Facebook - konwersja
Pobierz fragment

  • Empik Go W empik go

Google Ads. Poradnik na start dla początkujących. Edycja 2024 - ebook

Data wydania:
29 sierpnia 2023
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment

Google Ads. Poradnik na start dla początkujących. Edycja 2024 - ebook

Najlepsza w Polsce książka o Google Ads jest w Twoich rękach!
· Kompleksowa wiedza praktyczna o Google Ads dla początkujących
· 20 logicznie podzielonych rozdziałów, z instrukcjami krok po kroku
· 350 stron z wiedzą i doświadczeniami zebranymi przez 21 lat
· Ćwiczenia, porady oraz odpowiedzi na najpopularniejsze pytania
· Uruchamianie i optymalizacja kampanii dla poprawy efektów
· Najnowszy interfejs Google Ads + niezbędne integracje
· Twoja Strategia Google Ads na bazie mojego autorskiego programu
· Dodatkowo rabaty do 20% na inne materiały edukacyjne
· Kup teraz w promocji za 79,00 zł (promocja ważna jeszcze tylko przez 7 dni). Standardowa cena poza promocją to 109,00 zł.

Naucz się jak samodzielnie od A do Z zaplanować oraz uruchomić skuteczne kampanie Google Ads i zacząć sprzedawać przez Internet! Skorzystaj z najnowszej wiedzy o Google Ads oraz z moich 21 letnich doświadczeń z marketingiem internetowym i 13 letnich z Google Ads. Zrealizowałem z wieloma sukcesami kampanie dla moich Klientów za ponad 50 000 000 zł i tymi doświadczeniami oraz gotowymi wskazówkami dzielę się z Tobą w tej książce!

Bez zbędnej ściemy! Google Ads jest w książce rozłożony na części pierwsze, ale w zrozumiały dla każdego sposób. Gwarantuje, że po przeczytaniu tej książki samodzielnie uruchomisz i zoptymalizujesz skuteczne kampanie w Google Ads!

Zacznij od tej książki. Zrób pierwsze kroki i za kilka tygodni zobaczysz, że sprzedaż przez Internet może być naprawdę prosta, przyjemna i efektywna, a Ty możesz zacząć spełniać swoje marzenia zawodowe i osobiste. Wykorzystaj Internet i bądź szczęśliwym człowiekiem!

 

Autor: Robert Duda.
Ekspert marketingu. Specjalizacje to SEO, Google Ads, Google Analytics. Praktyk, wykładowca akademicki, autor książek i kursów. Certyfikowany specjalista Google. Prowadzi efektywne kampanie, praktyczne szkolenia, warsztatowe kursy. 21 lat doświadczenia w marketingu internetowym. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec dwóch córek. Dumny Ślązak.

 

Zawartość: 20 rozdziałów w poradniku Google Ads:

Rozdział 1. Google ads co to? (s.13)
Rozdział 2. Konto google ads (s.25)
Rozdział 3. Kampania google ads (s.67)
Rozdział 4. Grupa reklam w google ads (s.88)
Rozdział 5. Słowa kluczowe w google ads (s.100)
Rozdział 6. Reklamy w wyszukiwarce google (s.109)
Rozdział 7. Reklamy w sieci reklamowej google (s.127)
Rozdział 8. Cpc, ctr i wynik jakości (s.150)
Rozdział 9. Remarketing w google ads (s.164)
Rozdział 10. Kampanie wideo na youtube (s.188)
Rozdział 11. Konwersja w google ads (s.211)
Rozdział 12. Planer słów kluczowych google ads (s.227)
Rozdział 13. Kampanie performance max w google ads (s.234)
Rozdział 14. Strategia google ads (s.252)
Rozdział 15. Strategie ustalania stawek (s.284)
Rozdział 16. Integracja google ads z innymi narzędziami google (s.297)
Rozdział 17. Google shopping – reklamy produktowe w google ads (s.308)
Rozdział 18. Typy dopasowania w google ads (s.316)
Rozdział 19. Słowa wykluczające w google ads (s.320)
Rozdział 20. Kosztowne błędy w google ads (s.331)
Podsumowanie (s.348)

Pozycja dostępna także w formacie tradycyjnej, książki drukowanej, na stronie sukceswinternecie.pl.

 

Spis treści

 

Wprowadzenie 7

Rozdział 1. Google ads co to? 13

1.1. Wprowadzenie do google ads 14

1.2. Historia google ads 14

1.3. Jak działa google ads 15

1.4. Główne cechy google ads 17

1.5. Korzyści płynące z wykorzystania google ads 19

1.6. Wprowadzenie do struktury kampanii google ads 20

1.7. Podstawowe ustawienia kampanii google ads 22

Rozdział 2. Konto google ads 25

2.1. Rejestracja konta google ads 26

2.2. Panel sterowania google ads 34

2.3. Narzędzia i ustawienia konta google ads 37

2.4. Zabezpieczenia konta google ads 62

2.5. Śledzenie konwersji w google ads 63

2.6. Podstawowa optymalizacja konta google ads 64

Rozdział 3. Kampania google ads 67

3.1. Co to jest kampania google ads 68

3.2. Typy kampanii google ads 71

3.3. Tworzenie kampanii google ads, krok po kroku 73

3.4. Budżet kampanii i strategie ustalania stawek 81

3.5. Cel kampanii 83

3.6. Harmonogram kampanii i ustawienia zaawansowane 85

Rozdział 4. Grupa reklam w google ads 88

4.1. Czym jest grupa reklam? 89

4.2. Struktura grupy reklam 89

4.3. Tworzenie grupy reklam, krok po kroku 91

4.4. Optymalizacja grup reklam – dobre praktyki 97

Rozdział 5. Słowa kluczowe w google ads 100

5.1. Wyszukiwanie słów kluczowych. Google trends 101

5.2. Grupowanie słów kluczowych 104

5.3. Trendy w słowach kluczowych w google ads 105

5.4. Optymalizacja słów kluczowych 107

Rozdział 6. Reklamy w wyszukiwarce google 109

6.1. Nagłówki reklamy w google ads 112

6.2. Teksty reklamy w google ads 114

6.3. Ścieżka w reklamie google ads 116

6.4. Strona docelowa w reklamie w google ads 117

6.5. Rozszerzenia/zasoby w reklamach google ads 118

Rozdział 7. Reklamy w sieci reklamowej google 127

7.1. Co to jest sieć reklamowa google (gdn) 128

7.2. Jak działa sieć reklamowa google 128

7.3. Korzyści z korzystania z sieci reklamowej 129

7.4. Jak stworzyć twoją pierwszą kampanię w sieci reklamowej, krok po kroku 130

7.5. Reklamy w sieci gdn. Rodzaje i dobre praktyki 140

7.6. Gdn w email marketingu 146

7.7. Potencjał youtube w sieci reklamowej google 147

7.8. Jak działa kierowanie w gdn 148

7.9. Podsumowanie 149

Rozdział 8. Cpc, ctr i wynik jakości 150

8.1. Cpc w google ads. 151

8.2. Ctr w google ads. 157

8.3. Wynik jakości. 160

Rozdział 9. Remarketing w google ads 164

9.1. Co to jest remarketing w google ads 165

9.2. Jak działa remarketing w google ads 166

9.3. Korzyści z korzystania z remarketingu w google ads 167

9.4. Remarketing dynamiczny + uruchomienie konta merchant center 169

9.5.remarketing w sieci wyszukiwania (rlsa) 175

9.6. Remarketing w panelu google ads 177

9.7. Grupy remarketingowe – fundament kampanii 178

9.8. Segmenty niestandardowe w google ads 181

9.9. Jak zaplanować kampanię remarketingową w google ads 185

9.10. Najlepsze praktyki w remarketingu w google ads 186

9.11. Podsumowanie o remarketingu. 187

Rozdział 10. Kampanie wideo na youtube 188

10.1. Wzrost znaczenia treści wideo w komunikacji 187

10.2. Dlaczego warto korzystać z kampanii wideo na youtube 191

10.3. Rodzaje formatów wideo na youtube 193

10.4. Jak przygotować kampanię wideo na youtube 205

10.5. Najlepsze praktyki w kampaniach wideo na youtube 209

Rozdział 11. Konwersja w google ads 211

11.1. Dlaczego konwersja jest ważna w google ads 212

11.2. Jak zdefiniować konwersję w google ads 213

11.3. Uruchomienie konwersji w google ads, krok po kroku 214

11.4. Import konwersji z google analytics, krok po kroku 219

11.5. Konfiguracja i optymalizacja konwersji na koncie i w konwersje w kampaniach 222

11.6. Jak optymalizować kampanie pod kątem konwersji 226

11.7. Podsumowanie 226

Rozdział 12. Planer słów kluczowych google ads 227

12.1. Jak działa planner słów kluczowych google ads 228

12.2. Jak korzystać z planera słów kluczowych google ads 228

12.3. Jak wybrać odpowiednie słowa kluczowe 232

12.4. Jak wykorzystać słowa kluczowe z plannera do nowej kampanii reklamowej lub grupy reklam? 232

12.5. Jak monitorować skuteczność słów kluczowych 233

12.6. Podsumowanie 233

Rozdział 13. Kampanie performance max w google ads 234

13.1. Co to są kampanie performance max 235

13.2. Jakie są zalety kampanii performance max 235

13.3. Jak najlepiej wykorzystać kampanie performance max 236

13.4. Pierwsza kampania performance max, krok po kroku 239

13.5. Jakie są najlepsze praktyki dla kampanii performance max 251

Rozdział 14. Strategia google ads 252

14.1. Strategia google ads - cel kampanii (konwersje) 258

14.2. Strategia google ads – grupa docelowa 260

14.3. Strategia google ads – słowa kluczowe 263

14.4. Strategia google ads – alternatywa/dopełnienie 265

14.5. Strategia google ads – budżet kampanii 268

14.6. Strategia google ads – języki i języki interfejsu 272

14.7. Strategia google ads – słowa wykluczające 275

14.8. Strategia google ads – region 277

14.9. Strategia google ads – promocja / cena 279

14.10. Strategia google ads – cechy, typy, urle, inne 282

Rozdział 15. Strategie ustalania stawek 284

15.1. Strategie ustalania stawek w google ads 285

15.2. Kliknięcia – ustalane cpc 287

15.3. Konwersje – inteligentne ustalanie stawek 289

Rozdział 16. Integracja google ads z innymi narzędziami google 297

16.1. Integracja google ads z analytics 298

16.2. Integracja google ads z merchant center 302

16.3. Integracja google ads z google optimize 304

16.4. Integracja google ads z google tag manager 305

16.5. Integracja google ads z looker studio 307

Rozdział 17. Google shopping – reklamy produktowe w google ads 308

17.1. Wprowadzenie do google shopping/google zakupy 309

17.2. Uruchomienie kampanii w google zakupy w 10 krokach 312

Rozdział 18. Typy dopasowania w google ads 316

Rozdział 19. Słowa wykluczające w google ads 320

19.1. Geneza słów wykluczających w google ads 322

19.2. Wykluczające słowa na różnym poziomie 323

19.3. Zasada działania słów wykluczających. 325

19.4. Walory słów wykluczających. 326

19.5. Raport wyszukiwanych haseł to fundament sukcesu 328

Rozdział 20. Kosztowne błędy w google ads 331

20.1. Ustalenie celu kampanii 332

20.2. Dobór słów kluczowych 333

20.3. Dopasowane nagłówki 335

20.4. Brak wykorzystania rozszerzeń/zasobów 336

20.5. Nieodpowiednia strona docelowa 338

20.6. Niepoprawne określanie stawek 340

20.7. Brak analizy wyszukiwanych haseł 341

20.8. Niepoprawne konwersje 343

20.9. Brak wykluczonych miejsc (gdn) 345

20.10. Jedna kampania performance max 346

Podsumowanie 348

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-951938-5-9
Rozmiar pliku: 9,1 MB

BESTSELLERY

Kategorie: