Facebook - konwersja
  • promocja

Godzina dziennie z mobile marketingiem - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
15 listopada 2013
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Godzina dziennie z mobile marketingiem - ebook

Urządzenia mobilne nieodłącznie towarzyszą dziś wielu użytkownikom. Ludzie poświęcają sporo czasu na pracę z tabletami i smartfonami. Zastanawiasz się, jak zareklamować się w tym gronie? Potencjalnych sposobów jest wiele: SMS-y, reklama mobilna, kody QR, strony przygotowane pod kątem mniejszych ekranów... Jak się nie zgubić w tym gąszczu możliwości? Jak wykorzystać potencjał reklamy mobilnej? Odpowiedź na to i wiele innych pytań znajdziesz w tej książce.

W trakcie lektury dowiesz się, jak opracować strategię mobilną, kiedy korzystać z krótkich wiadomości tekstowych, a kiedy sięgnąć po bardziej wyrafinowane narzędzia. Przekonasz się również, że można skutecznie rozszerzyć obszar działania dzięki przygotowaniu mobilnej wersji witryny lub reklam. W kolejnych rozdziałach odkryjesz, jaki potencjał drzemie w układzie społecznościowo-mobilnym oraz co to jest m-handel. Książka ta jest doskonałym źródłem informacji na temat mobilnego marketingu, a przygotowano ją w taki sposób, że całą zawartą w niej wiedzę możesz opanować, jeśli poświęcisz na to tylko godzinę dziennie. Naprawdę warto spróbować!

Przekonaj się:

  • jak wykorzystać platformę mobilną do prowadzenia kampanii reklamowych
  • jak wybrać właściwą formę reklamy w zależności od potrzeb
  • jaki potencjał kryje m-handel
  • że wystarczy jedna godzina dziennie, aby zdobyć nowych klientów

Zdobądź nowych klientów - zajmie Ci to tylko godzinę dziennie!

Spis treści

O autorach (19)

Przedmowa (21)

Wstęp (23)

  • Dlaczego napisaliśmy tę książkę? (24)
  • Kto powinien przeczytać tę książkę? (26)
    • Czego się nauczysz? (27)
    • Czego potrzebujesz? (27)
  • Co znajdziesz w tej książce? (28)
  • Strony firm i kontakt z autorami (31)

Rozdział 1. Opracuj możliwości mobilne (33)

  • Rozmiar rynku i jego potencjalny rozwój (34)
  • Globalny sukces smartfonów i tabletów (40)
    • Smartfony (41)
    • Tablety (46)
    • Co aktywizuje rozwój urządzeń mobilnych? (50)
    • Sieć staje się prawdziwie mobilna (52)
  • Kluczowe formy aktywności mobilnej (58)
    • Wiadomości tekstowe (58)
    • Sieci społecznościowe (59)
    • Wyszukiwanie (64)
    • Zakupy (65)
    • Rozrywka (67)
  • Jak mobilność zmienia... wszystko (71)
    • Produkty detaliczne i szybkozbywalne (71)
    • Motoryzacja (72)
    • Usługi finansowe (73)
    • Podróże (74)
    • Przemysł farmaceutyczny i opieka zdrowotna (76)
    • Dziennikarstwo i rozrywka (76)
  • Podsumowanie (78)

Rozdział 2. Tydzień 1. Opracuj swoją strategię mobilną (79)

  • Odróżniaj strategię od taktyki (80)
  • Poniedziałek. Zrozum, co możesz osiągnąć dzięki strategii mobilnej (82)
    • Budowanie marki i świadomości (82)
    • Mobilność a zarządzanie relacjami z klientami (83)
    • Mobilność w marketingu (85)
    • Mobilność w reklamie (87)
    • Mobilność w sprzedaży (89)
  • Wtorek. Zbierz odpowiednie informacje pozwalające zbudować projekt biznesowy (90)
    • Wgląd wewnątrz (90)
    • Badania podstawowe (96)
    • Badania wtórne (100)
  • Środa. Zrozum swoich odbiorców i możliwości (101)
    • Oceń technografię mobilną w swojej firmie (104)
    • Wyznacz segmenty klientów (106)
    • Przełożenie segmentów na persony i ścieżki zakupowe (107)
  • Czwartek. Oceń swoją obecność w świecie mobilnym i ustal, gdzie w Twoim marketingu jest miejsce na mobilność (110)
    • Oceń swoją obecną gotowość mobilną (111)
    • Opracuj i oceń obraz konkurencji (113)
    • Zidentyfikuj unikalne możliwości mobilne stojące przed Twoją marką (114)
  • Piątek. Opracuj w swojej organizacji projekt biznesowy poświęcony mobilności (116)
    • Opracuj plan mobilny (117)
    • Opracuj projekt biznesowy poświęcony mobilności (118)
  • Podsumowanie (119)

Rozdział 3. Tydzień 2. Zacznij od podstaw - SMS-y (121)

  • Poniedziałek. Naucz się, gdzie, jak, kiedy i dlaczego używać SMS-ów (122)
    • Ewolucja SMS-ów jako nośnika marketingowego (122)
    • Zacząć od podstaw (124)
  • Wtorek. Określ czynniki biznesowe (129)
    • Zdobądź pozwolenie (129)
    • Znajdź równowagę między jakością a liczbą wiadomości (133)
    • Czyń osobiste uwagi (134)
  • Środa. Zdefiniuj swoich partnerów i opracuj kampanię (134)
    • Zdobądź krótki numer (135)
    • Wybierz agregator (137)
    • Współpraca z operatorami sieci (140)
    • Pospiesz się i czekaj. Otrzymywanie numeru i (lub) zgody na kampanię (141)
  • Czwartek. Zintegruj SMS-y z pozostałymi elementami strategii marketingowej (142)
    • Ford przekierowuje do dilerów (143)
    • SMS-y to dla Sprite'a łatwizna (144)
  • Piątek. Zarządzaj kampanią wiadomości mobilnych i monitoruj efekty (145)
  • Podsumowanie (145)

Rozdział 4. Tydzień 3. Maksymalizuj zasięg za pomocą mobilnych witryn (147)

  • Poniedziałek. Ustal podejście do tworzenia strony (148)
    • Możliwości rozwoju mobilnego (149)
  • Wtorek. Określ swoje podejście do projektu (160)
    • Strona mobilna kontra aplikacja mobilna (160)
    • Uniwersalny UI (164)
    • UI na smartfonie (165)
    • UI na tablecie (166)
  • Środa. Podejmij kluczowe decyzje deweloperskie (168)
    • HTML5 i CSS3. Zaspokajanie potrzeb zaawansowanych użytkowników (168)
    • Projekt responsywny kontra rozwój wielopoziomowy (169)
    • Kontrola jakości i testy funkcjonalności (174)
    • Zakup sprzętu (174)
    • Narzędzia zdalnego testowania (174)
  • Czwartek. Spraw, by można było znaleźć Twoją stronę dzięki mobilnej optymalizacji wyszukiwarek (SEO) (175)
    • Mobilne silniki wyszukiwania i indeksowanie (176)
    • Określ strukturę URL (177)
    • Wykrycie urządzenia (178)
    • Opracuj strategię mobilnych słów kluczowych (179)
  • Piątek. Zdefiniuj swoje analizy mobilne (181)
    • Oszacuj liczbę internautów mobilnych na stronie stacjonarnej (182)
    • Zintegrowanie analiz ze stroną mobilną (183)
    • Ustal mobilne KPI i mierz sukces (185)
    • Przeszkody w pomiarach mobilnych (186)
    • Wdrażaj zdobytą wiedzę (udoskonalenia iteracyjne) (189)
  • Podsumowanie (190)

Rozdział 5. Tydzień 4. Maksymalizuj zaangażowanie w aplikacje mobilne (191)

  • Poniedziałek. Zrozum aplikacje natywne (192)
    • Zadbaj o to, by Twoja aplikacja była przyswajalna dla klientów (194)
    • Wybierz aplikację natywną bądź sieciową (HTML5) (199)
    • Wyznacz odpowiednie platformy (200)
  • Wtorek. Opracuj strategię zawartości aplikacji (204)
    • Cykl życiowy aplikacji mobilnej - ogólny przegląd od początku do końca (205)
  • Środa. Rozważ elementy tworzenia aplikacji (209)
    • Decyzje dotyczące tworzenia (210)
    • Nakazy i zakazy projektowania i tworzenia (211)
    • Wytyczne i praktyki dotyczące dodawania aplikacji (214)
    • Kontrola jakości (221)
  • Czwartek. Opracuj plan marketingowy poświęcony aplikacji (224)
    • Strategia opłacanych mediów i jej wdrożenie (225)
    • Strategia posiadanych mediów (229)
    • Strategia uzyskanych mediów (232)
  • Piątek. Zaplanuj wskaźniki, które będziesz mierzyć, oraz taktyki optymalizacyjne aplikacji natywnych (234)
    • Opcje dotyczące analizy (235)
    • Przeszkody w dokonywaniu pomiarów i ich pokonywanie (238)
    • Udoskonalenia iteracyjne (238)
  • Podsumowanie (239)

Rozdział 6. Tydzień 5. Promuj swoje przesłanie w reklamach mobilnych (241)

  • Poniedziałek. Opracuj strategię mobilnej kampanii reklamowej (242)
    • Wybór odpowiedniego typu mediów (reklamy) (244)
  • Wtorek. Określ plan mobilnego SEM (249)
    • Przypadki wykorzystywania mobilnego SEM (250)
    • Formaty reklam w wyszukiwarkach mobilnych (251)
    • Narzędzia, wskazówki i sztuczki. Co najlepiej sprawdzi się podczas kampanii? (255)
  • Środa. Określ plan mobilnych reklam odsłonowych (260)
    • Współpracuj z mobilnymi sieciami reklamowymi (260)
    • Rodzaje reklam mobilnych (264)
  • Czwartek. Zdecyduj, jak do Twojej koncepcji pasują e-maile mobilne (266)
    • Opcje dostarczania e-maili mobilnych (268)
    • Najlepsze praktyki podczas projektowania e-maili mobilnych (270)
  • Piątek. Przedstaw zarys swojego podejścia do zarządzania mobilną kampanią reklamową, jej monitorowania i analizowania (271)
    • Opcje dotyczące analizy danych (271)
    • Ustalanie kluczowych wskaźników efektywności (272)
    • Miara sukcesu (273)
    • Uwzględnianie wyników podczas rozwoju trwającej kampanii (273)
  • Podsumowanie (274)

Rozdział 7. Tydzień 6. Układ społecznościowo- -lokalizacyjno- -mobilny (275)

  • Poniedziałek. Zrozumienie możliwości (276)
    • Zaobserwuj zmiany w zachowaniu użytkowników mobilnych (277)
    • Uważaj na pułapki związane z prywatnością (282)
  • Wtorek. Określenie przypadków użycia (285)
  • Środa. Zdefiniowanie swoich partnerów (295)
    • Sieci społecznościowe (296)
    • Aplikacje lokalizacyjno-społecznościowe (298)
    • Wyszukiwanie lokalne (299)
    • Tworzenie map (302)
  • Czwartek. Uświadomienie sobie możliwości marketingu opartego na lokalizacji (305)
  • Piątek. Zdefiniowanie danych kluczowych dla analizy (308)
  • Podsumowanie (310)

Rozdział 8. Tydzień 7. Sprawdź m-handel (311)

  • Poniedziałek. Zrozumieć możliwości (312)
    • M-handel w USA i na świecie (313)
    • Obawy związane z bezpieczeństwem i prywatnością (320)
  • Wtorek. Popularne podejścia do m-handlu (320)
    • Zakup przy użyciu smartfona (321)
    • Zakup przy użyciu tabletu (322)
    • Wspomagane mobilnie zakupy w sklepie stacjonarnym (322)
    • Zakupy poprzez aplikację (322)
  • Środa. Wybierz odpowiednie kanały m-handlu (323)
    • Transakcje oparte na technologii mobilnej (323)
    • Transakcje oparte na aplikacji natywnej (324)
    • Płatności SMS-owe (325)
    • Komunikacja bliskiego zasięgu (325)
  • Czwartek. Ustal podejście do kuponów mobilnych (330)
    • Rodzaje kuponów i kanały dostaw (331)
    • Przeszkody podczas wykorzystania (332)
    • Śledzenie, targetowanie i lojalność (333)
  • Piątek. Określ formy płatności (334)
    • Płatności SMS-owe (334)
    • Bezpośrednie obciążenie rachunku (335)
    • Internet mobilny (335)
    • Płatności wewnątrz aplikacji (336)
    • Zewnętrzne czytniki (336)
    • Portfele cyfrowe (336)
  • Podsumowanie (337)

Rozdział 9. Tydzień 8. Zwiększaj świadomość za pomocą ambient mediów (339)

  • Poniedziałek. Technologie obrazowania (340)
    • Kody kreskowe 2D (341)
    • Rozpoznanie obrazu (355)
  • Wtorek. Rozszerzona rzeczywistość (AR) (356)
    • Przewidywane zmiany (356)
    • Przypadki użycia (358)
    • Czynniki związane z wprowadzeniem AR (361)
  • Środa. Komunikacja bliskiego zasięgu (NFC) (363)
    • Przewidywane zmiany (363)
    • Potencjał dla marketingowców (365)
    • Czynniki związane z wprowadzeniem NFC (366)
  • Czwartek. Mobilna transmisja danych (367)
    • Wi-Fi (368)
    • Bluetooth (372)
  • Piątek. Cyfrowa reklama zewnętrzna (374)
    • Ogłoszenia cyfrowe z obsługą mobilną (375)
    • Technologie powierzchniowe (376)
  • Podsumowanie (377)

Rozdział 10. Zaplanuj przyszłość (379)

  • Nowa ścieżka zakupowa klienta (380)
  • Nowe zasady technologii cyfrowej (383)
    • Przenośność (383)
    • Preferencje (384)
    • Bliskość (386)
    • Obecność (387)
  • Mobilne innowacje warte wypatrywania (388)
  • Podsumowanie (390)

Dodatek A. Firmy badawcze (391)

  • Firmy badawcze wymagające subskrypcji (392)
  • Zasoby badawcze (392)
    • Firmy zajmujące się badaniami podstawowymi (392)
    • Firmy przeprowadzające ankiety (393)
    • Firmy badawcze w Polsce (393)

Dodatek B. Narzędzia witryny mobilnej (395)

  • Wykrywanie urządzeń (396)
  • Narzędzia testowe (396)

Dodatek C. Narzędzia aplikacji mobilnych (397)

  • Narzędzia tworzenia aplikacji (398)
  • Usługi testowe (398)
  • Narzędzia marketingu aplikacji (398)
    • Usługi publikacji prasowych (399)
    • Strony i katalogi z recenzjami aplikacji (399)
    • Strony dotyczące Androida (400)
    • Strony dotyczące gier (401)
  • Firmy zajmujące się analizą aplikacji (401)

Dodatek D. Mobilne sieci reklamowe (403)

  • Sieci premium (404)
  • Ślepe sieci premium (404)
  • Ślepe sieci (404)
  • Mobilne sieci reklamowe w Polsce (405)

Dodatek E. Blogi, publikacje internetowe i profile na Twitterze (407)

  • Blogi (408)
    • Blogi dostępne w języku polskim (409)
  • Publikacje internetowe (409)
    • Strony dostępne w języku polskim (410)
  • Profile na Twitterze (410)

Dodatek F. Konferencje, wydarzenia i organizacje (411)

  • Konferencje i wydarzenia (412)
    • Konferencje i wydarzenia w Polsce (413)
  • Organizacje branżowe i profesjonalne (414)

Słowniczek (417)

Skorowidz (431)

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-7700-9
Rozmiar pliku: 6,1 MB

BESTSELLERY

Kategorie: