Facebook - konwersja
  • promocja

Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
11 września 2015
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone - ebook

Ręce, głowa i serce sprzedawcy

„Ja nie potrafię, nie lubię sprzedawać” — tak mówi wielu z nas. Często także ci, którzy z oferowania innym produktów czy usług uczynili sposób na życie. Znamy narzędzia, potrafimy się nimi posługiwać, jednak nie jesteśmy przekonani albo do oferty, albo do samych siebie. Dodatkowo czujemy, że praca sprzedawcy nie przystaje do naszego wyobrażenia o zajęciu dla nas odpowiednim. Innymi słowy, jako sprzedawcy mamy sprawne ręce. Problem leży po stronie głowy i serca. A sprzedawca, który dysponuje samymi rękami, podda się w momencie, w którym klient wyrazi jakiekolwiek wątpliwości.

Dlaczego — choć wszyscy znamy i teoretycznie potrafimy stosować narzędzia sprzedaży — tylko niektórzy z nas odnoszą w tym zawodzie naprawdę spektakularne sukcesy? Może to kwestia genów? Autor tej książki przekona Cię, że nie o to chodzi. Pomyśl o pięciolatku, który naprawdę czegoś chce. Będzie tak długo prosił, dopominał się i walczył o swoje, aż osiągnie cel. Ty też byłeś takim pięciolatkiem, prawda? Zatem masz to w sobie! Z natury jesteś sprzedawcą. Teraz musisz tylko odblokować swoje uczucia. Zmienić ścieżki, jakimi podczas sprzedaży biegną Twoje myśli. Rusz głową, zajrzyj w głąb swojego serca i zacznij naprawdę aktywnie sprzedawać.

Gen sprzedawcy to doskonałe kompendium wiedzy każdego aktywnego handlowca. Autor przypomina najważniejsze umiejętności sprzedażowe, sposoby na skuteczne pozyskiwanie klientów, rozpoznawanie i zaspokajanie ich potrzeb, budowanie długotrwałych relacji oraz kompleksowe prowadzenie szeroko pojętej sprzedaży. Całość wsparta licznymi przykładami z życia autora powoduje, że książka nie tylko posiada dużą merytoryczną wartość, ale również jest ciekawą lekturą. Gen sprzedawcy jest obowiązkową pozycją nie tylko dla wszystkich osób związanych ze sprzedażą, ale również dla pragnących poprawić proces swojego rozwoju zawodowego.

— Paweł Orfinger, szef sprzedaży Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris S.A.

Spis treści

Od autora (9)

  • Dla kogo jest ta książka? (10)

Rozdział 1. Planowanie swojego rozwoju w sprzedaży (16)

Rozdział 2. Kluczowe przekonania w sprzedaży (poziom "głowy") (24)

  • Źródła słabości i siły (26)
  • Przekonania handlowca mogą go wspierać w sprzedaży lub osłabiać (27)
  • Skąd czerpać siłę do sprzedaży (31)
  • Klienci zmieniają swoje oczekiwania (33)

Rozdział 3. Kluczowe wartości w sprzedaży (poziom "serca") (37)

  • Problem prestiżu firmy (39)
  • Sprzedawca traci wiarę w rodzaj pracy, którą wykonuje (41)
  • Brak zaufania w zespole (42)
  • Jednorazowa sprzedaż a wartości (43)

Rozdział 4. Jak efektywnie prowadzić proces sprzedaży. System AIDDA(S), czyli narzędzia na poziomie "rąk" (47)

  • Kluczowe umiejętności w systemie sprzedaży AIDDA(S) (49)

Rozdział 5. Jak prowadzić aktywną sprzedaż (84)

  • Do jakich segmentów klientów chcesz kierować swoje usługi i produkty (attention) (84)
  • Z jakich kanałów sprzedaży korzystać oraz jak i gdzie kontaktować się z klientami (attention) (86)
  • Jak pokonywać lęk przed odrzuceniem w aktywnej sprzedaży (attention) (87)
  • Czy jesteś zaangażowany i wierzysz w siebie (attention) (89)
  • Twoje cele w sprzedaży (attention) (90)
  • Jaką propozycję wartości oferujesz swoim klientom (interest) (91)
  • Jakich doradców najbardziej cenią klienci (interest) (93)
  • Jak budować zaufanie do siebie w procesie sprzedaży (desire) (95)
  • Jak zamykać sprzedaż (decision) (96)
  • Jak możesz budować swoją wiarygodność (action) (98)
  • Sześć zasad osobistej efektywności w sprzedaży według Cheta Holmesa (action) (100)
  • Rola przedsiębiorczości w sprzedaży (satisfaction) (101)
  • Kiedy zwiększasz strumień przychodów w aktywnej sprzedaży (cały proces sprzedaży) (103)

Rozdział 6. Trudne sytuacje w procesie sprzedaży ("trudny klient") (106)

  • Jak radzić sobie ze spadkiem motywacji w pozyskiwaniu nowych klientów (attention) (106)
  • Jak radzić sobie ze zbyt wysokimi celami sprzedażowymi (attention/interest) (108)
  • Jak przekonać klienta, że nasze rozwiązanie jest lepsze od tego, do którego się skłania (desire) (110)
  • Klient podważa kompetencje handlowca podczas spotkania (desire) (113)
  • Klient nie chce się spotkać - jak zwiększyć szanse na współpracę (decision) (115)
  • Jak nie stracić kontroli nad procesem sprzedaży (decision) (117)
  • Jak przechodzić od prezentowania oferty do zamknięcia sprzedaży (decision) (118)
  • Klient wywierający presję na sprzedawcę (decision) (119)
  • Negocjacja warunków finansowych (decision) (124)
  • Jak radzić sobie w sprzedaży z konfliktem ze świata wartości (action) (130)
  • Poufałość - ślepa uliczka w sprzedaży (action) (132)
  • Jak doprowadzić do drugiej sprzedaży w razie reklamacji (satisfaction) (133)
  • Przetargi - nietypowa forma sprzedaży (cały proces sprzedaży) (135)
  • Jak radzić sobie z "wypaleniem" w sprzedaży (cały proces sprzedaży) (136)

Rozdział 7. Jesteś doradcą czy akwizytorem? (139)

Rozdział 8. Umiejętność prowadzenia sprzedaży z wykorzystaniem wiedzy o potrzebach klienta (144)

  • Dlaczego rozpoznawanie potrzeb jest tak trudne w dzisiejszych czasach (144)
  • Jak niefortunna ocena pozycji branżowej klienta może zaprzepaścić dalszą współpracę (149)
  • Jak nadmierne ego sprzedawcy może zrazić klienta (150)
  • Jak sprzedaż realizowana rutynowo może zaszkodzić relacjom z klientem (151)
  • Kilka praktycznych rekomendacji, jak sprzedawać w odniesieniu do potrzeb klienta (154)
  • Czego unikać, a co stosować w rozpoznawaniu potrzeb klienta (159)

Rozdział 9. Jak dostosować swój styl sprzedaży do różnych typów klienta (162)

  • Ja - inni (166)
  • Cele - problemy (168)
  • Zgodny - negujący (172)
  • Osobisty - rzeczowy (176)
  • Systematyczny - chaotyczny (179)

Rozdział 10. Dziesięć kluczowych zachowań w aktywnej sprzedaży (188)

Porada 1. Twoja przewaga w aktywnej sprzedaży (193)

Porada 2. Jak pozytywne przekonania wpływają na Twoją efektywność w aktywnej sprzedaży? (196)

Porada 3. Skąd czerpać siłę do aktywnej sprzedaży - praktyki najlepszych sprzedawców (200)

Porada 4. Attention - pozyskanie uwagi klienta (204)

Porada 5. Interest - jak utrzymać uwagę i wzbudzić zainteresowanie klienta? (208)

Porada 6. Interest - jak utrzymać uwagę klienta poprzez opowiadanie historii? (211)

Porada 7. Jak się nie poddać, kiedy słyszysz "Nie dziękuję, nie jestem zainteresowany"? (214)

Porada 8. Desire w aktywnej sprzedaży. Jak wzbudzić u klienta pragnienie nabycia Twojego produktu lub usługi? (216)

Porada 9. Decision - jak zamykać sprzedaż? (219)

Polecane lektury (222)

Polecane audiobooki (236)

Polecane metody (systemy) sprzedaży (239)

Karty treningowe AIDDA(S) (240)

Bibliografia (250)

English summary (253)

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-1938-7
Rozmiar pliku: 4,2 MB

BESTSELLERY

Kategorie: