Facebook - konwersja

Fundraising krok po kroku. Jak zdobyć pieniądze na Twoje projekty? - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
26 sierpnia 2016
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
39,90

Fundraising krok po kroku. Jak zdobyć pieniądze na Twoje projekty? - ebook

Co robi człowiek, który pragnie w sensowny sposób pomagać innym? Zakłada fundację bądź stowarzyszenie. Na początku określa cele i sposoby ich realizacji. Gdy już zorientuje się, komu i jak chce pomóc, rozpoczyna starania o niezbędne środki. To trudny moment w działaniu organizacji pozarządowej. Sponsoring, darczyńcy indywidualni, dotacja publiczna, 1% — mało kto korzysta ze wszystkich źródeł naraz. Jakie mogą być tego skutki? Porażka. Nie wystarczą dobre chęci i szczytne cele. Pieniądze są stale potrzebne. Skutecznie zarządzana organizacja nie może dopuścić do sytuacji, w której odcięcie jednego źródła dochodu przekreśli sens jej istnienia!

To już trzecia z serii praktycznych książek na temat polskiego fundraisingu. To anglojęzyczne słowo tłumaczy się jako „pozyskiwanie środków ze wszelkich dostępnych źródeł”. Innymi słowy, fundraising to sposób na to, by Twoja fundacja czy stowarzyszenie pewnie oparły się na kilku filarach. Ta książka podpowie Ci, od czego zacząć. Jak dotrzeć do darczyńców? Z jakich narzędzi korzystać? W jaki sposób budować relacje z ofiarodawcami indywidualnymi i biznesem? Jak informować społeczność o tym, co robi nasz NGO, by w przyszłości zebrać jeszcze więcej środków? O tym wszystkim opowie Ci doświadczony fundraiser, specjalista z agencji Gnyszka Fundraising Advisors. Każdego z problemów, o których przeczytasz w niniejszej książce, autor doświadczył osobiście. Wszystkie rozwiązania, które Ci proponuje, przetestował na sobie. To idealna pozycja zarówno dla osób działających w trzecim sektorze, które nie słyszały o fundraisingu, jak i dla tych, które czują, że powinny się jeszcze dokształcić w tym obszarze.
Michał Osiej — absolwent prawa i administracji na UKSW oraz zarządzania na UW. Fundraiser agencji Gnyszka Fundraising Advisors, która zebrała już prawie 7 000 000 zł od darczyńców indywidualnych i sponsorów. Doradza organizacjom pozarządowym w zakresie zwiększania budżetu i prowadzenia udanych kampanii fundraisingowych oraz społecznych. Prowadzi szkolenia z fundraisingu w mediach społecznościowych, internecie, biznesie, copywritingu i z wielu innych tematów. Jest autorem bloga www.MichalOsiej.pl.

Spis treści

Przedmowa (9)

O czym jest ta książka (11)

1. Zbuduj swoje NGO na skale (15)

  • Krok 1. Od czego zacząć? (15)
    • Złoty krąg Sinka (16)
    • Why? (18)
    • How & What? (19)
  • Krok 2. Gdy już wiesz dlaczego (23)
  • Krok 3. Dlaczego Darczyńcy przekazują darowizny? (26)
  • Krok 4. Historia dwojga staruszków (30)
  • Krok 5. Postaw się w sytuacji Darczyńcy (31)
  • Krok 6. Jak dotrzeć do Darczyńców? (32)
    • Spotkanie osobiste (33)
    • Telefon (34)
    • E-mail, newsletter (36)
    • List - direct mailing (38)
  • Krok 7. Pięć rodzajów Darczyńców według rodzaju wpłat (40)
    • Wpłaty tradycyjne (40)
    • Wpłaty online z Polski (40)
    • Wpłaty online ze świata (41)
    • Wpłaty zbiórkowe (41)
    • Wpłaty SMS (42)
  • Krok 8. Jak zachować się wobec poszczególnych Darczyńców? (42)
    • Darczyńcy, do których mamy wyłącznie adres (42)
    • Darczyńcy, do których mamy adres e-mail (44)
    • Materiały papierowe (45)
    • Ile zostaje z Twojej opowieści? (46)
  • Krok 9. Przebieg spotkania (47)
  • Krok 10. Relacja z Darczyńcą (51)
    • To nie my, tylko Wy (51)
    • Nie prosimy dla siebie (52)
    • Banał, który daje do myślenia (52)
    • Prosty język (53)
    • Konkretna prośba (53)
    • Jak prosić o darowiznę? (54)
    • Strategia szerokiego lejka (54)
    • Jak poradzić sobie z zastrzeżeniami? (55)
    • Fundraising to nie sprint (56)
    • Personalizacja (57)
    • Maksymalne ułatwienie przekazania darowizny (58)
    • Skuteczny przekaz (59)
    • System zarządzania kontaktami (60)
  • Krok 11. O czym nie może zapomnieć fundraiser (61)
    • Pasja i naturalność (61)
    • Akcja generuje koszty (63)
    • Pokaż, że NGO to ludzie (63)
    • Wykorzystuj okazje do fundraisingu (64)
  • Krok 12. Cztery złote zasady fundraisingu (65)
    • 1. Związek emocjonalny - emocje (65)
    • 2. Co się zmieniło - efekt (68)
    • 3. Pokaż, że inni też pomagają (68)
    • 4. Ile potrzeba - cel (70)
  • Ćwiczenie (70)

2. Narzędzia fundraisera (71)

  • Darowizny (71)
  • Składki członkowskie (73)
  • Kwesty (73)
  • Skarbonka (76)
  • Payroll (77)
  • Loterie (78)
  • Testamenty (80)
  • SMS-y (81)
  • Click & donate (81)
  • 1% podatku (82)
  • Wpłaty WWW (86)
  • Direct mailing (88)
  • Bale charytatywne (97)
  • Wolontariat (99)
  • Sprzedaż produktów lub usług (102)
  • Wydarzenia specjalne (103)
  • Direct debit (105)
  • Cegiełki (106)
  • Crowdfunding (107)
  • Aukcje w internecie (114)
  • Stałe zlecenie przelewu (116)
  • Nawiązki (118)
  • Sprzedaż wiązana (119)
  • Terminal (122)

3. Wzmocnienie działań fundraisingowych (125)

  • Cykl Gnyszki (125)
  • Trójkątna teoria miłości w służbie fundraisingu (128)
  • Ciotka Dobra Rada (130)
  • Mentalność (132)
  • Unikaj pokusy drwala (133)
  • Dwa podejścia w działaniu (134)
  • D & D (134)
  • Kontakt z mediami (135)
  • Kampanie społeczne (138)
  • Jak angażować wolontariuszy? (141)
  • Jak do działań NGO pozyskać znaną osobę? (141)

4. Fundraising wobec biznesu (145)

  • Jak pozyskać Sponsora? (145)
    • Networking w fundraisingu (145)
    • Prośba do przekonanych (146)
    • CSR zbieżny z naszą działalnością (146)
    • Firmy sąsiedzi (148)
    • Przegląd biografii prezesów (149)
    • Reżim komunikacyjny (149)
    • Silna marka jak magnes (150)
    • MiŚ jak Darczyńca indywidualny (151)
    • Dopasuj się do potrzeb Sponsora (152)
  • Reżim komunikacyjny (155)
  • Jak stworzyć skuteczną ofertę? (158)
  • Jak powinno przebiegać spotkanie? (163)
  • Podtrzymywanie relacji (167)
  • Gdzie szukać Sponsora? (168)
  • Jak rozmawiać z biznesem? (169)

5. Siedem zasad fundraisingu w social media (173)

  • Zasada 1. Fenkju wery macz (173)
  • Zasada 2. Ile jeszcze brakuje? (174)
  • Zasada 3. Te pieniądze poszły na... (175)
  • Zasada 4. Pokaż, co się zmieniło (176)
  • Zasada 5. Trzy razy korzyść, raz prośba (176)
  • Zasada 6. Pokaż, że inni też pomagają (176)
  • Zasada 7. Nie zapomnij o CTA (177)

6. Jak zebrać 100 000 zł w dwa tygodnie? (179)

Lista 104 pytań (185)

Propozycja podziału na zespoły nieformalne + zadania (187)

Kategoria: Bankowość i Finanse
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-2996-6
Rozmiar pliku: 4,5 MB

BESTSELLERY

Kategorie: