zaawansowane animacje

  • Przygotowania do lekcji (201)
    • Projekt (202)
  • Tworzenie automatycznych animacji kształtu (202)
  • Poprawianie animacji za pomocą punktów zmiany kształtu (206)
    • Umieszczanie punktów zmiany kształtu (206)
  • Rozmieszczanie animacji na wielu warstwach (210)
    • Wiele warstw dla wielu ryb (211)
    • Dodawanie rysunku oczu (213)
    • Zmiana kolejności warstw (215)
    • Wyświetlanie warstw jako konturów (216)
    • Porządkowanie warstw za pomocą folderów (217)
  • Edytowanie wielu klatek na raz (219)
  • Tworzenie masek (221)
    • Tworzenie animowanych masek (224)
  • Kopiowanie i wklejanie animacji (225)
    • Polecenie Wklej ruch specjalnie (228)
  • Przemieszczanie, rozszerzanie i odwracanie animacji (230)
    • Zwiększanie długości animacji (230)
    • Kopiowanie i odwracanie animacji (231)
  • Podsumowanie (233)
  • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (234)
  • Sprawdzian (234)

Lekcja 8. Personalizowanie Flasha

  • Przygotowania do lekcji (235)
  • Personalizowanie układu przestrzeni roboczej (236)
    • Otwieranie ukończonego pliku (236)
  • Praca z panelami (237)
    • Układanie na stosie, zwijanie i zapisywanie paneli (240)
  • Zarządzanie przestrzeniami roboczymi (243)
  • Ustawianie preferencji (245)
  • Skróty klawiaturowe (248)
  • Wizualne narzędzia pomocnicze (252)
    • Linijki i linie pomocnicze (252)
    • Warstwy pomocnicze (257)
  • Zaawansowane wyrównywanie (261)
    • Poprawianie wyrównanych obiektów (265)
  • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (267)
  • Sprawdzian (267)

Lekcja 9. Praca z importowanymi plikami

  • Przygotowania do lekcji (269)
    • Projekt (270)
  • Formaty importowanych plików (270)
  • Importowanie nieruchomych obrazów (272)
    • Ukończony projekt (272)
    • Importowanie obrazów bitmapowych (272)
  • Dodawanie tekstu (276)
    • Zamiana importowanych plików (278)
  • Modyfikowanie zaimportowanych obrazów (279)
    • Uaktualnianie zaimportowanych plików (282)
  • Importowanie plików Photoshopa (283)
    • Importowanie pliku Photoshopa złożonego z warstw (283)
  • Importowanie rysunków z Illustratora (288)
    • Animowanie nietoperza (291)
  • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (293)
  • Sprawdzian (293)

Lekcja 10. Podstawy języka ActionScript

  • Przygotowania do lekcji (295)
    • Projekt (296)
    • Plik dołączony do lekcji (296)
  • Czym jest ActionScript? (297)
    • Którą wersję wybrać - ActionScript 2.0 czy 3.0? (297)
    • Ważna uwaga dotycząca ustawień publikowania (298)
  • Korzystanie z panelu Operacje (299)
    • Standardowy tryb wprowadzania skryptów (299)
    • Korzystanie z kreatora skryptu (300)
    • Dodawanie i usuwanie operacji (300)
  • Dodawanie operacji do klatek (301)
    • Wykorzystanie operacji stop() (301)
    • Wykorzystanie operacji goto do przemieszczania się po osi czasu (303)
  • Przechodzenie do etykiet klatek (308)
    • Etykiety klatek kontra numery klatek (308)
  • Podsumowanie (311)
  • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (312)
  • Sprawdzian (312)

Lekcja 11. Tworzenie symboli przycisków

  • Przygotowania do lekcji (313)
    • Projekt (314)
  • Praca z symbolami przycisków (314)
    • Tworzenie przycisków (315)
    • Dodawanie tekstu do przycisków (318)
    • Powielanie i modyfikowanie przycisków (320)
    • Rozmieszczanie przycisków na stole montażowym (321)
    • Testowanie przycisków (322)
    • Tworzenie przycisków tekstowych (323)
  • Nawigowanie we Flashu (326)
    • Planowanie nawigacji (326)
    • Przygotowanie docelowych miejsc (327)
  • Porządkowanie osi czasu (329)
  • Przygotowanie miejsca na nową zawartość (329)
    • Dodawanie zawartości do klatek (331)
  • Tworzenie sekcji Usługi (332)
  • Tworzenie etykiet klatek na potrzeby skryptów (333)
  • Skrypty ActionScript: detektory zdarzeń i funkcje (335)
    • Dodawanie skryptów do przycisków (335)
    • Zdarzenia (335)
    • Dodawanie operacji stop() (336)
    • Łączenie przycisków z odpowiednimi klatkami (338)
    • Łączenie przycisków ze stroną internetową (341)
  • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (343)
  • Sprawdzian (343)

Lekcja 12. Dodawanie dźwięku do filmów

  • Przygotowania do lekcji (345)
    • Projekt (346)
  • Przygotowywanie plików dźwiękowych na potrzeby Flasha (346)
    • Częstotliwość próbkowania i głębia bitowa (347)
    • Edytowanie plików audio (348)
    • Mono czy stereo (349)
    • Formaty plików audio (349)
  • Importowanie dźwięków (350)
  • Umieszczanie dźwięków na osi czasu (352)
    • Dodawanie dźwięku do pokazu slajdów (352)
    • Dodawanie pozostałych ścieżek dźwiękowych (353)
  • Dodawanie efektów dźwiękowych do przycisków (355)
    • Umieszczanie dźwięków typu Zdarzenie w klatkach przycisku (355)
  • Sterowanie dźwiękami (357)
    • Wprowadzanie operacji stopAllSounds() (357)
  • Edytowanie dźwięków (359)
    • Przycinanie dźwięku (361)
    • Powtarzanie i zapętlanie dźwięków (363)
    • Zapętlanie dźwięków (363)
  • Dodatkowe metody synchronizacji - Uruchom i Zatrzymaj (364)
    • Uruchamianie dźwięków (364)
    • Zatrzymywanie dźwięków (365)
  • Ustawienia publikowania dźwięku (367)
  • Podsumowanie (368)
  • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (369)
  • Sprawdzian (369)

Lekcja 13. Podstawy klipów filmowych

  • Przygotowania do lekcji (371)
    • Projekt (372)
  • Klipy filmowe (372)
  • Tworzenie klipów filmowych (373)
    • Kładzenie fundamentów - pierwszy klip filmowy (373)
    • Wyświetlanie podglądu klipu filmowego z poziomu głównej osi czasu (375)
    • Tworzenie kół samolotu (377)
    • Łączenie klipów filmowych z animacją na głównej osi czasu (379)
  • Zagnieżdżanie klipów filmowych (381)
  • Dodawanie do osi czasu klipów filmowych skryptów ActionScript (383)
    • Sterowanie odtwarzaniem klipu filmowego (383)
    • Drobne modyfikacje animacji śmigieł (385)
  • Animowanie klipów filmowych (387)
  • Dodawanie drugiej animacji (388)
  • Łączenie klipów filmowych w złożoną animację (389)
  • Dodawanie filtrów do klipów filmowych (391)
    • Korzystanie z panelu Filtry (392)
    • Tworzenie filtrów (393)
  • Podsumowanie (395)
  • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (395)
  • Sprawdzian (395)

Lekcja 14. Praca z wideo

  • Przygotowania do lekcji (397)
    • Projekt (398)
  • Wideo we Flashu - formaty i podstawy (398)
    • Wideo wewnętrzne kontra zewnętrzne (399)
  • Praca z osadzanym wideo (399)
    • Importowanie za pomocą kreatora importowania wideo (400)
    • Umieszczanie osadzanego wideo na osi czasu (406)
    • Tworzenie kontrolek dla osadzanego wideo (408)
    • Uaktualnianie i eksportowanie wideo (411)
  • Program profilujący przepustowość (412)
  • Praca z dołączanym wideo (413)
    • Importowanie dołączanego wideo (414)
    • Komponent FLVPlayback (418)
  • Program Flash Video Encoder (419)
  • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (421)
  • Sprawdzian (421)

Lekcja 15. Publikowanie filmu Flasha

  • Przygotowania do lekcji (423)
    • Projekt (424)
  • Proces publikowania (424)
  • Publikowanie na potrzeby stron internetowych (424)
    • Personalizowanie ustawień publikowania (425)
  • Publikowanie na potrzeby multimedialnych płyt (429)
    • Tworzenie projektora (429)
    • Tworzenie pełnoekranowego projektora (430)
  • Eksportowanie filmów (433)
  • Protokół FTP (435)
  • Program Adobe Device Central (435)
  • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (438)
  • Sprawdzian (438)

Skorowidz (439)

Kategoria: Grafika komputerowa
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-6018-6
Rozmiar pliku: 23 MB

BESTSELLERY

Kategorie: