Facebook - konwersja
  • promocja

GIMP. Praktyczne projekty. Wydanie III - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
21 sierpnia 2015
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

GIMP. Praktyczne projekty. Wydanie III - ebook

Jeśli coś jest za darmo, to jest... po prostu dobre!

GIMP to program do tworzenia i obróbki grafiki. Na pewno kiedyś się z nim zetknąłeś, może nawet zainstalowałeś go na swoim komputerze. Skonfigurowałeś, uruchomiłeś i co dalej? Dzieli Cię tylko krok od poznania jego dużych możliwości. Nie bez przyczyny program ten stał się głównym konkurentem płatnego Photoshopa. GIMP jest darmowy, stale rozwijany i współpracuje z systemami Windows, Linux oraz MacOs.

Autor tej książki pokaże Ci, jak wykorzystać GIMP w praktyce. Zaczniesz od zadań prostszych i stopniowo przejdziesz do poważniejszych wyzwań. Przewodnik GIMP. Praktyczne projekty. Wydanie III to zbiór ponad 100 ćwiczeń, które pomogą Ci zrozumieć działanie programu i opanować jego narzędzia. Będziesz pracować na fotografiach umieszczonych na dołączonej do książki płycie — znajdziesz tam blisko 3 tysiące zdjęć do dowolnego wykorzystania! Nauczysz się poprawiać ich jakość i dowiesz się, jak przekształcić jedną fotografię w taki sposób, by otrzymać najróżniejsze, całkiem inne efekty końcowe.

Poznaj pełnię możliwości GIMP-a:
  • Praca na tekstach
  • Warstwy i ich zastosowanie
  • Sprawna obróbka fotografii
  • Łączenie obrazów lub wycinanie ich fragmentów
  • Rysunek i tworzenie własnych grafik
  • Filtry GIMP-a
  • Własny przybornik najbardziej potrzebnych narzędzi

Spis treści

Wstęp (11)

Rozdział 1. Tekst i warstwy (13)

  • Projekt 1.1. Żółta Turnia (14)
  • Przybornik i okna dialogowe (21)
  • Projekt 1.2. Księżyc (25)
  • Projekt 1.3. Orzeł przedni (28)
  • Projekt 1.4. Ważka (30)
  • Projekt 1.5. Magnolia (31)
  • Projekt 1.6. Słonecznik (33)
  • Projekt 1.7. Autoholowanie (35)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (37)

Rozdział 2. Modyfikacja kolorów fotografii (41)

  • Projekt 2.1. Kozi Wierch (41)
  • Projekt 2.2. Rachunek (43)
  • Projekt 2.3. Zamość (44)
  • Projekt 2.4. Zima (46)
  • Projekt 2.5. Wypluwki (48)
  • Projekt 2.6. Czołg (51)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (53)

Rozdział 3. Rozjaśnianie fotografii (55)

  • Projekt 3.1. Autonaprawa (56)
  • Projekt 3.2. Pióro (59)
  • Projekt 3.3. Kamień (61)
  • Projekt 3.4. Transport samochodowy XXI wieku (64)
  • Projekt 3.5. Energetyka XXI wieku (67)
  • Projekt 3.6. Znak wodny (68)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (69)

Rozdział 4. Rozmycie i wyostrzanie (71)

  • Projekt 4.1. Czas siewu (71)
  • Projekt 4.2. Maszynopisanie (73)
  • Projekt 4.3. Automobil (75)
  • Projekt 4.4. Antyk (78)
  • Projekt 4.5. Kościelec (79)
  • Projekt 4.6. Czołg (81)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (82)

Rozdział 5. Kopiowanie i wklejanie całych obrazów (83)

  • Projekt 5.1. Lublin (83)
  • Projekt 5.2. Łabędzie (86)
  • Projekt 5.3. Mieszkańcy polskich lasów (90)
  • Projekt 5.4. Letnia szkoła rysunku (91)
  • Projekt 5.5. Misiek (94)
  • Projekt 5.6. Zalew Zemborzycki i okolice (95)
  • Projekt 5.7. Lalka (99)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (100)

Rozdział 6. Wyrównywanie warstw (103)

  • Projekt 6.1. Ulica Dominikańska (104)
  • Projekt 6.2. Żmija zygzakowata (109)
  • Projekt 6.3. Antykwariat (110)
  • Projekt 6.4. Jenot (115)
  • Projekt 6.5. Zwierzęta okolic Lublina (117)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (127)

Rozdział 7. Selekcja (129)

  • Projekt 7.1. Cytrusy (130)
  • Projekt 7.2. Ptaki Polski (134)
  • Projekt 7.3. Elektronik (139)
  • Projekt 7.4. Kup mnie (144)
  • Projekt 7.5. Money (147)
  • Projekt 7.6. Żarówki (152)
  • Projekt 7.7. BMX Quest (157)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (160)

Rozdział 8. Prostokąty, kwadraty i koła (163)

  • Projekt 8.1. Zenit (163)
  • Projekt 8.2. Fotografie (164)
  • Projekt 8.3. Muzeum Kolejnictwa (167)
  • Projekt 8.4. Wspomnienia (170)
  • Projekt 8.5. Giewont (171)
  • Projekt 8.6. Korepetycje (173)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (179)

Rozdział 9. Obramowanie warstwy (181)

  • Projekt 9.1. Tatry (181)
  • Projekt 9.2. Auto tuning (186)
  • Projekt 9.3. Zaskrońce (188)
  • Projekt 9.4. Żaby i ropuchy (189)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (193)

Rozdział 10. Obwiednia i poświata napisu (195)

  • Projekt 10.1. Lokata prima (195)
  • Projekt 10.2. Chwilówki (197)
  • Projekt 10.3. Sosnowica (199)
  • Projekt 10.4. X developer (200)
  • Projekt 10.5. Aqua (206)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (214)

Rozdział 11. Linijki, prowadnice i miarka (215)

  • Projekt 11.1. V8 (216)
  • Projekt 11.2. Kursy żeglarskie (223)
  • Projekt 11.3. Padalec (226)
  • Projekt 11.4. Bryza (228)
  • Projekt 11.5. Kwiaty (233)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (239)

Rozdział 12. Skalowanie i kadrowanie obrazów (241)

  • Projekt 12.1. Żółw czerwonolicy (242)
  • Projekt 12.2. Kazimierz Dolny (244)
  • Projekt 12.3. Żmija i zaskroniec (248)
  • Projekt 12.4. Rzekotka (250)
  • Projekt 12.5. Kaczka (252)
  • Projekt 12.6. Szczupaki (255)
  • Projekt 12.7. Orzechy (257)
  • Projekt 12.8. Zdjęcia do legitymacji (258)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (263)

Rozdział 13. Filtry (265)

  • Projekt 13.1. Filtr Zniekształcenia/Fale (265)
  • Projekt 13.2. Filtr Zniekształcenia/ Skręcenie i zaciskanie (266)
  • Projekt 13.3. Filtr Artystyczne/Kubizm (267)
  • Projekt 13.4. Filtr Szum/Rozrzucenie (269)
  • Projekt 13.5. Zniekształcenia/Zastosuj soczewki (270)
  • Projekt 13.6. Filtr Odwzorowania/ Śledzenie fraktalne (271)
  • Projekt 13.7. Filtr Odwzorowania/Odwzorowanie obiektu (272)
  • Projekt 13.8. Filtr Łączenie/Odcinek filmu (274)
  • Projekt 13.9. Filtr Łączenie/Łączenie głębi (275)
  • Projekt 13.10. Filtry Artystyczne/Nałóż płótno oraz Odwzorowania/Mapa wypukłości (277)
  • Projekt 13.11. Filtry z grupy Alfa na logo (280)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (282)

Rozdział 14. Gradient (285)

  • Projekt 14.1. Samochód (286)
  • Projekt 14.2. Orzechy (288)
  • Projekt 14.3. Przycisk (290)
  • Projekt 14.4. Żaglówka (296)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (300)

Rozdział 15. Maska warstwy (301)

  • Projekt 15.1. Winyl (301)
  • Projekt 15.2. Elektro (306)
  • Projekt 15.3. Antykwariat (312)
  • Projekt 15.4. Konie (319)
  • Projekt 15.5. Vincent van Gogh: Most Langlois (z piorącymi kobietami) (325)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (330)

Rozdział 16. Ścieżki (333)

  • Projekt 16.1. Wycięty samochód (334)
  • Projekt 16.2. Miejski Dom Kultury w Paryżu (340)
  • Projekt 16.3. Pocztówka z wakacji (344)
  • Projekt 16.4. Kalendarz (347)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (351)

Rozdział 17. Operacje na zaznaczeniach (353)

  • Projekt 17.1. Maszynopisanie (358)
  • Projekt 17.2. I love Lublin (368)
  • Projekt 17.3. Aqua (370)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (374)

Rozdział 18. Narzędzia do przekształcania warstw, ścieżek i zaznaczeń (377)

  • Projekt 18.1. Wielkie sprzątanie świata (379)
  • Projekt 18.2. Fotoamator (381)
  • Projekt 18.3. Winyl (384)
  • Projekt 18.4. Tulipan (389)
  • Projekt 18.5. Flaszka (390)
  • Projekt 18.6. Koguty Lublin (394)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (395)

Rozdział 19. Narzędzia rysowania (397)

  • Projekt 19.1. Szkic papugi (398)
  • Projekt 19.2. Tęczowa papuga (401)
  • Projekt 19.3. Kaczki (408)
  • Projekt 19.4. Żyrafy (414)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (417)

Rozdział 20. Retusz zdjęć (419)

  • Projekt 20.1. Kazimierz Dolny (420)
  • Projekt 20.2. W drodze (424)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (432)

Rozdział 21. Grupowanie warstw (433)

  • Projekt 21.1. Towarzystwo Ornitologiczne (433)
  • Projekt 21.2. Encyklopedia ptaków (442)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (443)

Rozdział 22. Dostosowywanie GIMP-a do własnych potrzeb (445)

  • Pędzle (445)
  • Projekt 22.1. Smile (447)
  • Projekt 22.2. Hey, Hey, Hey (449)
  • Projekt 22.3. Towarzystwo Ornitologiczne (452)
  • Tekstury (455)
  • Projekt 22.4. Test tekstur (455)
  • Projekt 22.5. Tekstura rdza (456)
  • Palety (461)
  • Gradienty (463)
  • Czcionki (464)
  • Przybornik (465)
  • Menu kontekstowe okien dialogowych (467)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (469)

Dodatek A. Indeks wykorzystanych czcionek (471)

Zawartość płyty DVD (475)

Skorowidz (477)

Kategoria: Grafika komputerowa
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-1720-8
Rozmiar pliku: 50 MB

BESTSELLERY

Kategorie: